~ Viikko 21 ~

Tänään tuli täti, joten siirryn odottelemaan viikkoa 21. Kierto niin hiton pitkä, että tuntuu ikuisuudelta.

Toivottavasti saadaan tänne muitakin piinailijoita.

Vauva uutisia toivoen!


Äityli -84 ... kp 1/34... yk 9... 2. toiveena
 
Äityli -84 harmaana
Pakko nostaa kun oli tippunut niin alas... Täällä tosin ketään ei näy, mutta yksin on kiva kirjotella... =)

Toivossa on hyvä elää, vaikka kierron loppuun onkin niin pitkä aika..
 
Heippa Äityli-84, vanha tuttu edellisestä pinkasta... :)

Tulinpa sinun kanssasi sitten tänne, ettei tartte yksinään kirjoitella, vaikka eipä tämä nyt niin kauhean kivaa ole tänne tipahdella. Koitetaas pitää toisiamme järjissä eikös joo! Mulla hiukan hermot kireellä ja harmittaa tietty kun ei vielä tärpännyt, mutta josko tässä kierrossa sitten.

MK-H.........................kp 1/29-32...............yk 4.................2. toiveissa
 
TIISTAI 24.4.2007

MK-H.........................kp 1/29-32...............yk 4..........2. toiveena
Äityli -84 ...................kp 4/34....................yk 9..........2. toiveena


Wau, mikä pinkka meillä! Toivotaan, että saadaan kivoja kamuja tänne.


<br><br>
 
KESKIVIIKKO 25.4.2007

MK-H.........................kp 2/29-32...............yk 4..........2. toiveena
Äityli -84 ...................kp 5/34....................yk 9..........2. toiveena


Heippulis, saadaankohan me koskaan ketään muuta tänne meidän kahden lisäksi ;) . Pysy sinä Jossu vielä nyt ainakin siellä viikoll 17, josko vielä plussa pärähtäisi tikkuun :D Ja sitten jos täti kuitenkin yllättää, niin tervetuloa joukkoon, vaikka tietysti toivoisin sulle menolippua odottajien puolelle. Ei silti, saahan meitä täällä moikkailemassa käydä, rauhallista kun tässä pinkassa vielä tuntuu olevan ;)

"Täällä on nyt vielä vähän hiljasta, mut kyllä se tästä vielä lähtee..." B)

KEVÄTTÄ!
 
Amira-78
Kävin kurkkimassa teitä, sinnitellen vielä tuolla vkon 17 listalla.
Ihanaa kun sä Mrs K-H jaksat kaikesta huolimatta heittää täällä vielä läppääkin. :hug: ja paljon +++++ teidän listalle. =)
 
Helou!!!
Tulinpa tänne....Ikävä kyllä :(
Kp 1/ 28 ja kolmas kerta lähtee, toivottavasti menee niinkuin vanhassa sananlaskussa... On vähän tullu mietittyä liikaakin tätä vauva- juttua, mut nyt oon päättäny ottaa ihan rennosti, tulee kesäkin ja terassillekkin olis joskus kiva pyöräillä...
 
Moikka!!

Minäkin tulen tänne teidän seuraks. Olin tuolla viikolla 17, mut pudotus tuli.
Yöllä tuli tuo täti käymään, joten kp 1/29 ja yk olis 4, toinen lapsi haaveissa.

Me täällä tytön kanssa kotona sairastellaan :( , ei ole ihan kauhean kivaa. Toivottavasti tervehtys ennen ovista, niin ei flunssa ainakaan huonontas mahdollisuuksia. No, nyt menään vähän liikaa tulevaisuuteen. Täytyy ensin malttaa ootella tää täti pois ja ruveta sitten suunnittelee tulevaa. :)

Aurinkoisia kevät päiviä :heart: :heart:
 
Torstai 26.4.2007


MK-H.........kp 3/29-32...........yk 4...........2. toiveena
Äityli -84 .......kp 6/34................yk 9..........2. toiveena
Heluna.........kp 2/28............yk 3........2. toiveena
Muumi82....kp 1/29............yk 4........2.toiveena


Täällähän on jo muutama jännäilijä! Kokeilin päivittää tota listaa (toivon mukaan meni oikein), korjailkaa jos jotain väärin =)
Raivostuttavaa kun täti ei jo pakkaa kamojaan ja lähde, vieläkin pientä vuodon tynkää.

Millä te bongaatte ovista? Mä oon tosi huono noitten lämpöjen seuraamisen suhteen, ja tikutkin tuntuu pettävän. Mammaksin tikuilla en oo löytäny ovista kertaakaan. Tai siis on niihin tullu viiva, mtta haaleampi kuin se toinen, se ei sitä ovista merkinnyt. Mitään oviskipuja tai limoja en oo ikinä huomannut, vaikka olen yrittänyt kovasti etsiä merkkejä sellaisista.

Tuntuu että viikkoon 21 on ikuisuus aikaa, aika vaan tuntuu matelevan. Tänään lupaisn itselleni tehdä suursiivouksen aikani kuluksi, kun tyttökin meni alakertaan leikkimään aamupäiväksi.

Päivänjatkoja!

* siivous Äityli*<br><br>
 
mä varmaan kuulun tänne pinoon, eiks niin?
täti tuli siis tänään kylään (huomenna viimeistään kunnolla alkaa) :D

joten 1/ 28-30 olisi mun kierto nyt. ja oikea ensimmäinen yritys alkaa keskenmenon jälkeen tässä kierrossa joten tätiä jo tässä ollaan odoteltukin kovasti ;) :wave:
kolmas haaveissa :heart:

joten hei vaan kaikille. :wave: <br><br>
 
Heippa!

Ilmoittaudun nyt tänne, vaikka taitaa olla kirjoittaminen aika tahmeaa vielä pari päivää, niin sapettaa taas pudota. Mutta onpa kiva, että täällä on tuttuja, vaikka toki soisin teidän mieluummin olevan odottajissa. :) Toista lasta toivotaan. Kolmas kerta ei sanonut totuutta, jospa neljäs sitten. Elokuusta asti tosin on toinen ollut yrityksen alla, mutta lasken yrityskierrot vasta vuoden alusta, jolloin menkat alkoi (imetyksen takia olleet hyvin pitkään poissa). Kierto on koko ajan lyhentynyt, viimeksi 29 päivää. Nyt siis kp 2/29.

Nyt kaikille tärppi tästä kierrosta! =)

T. Kalenteri
 
Torstai 26.4.2007


PulttiBois................kp 1/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Muumi82................kp 1/29............yk 4........2. toiveena
Kalenteri................kp 2/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 2/28............yk 3........2. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 3/29-32...........yk 4...........2. toiveena
Äityli -84 ...............kp 6/34................yk 9..........2. toiveena


Heips, lisäilin uudet ja järkkäilin pinon kiertopäivien mukaan niin on helpompi seurailla :) Onpas hauskaa kun on näin paljon pikkukakkosesta haaveilijoita samassa pinossa! Ja vanhoja tuttujakin täällä on...

*Tädin poistumista ja peittojenpöllyttelyintoa odotellessa*

Siivoilusta puheenollen: Olipas muuten ihana yllätys kun tulin kotiin tänään ja mies oli siivonnut koko kämpän! :eek: Uskomatonta, että tällästä voi tapahtua :D <br><br>
 
Tervepä terve, muutama tuttukin täältä "valitettavasti" löytyy :wave: :wave: =)

Eli tipuin kai viikolta 17, kun tänään kp 27/26 muuttui kp 1/26:ksi tuhrun ansiosta.
Saa nähdä kauanko tätä tuhrua riittää, mutta kyllä niiden virallisten menkkojenkin alku mahtuu viikolle 21 =) Joten täällä jännitään ;)

Että ottaa päähän :'( :'( :'( Noh, etiäppäin sanos mummo lumessa :heart:

Elí meillä neljättä naperoa toivottas, yk 5 alkoi nyt, yritän lisätä iteni listaan =)
 
Torstai 26.4.2007


Jahvetti...............kp 1/26...............yk 5...........4. toiveena
PulttiBois................kp 1/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Muumi82................kp 1/29............yk 4........2. toiveena
Kalenteri................kp 2/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 2/28............yk 3........2. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 3/29-32...........yk 4...........2. toiveena
Äityli -84 ...............kp 6/34................yk 9..........2. toiveena


 
päivittäjä

voisiko mun kierron aloittaa vasta huomenna, nyt niiiiiiiiin minimaalista vuotoa ettei tätä voi laskea ensimmäiseksi kiertopäiväksi mitenkään.
eli huomenna olisi vasta mulla 1/28-30 =)

ok?
kiitos paljon :wave:
kyllä tätä tätiä onkin odoteltu kovasti ;) :xmas:
 
Torstai 26.4.2007


Jahvetti...............kp 1/26...............yk 5...........4. toiveena
PulttiBois................kp 1/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Muumi82................kp 1/29............yk 4........2. toiveena
Kalenteri................kp 2/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 2/28............yk 3........2. toiveena
empula81..........kp 2/35............yk 1.......? toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 3/29-32...........yk 4...........2. toiveena
Äityli -84 ...............kp 6/34................yk 9..........2. toiveena


Yritin päivtellä tota listaa, mutta en vaihtanut BulttiBoissin kp:tä. Mä en oo mikää expertti ton listan suhteen, että korjailkaa jos kämmejä sattuu.

Esikko lähtee huomenna mummun ja papan kanssa mökille, on ruhtinaallinen viikonloppu edessä, kun saa lokoilla miehen kanalossa, eikä tarvi tehdä MITÄÄN. =)




<br><br>
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 21:12 Äityli -84 kirjoitti:
Esikko lähtee huomenna mummun ja papan kanssa mökille, on ruhtinaallinen viikonloppu edessä, kun saa lokoilla miehen kanalossa, eikä tarvi tehdä MITÄÄN. =)
kuulostaa ihanalle :D
 

Yhteistyössä