Viikko 43 plussaajat










Yaana................kp Kp 22/28-29 ja yk2,esikoinen toiveissa
Piglet.................kp:t on 18/29 .......yk11(km10/07 ) ,esikoinen toiveissa
Rva Pikkumyy.....kp 17/28-30..yk 2,
km 2/08,tm8/08
Minni-07.............kp16/28..................yk3.

 
Mitenkäs sinulla nyt jo tuhruilee, kun vasta kierto puolessa välissä? Onko sinulla tukena Lugesteron tai terolut, kannattaa pyytää, ellei ole, niin Onni suosii paremmin. :heart:
Mikä Kp sinulla on tänään?

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Sanopa se. Oletkin vastannut mun ketjuun tuolla Lapsettomuus-puolella. Lääkkeitä ei ole, mutta aika gyne-polille loppukuusta on.

Kp15 on, ja uskon että ovisplussa olisi tullut aamulla, jos olisin testannut. En jaksanut kun tuli eilen verta. :( Älä pane listaan, surettaa niin...
 
No voi harmistus sentään! :hug: Hyvä, että aika kuitenkin gynepolille sinulle, aktiivinen treenikin , liika rankka saattaa tehdä temppuja menkkoihin? En tiedä kuinka kurinalaista on treenisi?Siis profiilista luin :D
Minäkin urheilen paljon, pyöräilen pitkiä matkoja, sauvakävelen ja teen kuntosalijuttuja kaikkia em säännöllisesti! :heart:

Toivotaan, että asia selkiintyy, kun menet polille! :flower:
 
Hei! Ehkä mäkin ilmottaudun tänne. Vähän olen jo näitä viestejä aiemmin lukenut ja ehkä tämä jännääminen on hauskempaa yhdessä. Kp 22/28-29 ja yk2 menossa. Esikoinen on suunnitelmissa. Periaatteessa kyllä tjottaillaan, mutta huomasin jo viime kuussa, että seurailen päivien kulumista ja kierron etenemistä erittäinkin tarkkaan =)
 
Piglet: Nyt olen päivittänyt tietosi ajan tasalle..Pahoittelut sinullekkin kokemastasi keskenmenosta!! :hug: ,haluatko, että km laitetaan jotenkin tuohon päivitykseen?

Toivotaan, että moni plussaisi ja saisi pitää vauvan kohdussa ihan syntymään asti, ettei mitään ikävää tapahtuisi matkan varrella!

Nuorena en uskonut, että joskus törmään keskenmenoon itse, mutta asia on nyt toiseksi todistettu 2 kertaa, joten kiitollinen olen/olemme jos vaielä saamme rakkaan iltatähden perheeseemme! :heart:

Ihanaa illan jatkoa kaikille! :flower:






 
Voihan sen km:n siihen lisätä. On jossain muuallakin listassa.
Nuorena mulla taas oli tm, juuri olin asennoitunut siihen että musta tulee yh, kun ilmenikin että kohtu onkin tyhjä. Siitä on nyt 6v aikaa. Itse aina luulin ennen että tässä vaiheessa mulla olisi jo lapsia ja haaveilisin 5v päästä siitä iltatähdestä. Mutta toisin kävi.
 









Yaana................kp Kp 23/28-29 ja yk2,esikoinen toiveissa
Piglet.................kp:t on 19/29 .......yk11(km10/07 ) ,esikoinen toiveissa
Rva Pikkumyy.....kp 18/28-30..yk 2, km 2/08,tm8/08
Minni-07.............kp17/28.......yk3.
Äiti-Kengu .........kp 13/25......yk?..5.s toiveissa
Annemaarit........kp 13/24-28,..yk?

 
Ei kyllä lomasta tietokaan, vaikka tarvetta olisi.. Suht uusi työ ja ne vähäiset lomapäivät tuli kulutettua kesällä :( Tosin koulujen syyslomavko vaikuttaa kyllä mun työhön onneksi hiukan loiventavasti. Mukavaa kuitenkin, että ole Pikkumyy päässyt vapaalle!
 
Ne jotka teistä testaavat ovista testein minä pvnä ovis tuli testiin? Minulla kp 14 iltapvllä tuli plussa, aamulla ei vielä ollut mitään.

:heart: :wave:

tuo kuva vähän myöhässä, eihän nyt ole aamu enää, ja toisaalta minä juon nykyään vain teetä;=9 Huih nyt unohdin kaupassa käydessäni ostaa miehelle kahvia, ja minulla kauppaan matkaa 4km, pyörällä menin ;=) taitaa pittää laittaa viesti hänelle, että jos kahvia toisi tullessaan..*hymy*

Yaana: No kiva että vähän lepposampaa sinullakin töissä! :wave:


Mitäs ehkäisyä olette käyttäneet ennen tätä kuumeiluvaihetta?
Minulla ollut hormonikierukka 4 vuotta ja sitten poisto, kun tämä vauvakaipuu alkoi :heart:

 
Tulin vähän tännekin kurkkaamaan :wave: Olen tuolla vkon 44 pinossa ja yritän malttaa testailun sille viikolle. Eilen sain ovisplussan, joten luultavasti ei mene ihan pisimmän mukaan kierto. Mulla kp 13/24-28, joten saatan sortua testailemaan jo vkolla 43, pysyn kuitenkin tuolla 44 pinossa... mut kai täällä saa rajatapaus kylässä käydä... :whistle:
 
Minä olen lomalla edelleen ollut saikulla ns. ikuisuuden. Yritän ens viikolla vihdoin päästä palaileen töihin. Mä en luota enää ovistesteihin. Kaks kertaa olen vahvan plussan bongannut, mutta ultra on ne paljastanut kuitenkin vääriksi plussiksi. Ja se ovuloimattomuus on mun suurin ongelma tossa pcossa.
 

Yhteistyössä