Viimeisin mieheltänne saama tekstari?

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
Miks ees kirjotan tän...
"Jos kuvittelet, että mun elämä jotenkin helpottuisi kun pääsen susta eroon, niin asia on kyllä ihan päinvastoin. Mä ennemmin itse luhistun tän taakan alle kun annan sun tai tän avioliiton luhistua. Jos sulla vielä on hyvää tahtoa mua kohtaan niin pliis, tehdään asialle jotakin."

Mies ei ole tehnyt mitään väärää. Minä olen masentunut ja koitan kovasti vakuuttaa miestä, että se olisi onnellisempi ilman minua. Ennen tuota viestiä annoin "luvan etsiä parempaa vaimoa".
 
"sanna"
Vanhankansan viisaus on pistää pepsodenttiä.. Raikastaa ainakin ns. hengityksen :D

Taustoja sen verran, että pyysin miestäni tuomaan pukamavoidetta apteekista kun alkoi kävely ja istuminen tehdä kipeää (kipeytyi tosi nopeasti). Kukka se on huumorinkukkakin....
 
Professional Griefer
"Voi ei :( Mut siinä kaupassa voi viel mennä pari viikkoa niin sit poksautellaan huolella"

Olin pettynyt, kun oli livistänyt työpäiväni aikana takaisin opiskelupaikkakunnalleen, olisin halunnu poksauttaa pienen skumpan asunnon myynnin kunniaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hyvä aloitus!

Papi: I luv u hani:) Sori ku sulle jäi sinne sellane sotku. Oot mun mieles 24/7.





No täällä enää mtn sotkua ole:D
 

Yhteistyössä