Viettekö hoitopaikkaan jotain hyvää lapsen syntymäpäivänä?

  • Viestiketjun aloittaja vai miten se nyt meni
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En ole koskaan vienyt enkä vie. Aika väärin tuo herkkujen syönti hoidossa, kun päiväkodissa käy hammashoitaja puhumassa hammashoidosta isommille hoitolaisille ja puhuu karkkipäivästä. Sitten kuitenkin päiväkodissakin jaetaan karkkia joskus jopa useamman kerran viikossa, jos on synttäreitä ja sitten on vielä erikseen lapsilla oikeat synttärijuhlat kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole koskaan vienyt enkä vie. Aika väärin tuo herkkujen syönti hoidossa, kun päiväkodissa käy hammashoitaja puhumassa hammashoidosta isommille hoitolaisille ja puhuu karkkipäivästä. Sitten kuitenkin päiväkodissakin jaetaan karkkia joskus jopa useamman kerran viikossa, jos on synttäreitä ja sitten on vielä erikseen lapsilla oikeat synttärijuhlat kotona.
onko pikkasen pipo kireällä :kieh:

mutta asiaan kysäse sieltä hoitopaikasta joka paikalla yleensä omat tapansa
t: lto
 
vieras
Meillä ryhmiksessä hoidossa ja en ole vienyt vaikka kyllä tuolla tuntuvat toiset tarjoavan. Itse en ole mikään juhlijatyyppi ja en jaksa ruveta miettimään mitä tarjoais ja paljonko pitäis varata kun lapsia eri määrät eriaikaaan hoidossa. Sit kun pitäis vielä huomioida et on pieniä ja isoja ja jokaisen mahdolliset allergiat.
 
Mä oon välttynyt varomasta allergioita sillä, että poika on vienyt 3-vuotiaana kavereille ilmapallot ja 4-vuotiaana vei Tiimarista ostettuja "synttärileluja", eli samanlaisia, mitä tulee suklaamunista, myytiin Tiimarissa 3 kpl:n pusseissa ihan siihen tarkoitukseen, kun nykyään synttärivieraille jaetaan lahjoja. Sattuivatpa olemaan alennuksessa 10 snt/pussi, joten eipä tullut kalliiksi, vaikka ryhmässä reippaasti yli 20 lasta.
Joku on vienyt tarrojakin.
 

Yhteistyössä