VIHDOINKIN painoa on tippunut yli 20 kg :D <3

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Vielä on toki matkaa, mutta nyt mahdun jo lievästi ylipainoisen puolelle painoindeksin puolesta. Nippanappa, mutta kuitenkin :D

Eikä vois olla fiilis parempi, tästä on hyvä jatkaa pitkän ja vaikean takkuilukauden jälkeen.

Tekis kuulkaa mieli syleillä koko maailmaa, eikä edes laihtumisen, vaan yleisen hyvän olon takia :heart::heart:

Mulla ei ole kuin yksi kuva siitä kun olin isoimmillani ja siitä nyt ei paljon näe. Tässä se kuitenkin on:



Tässä olen jo laihtunut muutamia kiloja:







Tässä kuvat äsken otettuna. Kamerakännykällä tulee todellakin huonoja kuvia :|





 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"ert"
Vedät sä jotain tiettyä linjaa tuon laihdutuksen suhteen vai syötkö ihan normisafkaa, mutta vaan vähemmän kuin aiemmin? Niin ja onnea, hieno saavutus jo tähänkin mennessä!
 
Turkilmas
Wauttsi vau..onnee tuhannesti..On varmasti vaatinut selkärankaa :D ja paljon motivaatiota..Paljonko vielä meinaat tiputtaa???
Kiitos :). Mulla oli lähtöpaino n.112 kg ja alkuperäinen tavoite oli 80 kg. Nyt siihen on matkaa 9 kg ja ajattelin laittaa uudeksi tavoitteeksi 75 kg. Mä olen 175 cm pitkä :). Toki ihanaa olis, jos painais vaikka 65 kg, mutta semmoisista on nyt, ainakin tässä vaiheessa, turha haaveilla :).

Ei oo todellakaan ollut helppoa ja tää projekti on ollut pitkä ja kuoppainen kuin nälkävuosi konsanaan. Pari vuotta tässä on jo vierähtänyt ja edelleen on todellakin työsarkaa. Toisaalta olen nyt ekaa kertaa ikinä muuttanut ihan aidosti syömistottumuksiani ja mennyt tosi paljon itseeni matkan varrella. Eli olen kovasti muuttanut ajatusmaailmaani ja tehnyt tiputuksesta pysyvää. Paino on matkan varrella välillä kyllä noussutkin, mutta päästyäni alle sadan kilon, en ole missään vaiheessa ollut lähelläkään ylittää sitä.
 
Turkilmas
[QUOTE="ert";22017634]Vedät sä jotain tiettyä linjaa tuon laihdutuksen suhteen vai syötkö ihan normisafkaa, mutta vaan vähemmän kuin aiemmin? Niin ja onnea, hieno saavutus jo tähänkin mennessä![/QUOTE]

No mä olen kokeillut IHAN kaikkea matkan varrella :D. Hiljalleen on sitten lähtenyt muotoutumaan se oma linja. Olen pienentänyt ruoka-annoksiani, koitan syödä mahdollisimman paljon puhdasta ruokaa (vältän siis lisäaineita ja seuraan muutenkin tuotesisältöjä). Nyt olen ollut 26 päivää ilman mitään sokerisia herkkuja ja tarkoitus on jatkaa jouluun saakka.
 
Turkilmas
Waude!! Upeeta. Onnea kovasti, on varmasti aivan eri olo kun noin ison määrän olet painoasi pudottanut.
Uskomatonta!!
:wave:
No joo, on ja ei eri olo :). Kyllähän mä edelleen olen kovin iso, enkä toisaalta tuntenut itseäni ihan valtavaksi isoimmillanikaan. Eli silleen ei oo mitenkään erilainen olo. Mutta tällä hetkellä on fyysisesti parempi olo, suorastaan leijun onnellisissa atmösfääreissä :D.

Rehellisyyden nimissä on kuitenkin kerrottava, että vielä viime kuun puolella olin aivan maassa, täysin rikki ja syömiseni oli hallitsemattomissa. Eli tässä on keikuttu hyvinkin vahvasti mielialan ylä- ja alapäässä matkan varrella.
 
Btw, et ole kuvissa ainakaan näyttänyt niin painavalta.... ;)
Mutta mä olen tosi surkea aina arvioimaan kenenkään painoa. Joku kaveri hehkuttaa että on laihtunut ja mä en huomaa mitään. Tai lihonnut...
Mulle paino ei ole se asia mitä tuijotan, mulle ihminen on sellanen aina kuin on mun tutustuessaan ollut.
En mä tajua moisia painohommia!!

En tiiä onko osana se etten ole ite koskaan laihduttanut, tai lihottanut..
Mun paino on ollut aina vakio.
 
Onneaonnea suuresta saavutuksesta! :flower:
Hei mehän painitaan melkein samassa sarjassa! :D Oon 176 pitkä ja tämän aamuinen punnitus antoi tuloksen 84,9kg.Urakkaa mulla takana reilu 2 kk ja painoa tuossa ajassa pudonnut 9,6kg.
Mulla tavoitteena juurikin tuo 65kg,jos ensi kesäksi saisin tiputettua niin oisin enemmän kuin tyytyväinen.
Tsemppiä kovasti tavoitteesi saavuttamiseksi. :)
 
No joo, on ja ei eri olo :). Kyllähän mä edelleen olen kovin iso, enkä toisaalta tuntenut itseäni ihan valtavaksi isoimmillanikaan. Eli silleen ei oo mitenkään erilainen olo. Mutta tällä hetkellä on fyysisesti parempi olo, suorastaan leijun onnellisissa atmösfääreissä :D.

Rehellisyyden nimissä on kuitenkin kerrottava, että vielä viime kuun puolella olin aivan maassa, täysin rikki ja syömiseni oli hallitsemattomissa. Eli tässä on keikuttu hyvinkin vahvasti mielialan ylä- ja alapäässä matkan varrella.
Tunnistatko mistä tuo sun syömises johtuu? Varsinkin se hallitsemattomuus? sen kun hoksaat ja sisäistät, uskon että olet voiton puolella ja isosti.
Voimia kovasti!
Terveys on tärkeä asia ja iso ylipaino kuormittaa turhaan elimistöä. Sullakin ihanat lapset ja rakkaat, tärkeetä heillekin tuo sun paino asia.
Oothan saanut pidettyä heidät erillään sun laihdutuksesta? Etteivät kuormitu.
Voimia todellakin!!
 
Turkilmas
Tunnistatko mistä tuo sun syömises johtuu? Varsinkin se hallitsemattomuus? sen kun hoksaat ja sisäistät, uskon että olet voiton puolella ja isosti.
Voimia kovasti!
Terveys on tärkeä asia ja iso ylipaino kuormittaa turhaan elimistöä. Sullakin ihanat lapset ja rakkaat, tärkeetä heillekin tuo sun paino asia.
Oothan saanut pidettyä heidät erillään sun laihdutuksesta? Etteivät kuormitu.
Voimia todellakin!!
Juurikin noita syitä olen työstänyt. Olen jo pitkään ymmärtänyt, että mulla ei laihtumisesta ole mitään hyötyä ellen muuta ihan aidosti ajattelutapaani ja syömistottumuksiani. Tuo viime kuun henkinen romahtaminen sai aikaan melkoisen ajatusmyrskyn päässäni ja uskoisin vihdoinkin ymmärtäneeni jotain. Toki tie on vielä pitkä, mutta olen ehdottomasti oikeilla raiteilla :).

Ja ei, en välitä ulkoisista seikoista, vaan juurikin terveydestäni. Mulla ei oo koskaan ollut mitään ongelmaa kiloistani. En ole koskaan joutunut niiden takia millään lailla syrjityksi, enkä ole koskaan joutunut niiden takia "huonoon valoon". Mulle siis olisi suunnilleen yhdentekevää minkä kokoinen olen, ellei lihavuus tosiaan olisi terveysriski.

Valitettavasti esikoisemme oireilee kiloistaan. Ei niinkään mun laihduttamisen takia, vaan siksi että hän on painavampi kuin luokkakaverinsa. Ja hän on painavampi siksi että on luokkakavereitaan myös päätä pidempi :D. Käymme paljonkin keskusteluja kotona painon saralta, mutta mä painotan terveellisyyttä, en laihduttamista. Pojalle olen tietenkin kertonut, että hän on just hyvä tuon kokoisena kuin on ja että minä taas olen lihava ja siksi mun täytyy laihtua, hänen ei.

Muulla tavoin perhe ei kuormitu. Pikemminkin heillä kuorma helpottuu kun minä voin henkisesti paremmin :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä;22017698:
Onneaonnea suuresta saavutuksesta! :flower:
Hei mehän painitaan melkein samassa sarjassa! :D Oon 176 pitkä ja tämän aamuinen punnitus antoi tuloksen 84,9kg.Urakkaa mulla takana reilu 2 kk ja painoa tuossa ajassa pudonnut 9,6kg.
Mulla tavoitteena juurikin tuo 65kg,jos ensi kesäksi saisin tiputettua niin oisin enemmän kuin tyytyväinen.
Tsemppiä kovasti tavoitteesi saavuttamiseksi. :)
No mutta olethan sä mua reippaasti kevyempi :). Ja onnittelut huikeasta saavutuksesta. Olen todella iloinen puolestasi ja samalla jopa vähän kateellinen huimasta pudotuksestasi. Tuota vauhtia sä olet jo hetken päästä tavoitteessasi ja mulla menee varmaan vielä toiset kaksi vuotta :D.

Tsemppiä myös sulle tavoitteesi saavuttamiseksi :flower:
 

Yhteistyössä