Vilijonkka muumimuki

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Enpä olisi ikinä uskonut tätä täällä kyseleväni :-D Mutta onko missään päin enää myynnissä Vilijonkka mukia?? Selasin nettikaupatkin, ei ole, hädissäni tilasin Seikkailu ja Hemuli mukit siitä ainoasta luukusta missä niitä oli..ja maksoin suolasen hinnan. Mutta tulossa ovat... Taidan olla sekoamassa kun oon lähtenyt tähän hullutukseen mukaan :)
 
Onko se se muki
Tarkotatko sitä hirvitystä jossa vilijonkka per.e pystyssä luuttaa lattiaa vai mitä nyt tekeekään ?itellänikin noita muumimukeja ja ovat ihania mutta se vilijonkka on miusta karsee,sain sen ystävältäni aikoinaan
 
Onko se se muki
[QUOTE="vieras";28522839]Sitä vissiin tarkoitan, en mä sitä sen ulkonäön takia halua, vaan siks kun se poistuu tuotannosta :) Jos joskus 50v kuluttua sais hyvän hinnan ;-)[/QUOTE]

Haluutko sen?voisin sen sulle postien hinnalla luovuttaa :)
 
"vieras"
Heh! :D Mä tänään kolusin kans useamman kaupan jotta löysin vilijonkan itselleni. :D Aamulla lähdin ajoissa liikkeelle...
Itse kans olen nyt tässä puolen vuoden aikana seonut noihin, vaikka mun ei pitäny i-k-i-n-ä ostaa meille yhden yhtä muumimukia! :D Kivasti on kaappi täyttyny ja kukkaro tyhjentyny. ;)
 

Yhteistyössä