Viking Gabriellan parvekkeelliset hytit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija....
  • Ensimmäinen viesti
kansimatkustaja
En tiedä saako mutta kaikkihan niin tekee :D Ja toisekseen (et ole tainnut ennen matkustaa parveke hytissä) ne parvekket on muutenkin niin onnettoman pienet että eihän niillä muuten mitään virkaa ole. Ovat vähän isompia kuin ns ranskalainen tuuletusparveke.
 
vierailija.....
En ole tosiaan ennen moisessa ollut, lähden siskon kolme vuotiaalle lapsenvahdiksi risteilylle ja ilta/yöaikaan en luonnollisestikaan voi hytistä poistua....
 
vierailija...
No se on luonnollisesti oma ongelmasi, ei laivayhtiön. Tupakointi voi häiritä muita joilla parveke tai savu kulkeutua sisään. Salaa toki voi, mutta jos siitä jää kiinni niin kallis lasku tulee siskolles perästäpäin. Ehkä sisko voi sitten sen verran tulla sinua hytistä pois päästämään illalla ja yöllä, että et kuole myrkkysavun puutteeseen.
 
aqaqa
Jos nyt vaan suosiolla jauhaisit nikotiinipurkkaa. Itse ainakin käräytän saman tien tuollaiset parveketupakoitsijat laivalla jos se sa*tanan pahan hajuinen myrkkysavukatku kulkeutuu mun sieraimiin.
 
kansimatkustaja
En kyllä uskaltaisi ottaa noin pienen lapsen kanssa parvekkeellista hyttiä, se "lukitus" siinä parvekkeessa kun ei ole hääppöinen jonka jopa lapsikin osaa avata, puhumattakaan niistä "parvekkeiden " laseista :(
Jos kovinkin vilkas ja utelias lapsi on niin onnea vahtimis urakkaan ja pidä silmäs auki nukkuessaksikin.
 
sähkötupakoitsija
Miksi polttaa analogista syöpäkäärylettä, kun voit tupruttaa oikein kunnolla sähkötupakkia ihan reippaasti hytin sisätiloissa. Eikä haittaa edes sitä kolmevuotiasta, koska sähkötupakki ei aiheuta passiivisen tupakoinnin haittoja :)
 
vierailija....
No satun nyt olemaan tupakoitsija enkä ole lopettamassa juuri nyt vaikka minkälaisia palopuheita pidettäisiin. Kysyin asiallisen kysymyksen ja suurin osa vastauksista sitä millä korvata tupakka (eiköhän kaikki tupakoitsijat sen tiedä) ja kuinka huono tapa se on. Kiitos asiallisesti vastanneille.
 
vierailija...
No satun nyt olemaan tupakoitsija enkä ole lopettamassa juuri nyt vaikka minkälaisia palopuheita pidettäisiin. Kysyin asiallisen kysymyksen ja suurin osa vastauksista sitä millä korvata tupakka (eiköhän kaikki tupakoitsijat sen tiedä) ja kuinka huono tapa se on. Kiitos asiallisesti vastanneille.
Tietenkään et ole. Minä minä minä.

Yök, lastenhoitaja joka käy röökillä. Sit takas pieneen hyttiin lapsen kanssa, lapsraukka joutuu taistelemaan sua. Ja väliäkös sillä jos mukula tippuu sieltä parvekkeelta yöllä kun nukut, pitäähän sun röökiä saada. Kunnon White trash meininkiä.

Ps. Myös sähkötupakka on kielletty laivan järjestyssäännöissä, mitkä löytyy Viking Linen sivuilta.
 
vierailija....
No minäpäs en ole hyttiä varannut vaan siskoni, enkä kyllä lopeta tupakointia jonkun lastenhoitokeikan takia. Yöt vain vahdin lasta, päivät saan tehdä mitä huvittaa. Itsepä sisko minut pyysi hoitajaksi, tietäen että poltan. Jos se ei hänen päätään rassaa, tuskin tarvii sinunkaan siitä stressata.
 
vierailijaajo
Tietenkään et ole. Minä minä minä.

Yök, lastenhoitaja joka käy röökillä. Sit takas pieneen hyttiin lapsen kanssa, lapsraukka joutuu taistelemaan sua. Ja väliäkös sillä jos mukula tippuu sieltä parvekkeelta yöllä kun nukut, pitäähän sun röökiä saada. Kunnon White trash meininkiä.

Ps. Myös sähkötupakka on kielletty laivan järjestyssäännöissä, mitkä löytyy Viking Linen sivuilta.
Eipä noi parvekkeelliset hytit nyt mitään ihan pieniä koirankoppeja ole toisin kuin ne säästöluokan pienet ahtaat kopit joihin joutuu vessaankin menemään peruutamalla :D
 

Yhteistyössä