Viikon 5 jännittäjät

Täällä jatkuvat raskausoireet, mutten kyllä vielä uskalla testata..ja on kyllä hyvin mahdollista että olen kaiken tämän kuvitellut=)
Ollaan tänään lähdössä sukuloimaan viikonlopuksi, joten ajattelin sitten kotiin palauduttuani testailla..elikkäs maanantaina 4.pvä, silloin olis kp 28..
 
Minäkin olen mukana. Tänään kp 33/30. Viimeiset kaksi päivää olen ollut mahataudissa. Oksennusta ei ole tullut, mutta lähellä on. Toivotaan, että tauti johtuu raskaudesta, eikä mahataudista...
Huomenna aamulla minäkin testaan...
 
no mitäs tänne?
testasin aamulla ja vahva plussa sieltä tärähti :heart:
Toivottavasti vaan malttaa pysyä kkyydissä loppuun saakka..en tiedä miten kestäisin taas keskenmenon..
Voi vitsi, miten mä maltan pitää suuni supussa kaikilta läheisiltä :D..miehelle pääsen kertomaan kun tulee töistä. en ole sanonut edes testiaikeista. Toinen yllättyy varmasti :heart:
 
Itse tippuneena, tulin tänne kahtelemaan miten muilla sujuu, HIRMUISEN isot ONNITTELUT Dasale ja töhö !!!!!!! :flower: :flower: :heart: :heart: Voi kuinka ihana lukea plussauutisia ihan kaksin verroin oikein!! Vauvaliimaa molemmille kohtuun mukaan!! =)
 
Kiitoksia :heart:
Piti tehdä vielä töistä päästyä uuden testin, jotenkin on niin uskomatonta. Mutta kyllä sen vissiin pitää jo uskoa, että raskaana ollaan, kun toinenkin näyttii plussaa!
Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin ja tsemppiä kaikille seuraavaan kiertoon =)
 
terppa täällä kans jännätään kp 30/30-32 ovis oli kp18 ja ollu ns menkka oireita jo viikon verran,koko ajan olo et ne alkaa jo..alaselkä kipeenä,rinnat turvonnu särkee välillä ja välillä ei mitään mahassa kovia vihlasuja.vkonloppuna oli 3 oluen jälkeen mieletön kankkunen ja päätä särkee muutenkin,lämmöt ainakin vielä koholla ja nenä aamuisin tukossa.saas nähä miten käy..tänään en meinannu ylettyy ees koskeetta kn kun ainoastaan istualtaan..tekis mieli jo testata mut sit ei uskalla vielä...peikut pystyssä teille kaikkille
 

Yhteistyössä