Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

Oletteko muuten pidättäytyny täysin alkoholista näinä epävarmoina aikoina? Mä en oo ottanu ensimmäistäkään.... Mutta jos ens viikonlopuksi tulee menkat, korjaan tilanteen:cautious:
Me ei muutenkaan juoda juuri koskaan nii eipä oo nytkään tullut, juhlissakin yleensä juon korkeintaan kaks lasia viiniä, useimmin on kyllä vaan limu mukana :LOL: Helppoa sit kun plussaa kun ei kukaan epäile mitään juomattomuuden takia ainakaan.

Mulla tais olla ovulaatio eilen tai tänään, nyt sit parin viikon odottelu, tosin ei oikein tunnu siltä että olis piinaviikot edessä, rauhotuin ton ensimmäisen kierron jälkeen aika paljon ja nyt on lähinnä sellanen tjot -olotila mikä on aika ihana oikeestaan. Toivotaan et pysyykin olo tällaisena enkä oo jo viikon päästä testailemassa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sandelinos
Oon odottanutkin @Nano89 sulta jo kuulumisia! Toivotaan että olis tärpänny:love:
Tuosta alkoholista, niin mun kohdalla ainakin isoveli ihmetteli juurikin nyt perjantaina et minkä ihmeen takia olen lapsvapaalla selvinpäin.. :ROFLMAO: Esikoinen oli siskolla yökylässä, ja tosiaan en tipan tippaa ottanut ni se vähän kummastutti veikkaa.. :D
 
Ompa aikasin! Mulla tosiaan tänään tasan kuukaus neuvolaan. Sielä sit varhaisultra jne :) mulls silloin 9+2 :)
Mulla on sillon ultrassa 8+3. Ilmeisesti mun neuvolassa ei oo ultraa niin kaikki missä on neuvolalääkärin tapaamiset on sit toisessa neuvolassa. Ensikäyntiä en niinkään odota (paitsi tietty että saa äitiysneuvolakortin), kun itselle niin tuttua asiaa mutta miehelle tärkeä käynti mun mielestä tuo eka neuvola :) Mut sitä lääkärin käyntiä ootan ku kuuta nousevaa että sais nähdä ne sydänäänet <3
 
Jiihaa ! (toki heti alkaa pelottaa et josko sit kuitenkin iloitsee liian aikaisin)
Tein eilen monta liuska plussaa ja viimiseksi sain vielä tirautettua digiin 1-2.
La olis 25.5.
Aika uskomatonta ja ihanaa.
Pakko vaan iloita. Mieskin pyörinyt koko yön ihan täpinöissään; hänelle 1. lapsi.

Puhaltelen teille lopuille syksyllä aloittaneille plussatuulia. <3
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Meiltä vähän kuulumisia kuten lupasin. Maanantaina käytiin ultrassa, syke löytyi ja kaikki näytti olevan kunnossa muutenkin. Viikkoja oli 8+3 vaikka menkkojen mukaan 7+5 että ihan kiva olla muutama päivä pidemmällä raskaana. :D Väsymys alkaa painaa ja huonoa oloa on varsinkin iltaisin. Mikään syötävä ei oikein maistu, pakko vaan jotain yrittää syödä. Kaikesta huolimatta ihanaa olla raskaana!

Jotenkin kiinnyin kovasti tähän ryhmään niin kiva käydä välillä lukemassa juttuja, vaikka aina en jaksa kommentoida. :)

Plussatuulia kaikille!
 
@Aloha86 tänne kuuluu oikein hyvää, oon kerta heitolla rauhoittunu tän raskaaks tulemisen kanssa ja keskityn ihan muihin asioin, ovis oli ja meni eikä edes huvita testailla, ens lauantaina kokeilen sit jos siltä tuntuu :LOL: eli toisin sanottuna vauva tulee kun se on tullakseen. Huomasin että ei meillä olekaan asian kanssa niin kiire kun kuvittelin heh. Mites sulla siellä raskaus etenee, ootko soittanu neuvolaan jo?

@Sandelinos mites sulla?

@Syssy^^ olipa kiva et tulit kertomaan kuulumisia :) ja ihana että kaikki on hyvin ja syke löytyi :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Syssy^^
@Nano89 kiva kuulla! Kyllähän se sieltä tulee kun sen aika on, ite uskon vahvasti niin! :)
Täällä menee kans tosi hyvin, viikkoja nyt 5+3 ja enskuus 12pvä eka neuvola :) Tän alku väsymyksen kanssa on välillä aika rankkaa, kun on kumminkin esikoinen hoidettavana, mut eiköhän se tästä :) Neuvolaa odotellaan ku kuuta nousevaa :love:
 
Kiva kuulla @Nano89 että stressi helpottanut, toivon että teillä tärppäisi pian <3

Mulla tänään 6+1 viikkoja ja voisin nukkua vuorokauden ympäri.. Ruokahaluttomuutta on myös ja sit kun syö niin pahoinvointia kaverina myös mutta tietääpähän olevansa raskaana :D Mulla oli alkuviikosta rajut selkäkivut ja vuodin vertakin pari päivää, mutta säikähdykselöä selvittiin. Kohdussa näkyi maanantaina yksi matkalainen, mutta viikot sen verran vielä pienet vielä ettei syke näkynyt. Töissä siis meidän lääkäri,vain pikaseen kurkkas että oisko ollut raskaudessa mitään selkäkipua selittävää ja ei onneksi ollut. 3.10 meillä eka ultra :)
 
Paljon plussanneita, onnea kaikille :love: mutta onko täällä vielä kuumeilijoita?
Voisin liittyä mukaan, nyt on kp 8/yk 1. Tai mennään ihan tjottaillen mutta kiertopäivät kuitenkin tiedän mutta oviksesta ei aavistustakaan, luultavasti jossain ehkä kp 12-17...
 
Paljon plussanneita, onnea kaikille :love: mutta onko täällä vielä kuumeilijoita?
Voisin liittyä mukaan, nyt on kp 8/yk 1. Tai mennään ihan tjottaillen mutta kiertopäivät kuitenkin tiedän mutta oviksesta ei aavistustakaan, luultavasti jossain ehkä kp 12-17...
Moi kaikille! Mä olen tätä ketjua jo alusta lähtien seuraillut mutta nyt uskalsin liittyä joukkoon. Jos vaikka saataisiin uutta keskustelua käyntiin.

Meillä tilanne, että ehkäisyä ei ole vielä jätetty pois, minä haluaisin, mutta mies ei ole ihan vielä valmis. Aivan kaamea vauvakuume täällä kyllä jyllää .
 
Moikka, mä tuun tännekin nyt mukaan kuumeilemaan! :) Olen 23-vuotias, mies on 24-vuotias ja yhdessä ollaan oltu noin 5,5 vuotta. Itse olen jo useamman vuoden kuumeillut, mutta nyt kun opiskelut on suoritettu ja molemmat ollaan töissä niin nyt mies on valmis yrittämään vauvaa. Olen juuri vasta jättänyt pillerit pois ja nyt on Yk1 ja KP 11/??. Vauvakuume on ihan hirvittävän kova ja toiveena olisi raskautua mahdollisimman pian. Ensi viikolla ovis jossain kohtaa tulossa, mutta ollaan päätetty ettei tikutella ym, vaan katsotaan tärppääkö näin. On tää jännittävää aikaa! :love:
 

Yhteistyössä