VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
mun mielestä timon pylväs oli korkeempi ekassa grafiikassa?!
ja eikös säännöissä sanota että vaikka lähtee talosta vapaaehtoisesti joutuu tulemaan su live-lähetykseen, mutta ei ilmeisesti koske kaikki säännöt julkkiksia.. mitkään säännöt siis?
Ekassa grafiikassa Vappu sanoi, että pylväät oli väärinpäin. Ja sanoi sen saman tien, kun pylväät oli näytetty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Kadi lähtee seuraavaksi kunhan vaan ei saa vastaansa Suvia tai Tellua. Mä luulen että ton kaksikon kannatus ei riitä läheskään savustamaan Kadia ulos.


Jarkko tai Sauli on ainoat, jotka saavat Kadin tippumaan, jollei Kadi tee vielä jotain enemmän ääliömäistä kuin mitä on tähän mennessä tehnyt.

Veikkaan et seuraavaksii tippuu Tellu, Niko, Suvi ja Piia. Tässä järjestyksessä. Ellei uusia taloon ilmesty. Mites se joku kisa, josta voittaja pääsi bb-taloon?

 
Kyllä nuo taas valittaa. Piia valittaa "nuo sukset ainakin on liian pitkät" - No Voi Voi. Ja sit Tellu valittaa polveaan - Okei, mut ei sen tartte sanoo "mä nyt ainakin koitan, jos menee niin menee". - Ihme kun ei heti hae sitä vapautusta tehtävästä. Ja Piiakin alkoi valittamaan "mun nilkka voi kanssa mennä, se kun pitänyt leikata...." :headwall: Tarttuu tuo valittaminen näköjään muhunkin. :LOL:
 
koikkalainen
Herrasmies ei puhu suorassa lähetyksessä naisen isosta perseestä ja arvostele numeroilla naisia. VAIKKA Vappu kysyikin, herrasmies ei olisi tuossa tilanteessa kommentoinut enää. Nöyryytti jälleen kerran Satua...
 
minä
Olen sitä mieltä ettei tuo Satu paljoa tuollaisen hassun naisten nauratusta yrittävän kunnonpojan puheista nokkiinsa ota,Helistä puhumattakaan.BB on kuitenkin "viihdeohjelma".Ja me emme tiedä kilpailijoille opetettuja pelisääntöjä.Voisi kuitenkin olettaa tuon rehellisesti omat mielipiteet kanssakilpailijoista-kertomisen kuuluvan sääntöihin.Ja siksi vaan että me jäämme koukkuun :)
 
mä en jaksais kadia enää katella, on jo näyttäny kaiken mitä on nähtävää, eli on muuttunu tylsäksi ja tasapaksuksi ja ne sen känniörvellykset vasta tylsää katottavaa onki, ku silmät vaan harittaa ja puhe on sössötystä parin pullon jälkeen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
mun mielestä timon pylväs oli korkeempi ekassa grafiikassa?!
ja eikös säännöissä sanota että vaikka lähtee talosta vapaaehtoisesti joutuu tulemaan su live-lähetykseen, mutta ei ilmeisesti koske kaikki säännöt julkkiksia.. mitkään säännöt siis?
Ekassa grafiikassa Vappu sanoi, että pylväät oli väärinpäin. Ja sanoi sen saman tien, kun pylväät oli näytetty.
Ja tuosta livelähetykseen tulosta, tuskin sinne ketään olis pakotettu jos läheinen olis kuollut ja siksi poistunut talosta..
 
köökkipsykologiaa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olen sitä mieltä ettei tuo Satu paljoa tuollaisen hassun naisten nauratusta yrittävän kunnonpojan puheista nokkiinsa ota,Helistä puhumattakaan.
Helihän oli onnesta soikeana, kun Timo antoi hänelle "hyvän arvosanan". Sadun nauru ei taas mieelstäni ollut aitoa vaan koitti peittää sillä todelliset tunteensa. Raukka on vieläkin rakastunut tai ainakin todella ihastunut tuohon ällöttävään sovinisti-kakaraan. Toivottavasti pääsee yli mahdollisimman pian. Ja toivottavasti Timo miehistyy samaa vauhtia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja köökkipsykologiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olen sitä mieltä ettei tuo Satu paljoa tuollaisen hassun naisten nauratusta yrittävän kunnonpojan puheista nokkiinsa ota,Helistä puhumattakaan.
Helihän oli onnesta soikeana, kun Timo antoi hänelle "hyvän arvosanan". Sadun nauru ei taas mieelstäni ollut aitoa vaan koitti peittää sillä todelliset tunteensa. Raukka on vieläkin rakastunut tai ainakin todella ihastunut tuohon ällöttävään sovinisti-kakaraan. Toivottavasti pääsee yli mahdollisimman pian. Ja toivottavasti Timo miehistyy samaa vauhtia.
Mun mielestä Sadun nauru oli just niin aito, kuin talossakin. Hyvin otti ja nauroihan Satu sitä jo aikaisemmin, kun siitä joku hänelle mainitsi ja naureskeli että "tästä puhutaan Timon kanssa". Eipä tuo minusta itseensä ottanut ja hyvä itsetunto Sadulla on. Kyllä se jo talossa ties mitä peliä Timo pitää. Ja sitä pahoitteli, ettei halua että hänestä tyhmä tehdään, tiesi Timon pelin muidenkin naisten kanssa siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja koikkalainen:
Herrasmies ei puhu suorassa lähetyksessä naisen isosta perseestä ja arvostele numeroilla naisia. VAIKKA Vappu kysyikin, herrasmies ei olisi tuossa tilanteessa kommentoinut enää. Nöyryytti jälleen kerran Satua...
Timon huumorin pitäis olla BB katsojille tuttu. Jos Timon huumori on mautonta, niin sille ei voi mitään muuta kuin hyväksyä se. Timo on ainut joka sen voi muuttaa ja hän tuskin muuttaa sitä täällä taivastelun perusteella.

 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
mun mielestä timon pylväs oli korkeempi ekassa grafiikassa?!
ja eikös säännöissä sanota että vaikka lähtee talosta vapaaehtoisesti joutuu tulemaan su live-lähetykseen, mutta ei ilmeisesti koske kaikki säännöt julkkiksia.. mitkään säännöt siis?
Ekassa grafiikassa Vappu sanoi, että pylväät oli väärinpäin. Ja sanoi sen saman tien, kun pylväät oli näytetty.
Ja tuosta livelähetykseen tulosta, tuskin sinne ketään olis pakotettu jos läheinen olis kuollut ja siksi poistunut talosta..
Pakottamisesta en tiedä. Mutta olihan Martinalla jo jotkut bileet meneillään, että tuskin poissa olo siitä riippui, että isoisä on kuollut. Olihan Martina lähtöään seuraavana päivänä Extrassakin.
 
köökkipsykologiaa
Timo on kai saanut palautetta arvostelustaan:

Samalla hän paljasti, että ei halua menettää Satua ja on jo pyytänyt naiselta anteeksi puhelimitse. Saiko hän anteeksi, jäi hämärän peittoon.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200710226749821_bb.shtml

Toivottavasti Satu ei lankea taas Timon lässytykseen.
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja köökkipsykologiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olen sitä mieltä ettei tuo Satu paljoa tuollaisen hassun naisten nauratusta yrittävän kunnonpojan puheista nokkiinsa ota,Helistä puhumattakaan.
Helihän oli onnesta soikeana, kun Timo antoi hänelle "hyvän arvosanan". Sadun nauru ei taas mieelstäni ollut aitoa vaan koitti peittää sillä todelliset tunteensa. Raukka on vieläkin rakastunut tai ainakin todella ihastunut tuohon ällöttävään sovinisti-kakaraan. Toivottavasti pääsee yli mahdollisimman pian. Ja toivottavasti Timo miehistyy samaa vauhtia.

Varmasti otti nokkiinsa ja oli/on ihastunut.

2.10. Satu hermolomalle.
BB-romanssi Timoon oli Sadulle odotettua rankempi kokemus.
"No, kai jokainen joskus ihastuu vääriin ihmisiin, Satu miettii."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1441545





 
Vittu mä nauroin mitä Janne sanoi Extrassa, kun leikkasi Timon farkkuja reiden kohalta! "Ei kai sulla täällä asti oo... No hyvä! Mä oonkin käsittänyt että sä oot pelimies enemmän suullas kun vehkeilläs!" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ihan oikein Timolle.
 
Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Voi hemmetti, mikä viikkotehtävä! Noihan joutuu hiihtämään itsensä hengiltä jos haluavat tehtävän onnistuvan :LOL:
Joo, ei tuu onnistumaan mitenkään!
Jos tuo lenkki pihalla olis 100m (ja eipä taida olla edes sitä) niin silloin joutuisivat hiihtämään sen lenkin yhteensä 1500 kertaa!
 
joo, punkki oli niin maansa myyny silloin sunnuntaina.. onko se siitä yhtään piristynyt?? vai hiihtotehtävä, kuulostaa hyvältä, pitääkin illalla kurkkia :D :D vaik ne hiihtäis minuutin sitä lenkkiä, niin se veis vaan 25tuntia :whistle: eli aika tehokkaasti saavat vuoroissa siellä hiihtää :D :D
 

Yhteistyössä