Vihdoinkin normaalia juttua karppaus.infolla

  • Viestiketjun aloittaja "vihdoinkin"
  • Ensimmäinen viesti
"vihdoinkin"
lainaus jonkun ruokapäiviksestä:

Mä välillä ihmeissäni luen muiltakin palstoilta, miten ihmiset stressaa tän takia, laskevat, punnitsevat, tuntuu että muuta ne ei ehdikään ajattelemaan.
Karppausta pitäisi ajatella koko elämän mittaisena asiana. Kun ne huonot syömiset ovat olleet mukana kuvioissa vuosia, on selvää ettei karppauksen hyvät vaikutukset heti näy. Omasta pääkopasta se lähtee, mieti, mitä varten haluat muuttaa ruokavaliota/-tapoja. Itselläni motivoi oma terveys, ei ulkonäkö. Jos syömisten ajatteleminen vie suuren osan päivästä, se ei ole enää tervettä.
Jokaiselle murehtivalle pitäisi sanoa että syö, nauti ja rentoudu!! Kyllä ne hyvät asiat sieltä sitten tulevat.
 
seapseap
painokin putoaa, muttei välttämättä heti. Jos jättää pois kaiken paskan ruokavaliosta, niin kuukausien kuluessa painokin tippuu.
Mut ihan miten vaan, saahan sitä laskeakin :)
 
"vieras"
[QUOTE="vihdoinkin";22963397]lainaus jonkun ruokapäiviksestä:

Mä välillä ihmeissäni luen muiltakin palstoilta, miten ihmiset stressaa tän takia, laskevat, punnitsevat, tuntuu että muuta ne ei ehdikään ajattelemaan.
Karppausta pitäisi ajatella koko elämän mittaisena asiana. Kun ne huonot syömiset ovat olleet mukana kuvioissa vuosia, on selvää ettei karppauksen hyvät vaikutukset heti näy. Omasta pääkopasta se lähtee, mieti, mitä varten haluat muuttaa ruokavaliota/-tapoja. Itselläni motivoi oma terveys, ei ulkonäkö. Jos syömisten ajatteleminen vie suuren osan päivästä, se ei ole enää tervettä.
Jokaiselle murehtivalle pitäisi sanoa että syö, nauti ja rentoudu!! Kyllä ne hyvät asiat sieltä sitten tulevat.[/QUOTE]
Kouluesimerkki ihmisestä, joka ei tule laihtumaan.
 
Mep
[QUOTE="vieras";22963670]Kouluesimerkki ihmisestä, joka ei tule laihtumaan.[/QUOTE]

Sehän karppaakin terveyssyistä. Niin minäkin. Bonuksena on lähtenyt muutama kilokin normaalipainoisen pömpötystä.
 
"vieras"
Sehän karppaakin terveyssyistä. Niin minäkin. Bonuksena on lähtenyt muutama kilokin normaalipainoisen pömpötystä.
Haiskahtaa itsensä pettämiseltä. Ja jos itse ei haluaisikaan laihtua, niin kannattaako ihmetellä muiden laihduttamista kuitenkaan. Se, että nesteet vähenevät kropasta ja kuidusta tuleva suolistokaasu vähenee, ei todellakaan tee mahalle kuin kosmeettisen vaikutuksen. Jos on oikeasti ylipainoa, niin laihduttamaton karppaus muka terveyssyistä on naurettavaa.
 
Mep
[QUOTE="vieras";22964064]Haiskahtaa itsensä pettämiseltä. Ja jos itse ei haluaisikaan laihtua, niin kannattaako ihmetellä muiden laihduttamista kuitenkaan. Se, että nesteet vähenevät kropasta ja kuidusta tuleva suolistokaasu vähenee, ei todellakaan tee mahalle kuin kosmeettisen vaikutuksen. Jos on oikeasti ylipainoa, niin laihduttamaton karppaus muka terveyssyistä on naurettavaa.[/QUOTE]

Whatever...ei kuiduista tulee kaasuja, ei vihanneksista ainakaan. Sokerista ja vehnästä senkin edestä.
 

Yhteistyössä