Viikon 27 Plussaajat ;O)

Tähän pinoon siis viikolla 27 testaavat, tervetuloa! :flower:

Minulla tänään kp 13/29, mutta testipäivä on 2.7.2008 eli viikolla 27.

Onnea kaikille mukaan tuleville! :flower:

Oviksen olen saanut testiin eilis- ja tänä aamuna, Clearbluehen. :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Noppis
Ja mulla ei ovista oo ollut tässä kierrossa varmaan ollenkaan eikä tuukaan |O |O |O mut oon silti päättänyt, että testaan 2.7.! :D Koska ainoat ovislimat tuli muutaman päivän ajan ja on nyt loppuneet., mut plussaa en testiin saanut. Tosin testit loppui kesken eli testasin viimeksi toissapäivänä. Lämmöt ei oo vielä nousseet. Luulen siis, et tod näk en oo ovuloinut ollenkaan, mutta toivossahan on hyvä elää, vai onko... :/

Noppis kp 22/36? yk 2, pikkukakkonen toiveissa, harhaluulotestipäivä 2.7.
 
Pääsenko teidän mukaan? Olin tuolla pinossa jossa oli kolmen viikon jengi ja mielummin minäkin kuumeilisin porukan kanssa, joka melko samassa vaiheessa.

kerkkeri kp 16/28-30, yk3, haaveissa neljäs, testipäivä 2.7 myös, jos pystyn sinne asti venyttämään, sillon olis 30, eikä mun ennen kannattais tehdä. Hassua että kaikilla sama testipäivä =)) Toi harhaluulotestipäivä oli aika hyvä nimitys =)

Mukavaa juhannusta, miten aiotte sen viettää?

Kekkeri
 
Heippa!
Juhannus menee meillä isovanhempien mökillä, yhdessä koko perhe. Ihan rauhalliset suunnitelmat siis.
Vauvarintamalla ei uutta, ahkerasti pupuiltu vieläkin, tuosta oviksesta en osaa mitään sanoa, niin pakko ottaa varman päälle. Onneksi alkaa kohta lähestyä jo loppupäivät niin saa alkaa jännäillä. Ensi viikko vielä ja sitten...
 
Plussaajien autokyyti :




Viikon 27 Plussaajien pino!


Rva Pikkumyy kp 19/29 yk 4 1. yht. haaveissa / tpv 2.7.2008

Lumi-Marja kp 21/25-28(32) yk4/ 2. yht haveissa tpv 2.7.2008

daisy kp 21/28-29 yk 1./ 2 haaveissa tpv 1-2/7.2008

kerkkeri kp 22/28-30, yk3 4. haaveissa tpv 2.7.2008

elriina kp 26/29-31 3. haaveissa tpv30.6.2008

Daniela kp 27 yk 2v 1. toiveissa tpv 30.6.2008

Noppis kp 28/36 yk 2 2. haaveissa / tpv 6.7.2008

tyty86 kp30/34 yk 4 esikko / tpv 29.6.2008

 
rva pikkumyy joo plussaa kaikille =) :heart: en paljon kerkee täällä pinossa olee mut tuun aika ajoin vilkuilee et mitä on meininki tääl =) oon duunissa ja paljon on tekemistä nyt kesällä ni ei jouda koneel olee..nii ja edelleekää mie ei oo hankkinu koneelle virus turvaa :kieh: eli ei voi olla koneel pitkää ettei matoja tuu :D
 
Tähän kyytiin on pakko hypätä :D Kp 18/25-28(32) yk4 2.yht.haaveissa testip. aikaisintaan tuo 2.7. Ovis vähän myöhään tässä kierrossa, joten tuohon päivään nyt tulee just nippa nappa sen verran päiviä kasaan, jotta herkällä saattaa näkyä jos on näkyäkseen. Ellei näy eikä sitä kurjempaakaan juttua, niin sit testaan uudelleen 6.7.

Plussia ropiskoon jokaiselle :flower: :wave:
 
Tervetuloa mukaan tyty ja Lumi-Marja, mukavaa että pinoon tulee lisää porukkaa. Tyty, ei täällä meidän pinossa mitään viruksia ole =) täällä voi vietellä pidempäänkin aikaa.

Juhannus on mennyt hyvin, oltu mökillä koko perhe ja sitten jo ehditty sukulaisissakin pyöriä. Tänään alkaa alennusmyynnit, ehkä siellä pyörähdän, jos saan sitä ennen sopivasti noita pihahommia tehtyä.

Tässähän ei enää ole kun reilu viikko odotteluaikaakaan... :wave: kaikille
 
Juhannus meni,kotona grillaten.Tänään kp 24/29-31.Oviksesta en ole enää varma :/ vaikka tikutin....Testaan,jos pystyn odottamaan :ashamed: ,alkuviikosta :D elikkä se reilu viikko odottelua |O Laitan testipäiväksi 30.6 maanantai.Ja kolmatta kuumeillaan :heart: Yksi km 10/07.Kaikille rutkasti plussatuulia!!!!! :hug:
 
Heippa taas kaikille!


Juhannusaatto meni tanssiessa
, esiintyjä kyllä oli surkea!


Pyörillä menimme ja tulimme, eli tosi vähän tuli maistettua alkoholia.


Eilen ja tänään sauvakävelin, eilen yhdessä miehen kanssa. Tänään kun olin, käärme pelästytti minut, niin vieressä oli, kun laitoin sauvani sen viereen, huih kun mahasta ihan sattui se peljästys, en tiedä olikos kyy vai tarhakäärme!?


Miehellä allergiaoireita, mein piti lähteä motskailemaan, mutta ei onnistunutkaan.



Oireita ei vielä tällä hetkellä ole, mutta tuskin vielä kuuluisikaan olla, koska ovis vasta oli tällä viikolla, oireita odotellessa siis!


Jospa menisi hetken päästä, ottamaan aurinkoa!


muoks: Minulla myös luget tukena, oviksesta 3vrk:n kuluttua aina aloitan :saint:

Heippa taas!



 
Joo pinohan täyttyy..tyre tulemasta uudet :wave:

Täällä on ollu nännit kipeinä oviksesta lähtien eli nyt on dpo8 jo..valkkarikin on ihan ihmellistä..iha ku maitoa..ja ihan vetistä.. :x saa nähä tuleeko tuhrua loppukierrosta. Yleesä ain dpo7-8alkaa tuhruvuoto joka kestää menkkojen alkuu saakka :/ syön tässä kuussa terolutteja siihen, et erittys keltarauhashormonia ja alkio pääsis kiinnittyy..ku ei se pääse ku hormoni vaje..3kemiallista jo takana :kieh:
Tänään on närästäny ihmeen paljon aina syönnis jälkeen..mut se ei nyt oo mikää oire..
Kohtahan meillä alkaa piinailu.. :D menis aika nopeempaa..
 
Iltaa kaikille :wave: . Tahtoo ilmoittautua mukaan jännäileen, kakkosesta. Kp 19/28-29 ja yk 1. Esikoinen sai alkunsa heti kun sai tulla, nyt jännään miten käy siis kakkosen. Testailen 1. tai 2.7., ellei nyt puolukkapäivät jostain syystä ennemmin tule. Hirmuisen valtava vauvakuume on päällä ja tuntuu ettei päässä ole pyörinyt viime kuukausina mitään muuta! Nyt olen jo miettinyt, että olisi pitänyt vaan antaa tulla toisen ajat sitten, vaikka en ole päässyt vielä ensimmäistäkään raskaustestiä tekemään tämän toisen raskaushaaveen vuoksi :) . Toivottavasti tämä tuleva viikko menee nopeasti :p ja tulisi se heinäkuun alku!
 
:wave: daisy, mukavaa saada lisää porukkaa tänne. Niin vain tuo vauvakuume tulee kyllä ihan täysillä ja täyttää hetkessä pään. Tää pinotus yms. ei kyllä myöskään yhtään vähennä sitä... =)

Olen kokkaillut täällä aamupäivän, dallaspullat kohoaa, pitsa just menossa uuniin ja munakkaatkin tein miesväelle. Täällä sataa vettä niin mukava puuhailla sisällä.

Tietääkö joku enemmän noista mulle ihmesanoista: luget, terot yms. Kun nämä kolme on saaneet alkunsa ihan näppärästi (tosin ekan ja tokan välillä oli kaksi alkuraskauden keskenmenoa) ja nyt olen vaan miettinyt että entäs jos en esim. ovuloi ton viime synnytyksen jälkeen ollenkaan. Nuorin on reilut 1.5 ja imetin reilusti yli vuoden, eikä menkkoja siis ole vielä ollut kun kolmet. Lasken sen ajan yrittämisajaksi, mutta ilman ehkäisyähän ollaan oltu koko ajan (tosin aika hiljaista oli vällyjen välissä monta kk, mutta silti) Eli siis pitäiskö ostaa ovistestejä ja tarkistaa että ovis tulee tms... sori sekava teksti.

Muista olis joo mukava kuulla lisää, miten menee piinailut, onko oireita yms. ja tietysti vaikka ihan muustakin vauvakuumeen ulkopuolisista jutuista =)
 
Noppis
Mulla ne on vieläkin ovisoireet päällä, mutta lupaan kyllä että testaan jo 6.7. joka tapauksessa silti! Mulla on noita herkkiä testejä, joten jos pikkuinen on kyytiin päässyt livahtamaan, niin varmasti vähintään haamua näkyy silloin. Tänään vielä tarkoitus miestä kellistää. B)

Ai niin, ja onhan täällä noita oireitakin jo: närästää ja toinen nänni välillä vihlasee, vaikkei tosiaan oo oviskaan vielä mennyt luultavasti. :D :LOL:

Ai niin muuten, mulle vois tuota kiertoakin päivittää pidemmäksi samalla kun testipäivä siirtyi, eli tulisko 40-41 päivän kierto. Varmaksi en tietty voi sanoa, mut ehkä. :xmas:
 
:wave: Kertokaahan noista ovistesteistä kun mulla ne viivat oviksen aikaan ei tummentuneet ollenkaan?Laskin oviksen ja mahdollisen hedelmällisen ajanjakson laskurilla,olisko ollut vau.net tai jotain...Aloitin ajoissa tikuttamaan,viivat olivat haaleita oviksen aikoihin ja sen jälkeen ei mitään?Ohjeiden mukaan ovista ei olisi mutta miksiköhän muuna aikana testissä ei viivaa ollenkaan...juuh,olikohan tarpeeksi hankalasti...anteeksi... :ashamed:
 
Moiks! Voisin tänne liittyä!? Tänään olisi kait 26/?, haaveissa ensimmäinen. Kierrot heittelee miten sun sattuu joten en laita tuohon toiselle puolelle mitään. Oviksen olin bongaavani viimeviikolla, mutta saas nyt nähdä.
 

Yhteistyössä