Viherpunikit haluavat jopa päättää millaista musiikkia ihmiset saavat kuunnella

  • Viestiketjun aloittaja viherpunikkinatsit
  • Ensimmäinen viesti
LaMamanMorbid
Noh, mä en tunne tätä Suomen natsi-skeneä sen kummemmin, mutta jos aatellaan, että lauletaan siitä, että niggas-go-home, me-ei-tykätä-teistä ja sun ajatusten mukaan (?) kukkahattusuvisten tapaan peace-love-and-freedom (?) niin eikö niissä ajattelutavoissa olekin suhteellisen suuri ero. Ja voit ihan itse pohtia kummasta ajattelusta voisi olla toisille ihmisille (enemmän) vahinkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol
Minäkään en natsihommista tiedä mitään, mut bänditouhuja jossain määrin tunnen.

Se on kapakoitsijalle ihan arkipäivää pohtia, et minkä bändin (sadoista tarjokkaista) tänne buukkais edes lippuriskillä.

Vaik bändit vetäis kilttiä kukkahattutätimusiikkia, niin kapakoitsija joutuu funtsimaan, että jos kantapeikot ton vuoksi häipyy niin kapakka on konkurssissa.
 
vierailija
Noh, mä en tunne tätä Suomen natsi-skeneä sen kummemmin, mutta jos aatellaan, että lauletaan siitä, että niggas-go-home, me-ei-tykätä-teistä ja sun ajatusten mukaan (?) kukkahattusuvisten tapaan peace-love-and-freedom (?) niin eikö niissä ajattelutavoissa olekin suhteellisen suuri ero. Ja voit ihan itse pohtia kummasta ajattelusta voisi olla toisille ihmisille (enemmän) vahinkoa.
Et edes tunne "natsi-skeneä", mutta kovin innokas olet kuitenkin kommentoimaan.

Mitäs mieltä olet mustien rapista, jossa lauletaan kuinka mukavaa on ampua valkoisia poliiseja?
 
vierailijadd
Noh, mä en tunne tätä Suomen natsi-skeneä sen kummemmin, mutta jos aatellaan, että lauletaan siitä, että niggas-go-home, me-ei-tykätä-teistä ja sun ajatusten mukaan (?) kukkahattusuvisten tapaan peace-love-and-freedom (?) niin eikö niissä ajattelutavoissa olekin suhteellisen suuri ero. Ja voit ihan itse pohtia kummasta ajattelusta voisi olla toisille ihmisille (enemmän) vahinkoa.
Ei. Jos lauletaan vaikka jeesuksen tulemisesta ja taivaaseen pääsemisestä, se kannustaa ihmistä elämään vaheessa ja murheessa koko elämänsä.
 
vierailija
Onko äärivasemmistolainen aatemaailma ok?
Niin, sehän se on tietysti se ainoa vaihtoehto. Kaikkihan me tiedämme, että äärioikeiston ja äärivasemmiston välissä ei ole yhtään mitään, jep jep.

Mutta ok, saat haluamasi vastauksen. Äärivasemmistolainen aatemaailma on ihan helvetin paljon enemmän ok, kuin äärioikeistolainen.
 
  • Tykkää
Reactions: dipt
LaMamanMorbid
Et edes tunne "natsi-skeneä", mutta kovin innokas olet kuitenkin kommentoimaan.

Mitäs mieltä olet mustien rapista, jossa lauletaan kuinka mukavaa on ampua valkoisia poliiseja?
Mä en kuuntele musaa jossa sanomana on kuinka kivaa on tappaa toisia ihmisiä....mutta just eilen kuuntelin muutaman biisin gansta-räppiä ja totesin, ettei se ole mun musaa.
Ja mitä siihen tulee, etten tunne Suomen natseja tai heidän fanittamaansa musaa, niin kommentoin niin kauan kun on jotain kommentoitavaa. Oli aihe mikä hyvänsä. :cool:
 
vierailija
Niin, sehän se on tietysti se ainoa vaihtoehto. Kaikkihan me tiedämme, että äärioikeiston ja äärivasemmiston välissä ei ole yhtään mitään, jep jep.

Mutta ok, saat haluamasi vastauksen. Äärivasemmistolainen aatemaailma on ihan helvetin paljon enemmän ok, kuin äärioikeistolainen.
Äärivasemmistolainen aatemaailma on tuottanut kymmeniä miljoonia, ehkäpä jopa satoja miljoonia, kuolleita ihmisiä ja sinun mielestä se on "ok"...
 

Yhteistyössä