Vippi luottotiedottomalle nyt

  • Viestiketjun aloittaja Sarra
  • Ensimmäinen viesti
yksinhuoltaja
Alkuperäinen kirjoittaja kristiina76:
Täältä kannattaa ehkä kokeilla, ei mitään tarkistuksia www.1-vippi.fi
olisin lainannut rahaa 300 e ensi kuun alkuun minulla on neljä lasta olen yksinhuoltaja kuka lainaisi varma takaisin maksu
 
sivarivalvoja
Ostakaa mainostilaa jos haluatte mainostaa.

"Petosrikoksiin liittyvät havainnot
Petosrikoksella tarkoitetaan tilannetta, jossa henkilö hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä, saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä.

Lisäksi petoksella tarkoitetaan tilannetta, jossa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa."
 
Carita Nylund
Vauvalle pitäisi ostaa ruokaa ettei tarvitsisi olla nälässä. Saisiko jostain luottotiedoton vippiä pienluoton lisäksi?
Osoitteesta tekstiviestirahaksi.fi saa rahaa vaikka ei olisi säännöllisiä tuloja tai vaikka olisi luottohäiriömerkintä. Kätevä palvelu ja kaiken huipuksi et jää niille mitään velkaa, koska ostavat sinulta tekstiviestejä ja maksavat rahat suoraan tilillesi.
Suosittelen, jos tarvitset pikkurahaa päivän ruokamenoihin ja vauvanhoitoon.
 
Anne Stenroos
Osoitteesta tekstiviestirahaksi.fi saa rahaa vaikka ei olisi säännöllisiä tuloja tai vaikka olisi luottohäiriömerkintä. Kätevä palvelu ja kaiken huipuksi et jää niille mitään velkaa, koska ostavat sinulta tekstiviestejä ja maksavat rahat suoraan tilillesi.
Suosittelen, jos tarvitset pikkurahaa päivän ruokamenoihin ja vauvanhoitoon.

Joo itse käytän samaa palvelua aina silloin tällöin. Itse olen kyllä logannut osoitteeseen tekstiviestirahaksi.fi, mutta näköjään on sama palvelu kyseessä. Ihan näppärä tapa saada vähän taskurahaa ja käsittääkseni tuo on ainoa tekstareita ostava palvelu Suomessa. Pikavippifirmoja en käytä..
 
tulenpuhuja
Kaksi viimeistä viestiä ovat päivänselvästi yrityksen itsensä suorittamaa mainontaa. Älkää hyvät ihmiset nyt menkö tällaisten "suosittelijoiden" ansaan!

Kyseinen putiikki antaisi siis teille 7€ nyt ja laskuttaisi puhelinlaskussa 20€. Luulen, että kenenkään ei kannata moisilla "kulukorvauksilla" kyseisen yrityksen palveluja käyttää.

Jos palstalla on jonkinlaisia moderaattoreita, kannattaisi ehkä nipsiä pois tällaisia viestejä, joku hölmö kuitenkin ottaa "ilmaista rahaa" ja ihmettelee, kun puhelinlaskua tulee 1000€.
 
FSAFSS
Kai sinulla on jotain sukulaisia/kavereita/tuttuja jotka voivat vaikka tuoda sen maitopurkin yms. perustarvikkeita? Tänäänhän on sitä paitsi ensimmäinen päivä, mahdat saada asumistukea. Elä maksa asumistuestasi ihan heti vuokraa, vaan siirrä sitä muutamilla päivillä, kunnes saat rahasi muualta. Osta osalla asumistukirahoista sitä ruokaa yms. tarpeellisia juttuja. Loput säästä ehdottomasti vuokraan.
 
"Vieras"
Joo itse käytän samaa palvelua aina silloin tällöin. Itse olen kyllä logannut osoitteeseen tekstiviestirahaksi.fi, mutta näköjään on sama palvelu kyseessä. Ihan näppärä tapa saada vähän taskurahaa ja käsittääkseni tuo on ainoa tekstareita ostava palvelu Suomessa. Pikavippifirmoja en käytä..

Kuule pikavippi mikä pikavippi, ja tiedätkö mitä muuta? Pikavippifirmat pitäisi lailla kieltää!
 
Juuso Melin
Eiköhän aikuiset ihmiset tiedä mistä rahaa ostavat tai lainaavat. Ei tuossa palvelussa mielestäni mitään ansaa ole joten miksi sitä pitäisi varoa? Jos joku on niin nuija, että maksaa 7 egestä 20 egee, niin nostan hattua kauppiaalle joka noin nerokkaan idean on keksinyt :D


Kaksi viimeistä viestiä ovat päivänselvästi yrityksen itsensä suorittamaa mainontaa. Älkää hyvät ihmiset nyt menkö tällaisten "suosittelijoiden" ansaan!

Kyseinen putiikki antaisi siis teille 7€ nyt ja laskuttaisi puhelinlaskussa 20€. Luulen, että kenenkään ei kannata moisilla "kulukorvauksilla" kyseisen yrityksen palveluja käyttää.

Jos palstalla on jonkinlaisia moderaattoreita, kannattaisi ehkä nipsiä pois tällaisia viestejä, joku hölmö kuitenkin ottaa "ilmaista rahaa" ja ihmettelee, kun puhelinlaskua tulee 1000€.
 

Yhteistyössä