Vinkatkaa ja linkatkaa lastenvaatekauppoja netistä, josta itse ostatte!

  • Viestiketjun aloittaja Liekkiö
  • Ensimmäinen viesti
Liekkiö
Nyt on aikaa käydä niitä läpi ja katsella josko löytyisi jotain ostettavaa. Talvivaatteita lähinnä, eli haalaria, takkia, housua, rukkasta, hattua, puseroa ym.

Kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30260058:
Miten näiden mitoitus noissa haalreissa? Reilu vai ei? Jos esim. lapsi on 115cm niin hukkuuko 122cm haalariin?
Siellä sivuilla on kokotaulukot, mutta mun mielestä ovat reilua kokoa.

Meidän 104 cm pitkällä tytöllä on käytössä Ticketin 92 cm ja 98 cm vk-haalari. Tuo 92 cm puku on vissiin 3v vanhasta mallistosta, jolloin vaatteet olivat TODELLA reilua mitoitusta...mutta kyllä ne reilua mitoitusta on edelleen, koska vuotta uudempi puku, joka on siis tuo 98 cm puku, on likalle hyvä...luultavasti menee vielä keväälläkin. Tyttö käyttää "normaalisti" vaatekokoa 104-110 cm.

108 m pitkälle lapselle ostin juuri sadevaatteet koossa 116 cm. Ovat kyllä melko reilut, mutta ei kuitenkaan(toivottavasti, en ole vielä sovittanut) liian suuret, sillä nuo puetaan ulkovaatteiden päälle. Mutta mikäli olisin ostanut tytölle vk-takin ja housut, olisi tuo 116 cm ollut liian suuri.
 
Viimeksi muokattu:
Ja pikkumiehelle tilasin 80 cm takin ensi kevättä ajatellen. Pojan vaatekoko on nyt 80 cm, mutta Ticketin 74 cm takki on varsin reilu. Joten tuo 80 cm mennee loistavasti ensi keväänä, koska se vastaa mielestäni aikalailla kokoa 86 cm.
 
Zalandon Loungessa on muuten Tickettiä vielä jäljellä. Meinaasin tilata sieltä neljäsluokkalaiselle takin mutta jahkasin sitä liian pitkään ja sopiva koko myytiin loppuun. Muistaakseni takin ovh oli 150 € ja sen olisi saanut 60 €.
 
Tuolta tein T2H välikausitakkilöytöjä. Ja kyllä. Valikoimissa on lastenvaatteita vaikka onkin enempi profiloitunut kampaamoalan tuotteisiin.
Nicehair.dk - Hårprodukter & Hårpleje fra Redken, Moroccanoil mfl.

Zalandosta ja Lekmeriltä olen kanssa ostanut viimeksi viime viikolla alelaarin löytönä toppatakkeja ja vk- takkeja. Yksi toppatakki tarttui ostoskoriin myös Etusivu - Kuopus.fi - lastenvaateliike ja nettikauppa, Tampere - lastenvaatteet, lastentarvikkeet, lasten jalkineet, raskausajan vaatteet putiikista.
 

Yhteistyössä