¤¤¤ Viikko 36 ¤¤¤

  • Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
sinulla jo päivät pitkällä! :heart:

paljon onnea plussaukseen myös sinulle! :flower: , onko sinulla jotain muita oireita jo?
no en oikeen tiiä. tota napukkaa oon koittanu seurailla. tissejä vihloo välillä ja sillee tuntuu kummalta. ei mulla ki muuta ole. palelen kovasti mut se voi johtua siitäkin et on syksy ja kotona vähän normaalia viileempi.

ja tästä en tiiä voiko ees oireeks kattoa mut mulla on ihan tajuton himo PUNASEEN ediin, PUNASEEN mehuun ja punajuurisalaattiin :LOL:
 
ja mä en taas pystynyt syömään punajuurisalaattia, heitin pois, kun muut ei pidä siitä =) , oisin voinut sinulle postittaa :D ..Hajuherkkä olen myös, meidän ennen niin hyvänhajuinen saippua onkin vähän liian vahvan hajuista miusta =)

Rintoja välistä nippailee, aivan kuin kasvaisivat =)

ja tuo lämpö on koholla koko ajan ja miun pms oireet ovat poissa, juuri puhuimme saunassa siitä miehen kanssa ja valkovuoto lisääntynyt =) ..koskas testaat?

:heart: ++ :heart: sinulle

:wave:
 
no kaks negaa oon jo testannu, eilen viimeks mutta sen tiesin että negaa näyttää. uudestaan varmaan ehkä joskus tiistain jälkeen. valkovuodosta en oikeen osaa sanoa mtn ku gyne joskus sano et mul on tosi runsaasti valkovuotoa. mut sitä välillä lorahtelee silleen et tuntuu inhottavalta.
 
OIH näin monta plussannutta viikonlopun aikana :heart: Ihanaa Paljon onnea teille kaikille :flower:
Mutta harmi kyllä nuita tippuneitakin on :'(
Toivottavasti loputkin sitten plussaisi. Lähettelen paljon plussasäteitä =)
 
täällähän on upea plussanneiden pino :D onnea vaan kaikille :flower: :flower: :flower:

ajattelinkin sit kysäistä näiltä plussanneilta että josko on ovistestejä jäänyt kaappiin lojumaan niin olisin innokas ostamaan/ottamaan vastaan, kun itsellä tuo onni ei ole vielä sattunut kohdalle :ashamed:

onko kellään?
 
Pikkumyy42: Kovasti pidän peukkuja sulle, jotenkin nyt tuntuu sille, että sie plussaat =)

ON:Minun testit ei tulleet vielä tänään, pöh. Aamulämmöt oli normaalit niin eilen kun tänäänkin, eli 36,3. Mutta päivälämmöt hyppivät siellä 37 kantturoissa........ Edelleen tuhruttaa ruskeaa, mutta toivo elää.
 
Äippä 75: Minä uskaltaudun jo tuonne odottajiin, kun lopullisen varmistuksen raskaudesta saa kuitenkin vasta ultrassa ja sinne saakka en jaksa kuumeilijoissa ootella :LOL: eka neuvola mulla 28. pvä...

Annamanna:Kuuna päivänä en ole ovistikkuja käyttänyt, joten ei niitä myöskään minulta löydy :/
 
AnnaManna: En käyttänyt minäkään ovistestejä :(

Mäkin siirryin odottajiin. Ekaan neuvolakäyntiin on useampi viikko vielä aikaa. Ultraan menen yksityiselle ensi viikolla, jotta saan tietää onko kaikki niin kuin pitääkin.
 
Äippä 84: Mä vasta pyysin tänään testivarmistuksen terveyskeskuksesta, jos sekin näyttää plussaa, ni varaan neuvolan. Eli huomenna puolen päivän jälkeen oon viisaampi... :)

Marimint81: Monennella sun pitäis olla? Ja paljonkos semmonen ultra kustantaa? Vähän kyllä tekis mieli tollasta mahdollisuutta kysellä. Mulla ois kuitenki vasta jotain rvk 5 ja risat kasassa, eli ei taitais mitään näkyä (?).
 
Ei tullut ne testit vieläkään... :/
Lämmöt edelleen korkeat päivällä, vaikka aamulla taas vaan 36,3. Koko ajan mielessä, että jospa se testi olikin viallinen , joka plussas. Tai että se näytti vaan mekaanisen raskauden ja kaikki on taas ohi. Voi että tätä jännitystä. Äsken melkein jo hyppäsin autoon, että käyn apteekista vielä yhden testin, mutta en sitten kuitenkaan. Odotellaan nyt ne mammaksin testit.

Pikkumyy ja Syliapina: Voi teitä, pahoittelut :hug:

Voihan se olla, että minäkin pinoudun kunnolla sinne viikkoon 40, mutta toivon että en =)
 
tänään tuli mulle ne varmistustestit, ja sain yhtä hienon tuloksen ku viimeks sillon loppuviikosta. Maha on valtava ja pahoivointiakin ihan kiitettävästi, joten plussaan kyllä uskon. esikoisenkin kohdalla meni pitkään ennen kun sain kunnollisen viivan. ja tämä testi oli herkkyydeltään 25, kun edellinen oli 10.
 
Nyt ei paljon naurata. Neuvolan testi näytti tänään negaa. Miten voi kolme eri kotitestiä näyttää kahtena eri päivänä plussaa ja sit viikon päästä ollaki negatiivinen??! Ja kuitenki menkat on tipotiessään ja oireita on kuvotuksesta rintojen arkuuteen. Mieli on kieltämättä aikas maassa. :( Varasin ajan verikokeeseen, kun en muuta keksiny.
 
Voi surkeuksien surkeus :'( Mulla ei oo mitään tietoo itse asiaan, mulle ei ole ikinä ees tehty neuvolassa testiä. Toivottavasti selviää nopeasti, mistä on kyse. Toivottavasti verikoe toisi paremmat tulokset! Koska se verikoe on?
 
Äippä-75: :hug: Olipa ikävä uutinen. Toivotaan parasta!

Minulle oli äsken tullut viesti mailiin mammaksilta, että lähetys toimitettu, mutta: vain ovistestit, raskaustestit tulee jälkitoimituksella :headwall: No, onneksi heti perään luki, että hyvitykseksi ovat lähettäneet yhden paksun ja yhden liuskaraskaustestin....... :) Eli huomenna pääsen varmistamaan, onko siellä masussa ketään vai ei ihan oikeasti.
 

Yhteistyössä