VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Minna
Mulla on uusi suosikki ja se on NIKO!!! Niko nytkin tsemppaa muita talossa ja kannustaa koko ajan. Jarkko on alkanut huomata, että Niko uhkaa hänen voiton mahdollisuuksia. On tosi nyrpeä Nikolle ja ei esim. pyydä Nikoa enää tupakalle tai mihinkään kanssaan. Tämän siis olen huomannut 24/7 katsoessa. Niko saisi voittaa, koska Jokin on alkanut tuossa Jarkossa ja Saulissa tökkimään. Farbod voisi olla toinen ja Piia kolmas :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Mulla on uusi suosikki ja se on NIKO!!! Niko nytkin tsemppaa muita talossa ja kannustaa koko ajan. Jarkko on alkanut huomata, että Niko uhkaa hänen voiton mahdollisuuksia. On tosi nyrpeä Nikolle ja ei esim. pyydä Nikoa enää tupakalle tai mihinkään kanssaan. Tämän siis olen huomannut 24/7 katsoessa. Niko saisi voittaa, koska Jokin on alkanut tuossa Jarkossa ja Saulissa tökkimään. Farbod voisi olla toinen ja Piia kolmas :)
Mua on alkanut myös tökkiä Jarkko. En jaksa kuunnella sitä lässytystä miksikä hänen puhe on muuttunut. Tosi paljon on muuttunut. Samaa mieltä olen Nikosta, että on nostanut pisteitä valtavasti. Luulen, että alkavat enemmän kaveeraamaan Kadin kanssa, koska on hänen itsensä lisäksi ainoa aito pirteä ja energinen. Saulikin on alkanut vähän valittamaan ja narisemaan. On kyllä edelleen yksi mun suosikeista. Alkaa varmasti kyllästyttämään jo kahden kuukauden jälkeen...
 
se sama
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja onneks timo sai lähdöt!:
Mutta eikö ketään muuta ärsyttäny se, miten Timo haastattelussa jutteli Suvista ja arvosteli naisia siinä vielä? "Jos Suvilla ois pienempi perse, tykkäisin siitä enemmän... antasin sille 7- arvosanaksi" ???????

Aivan törkeä "mies". Timosta ei löydy yhtään piirrettä, mikä tekis siitä herrasmiehen.
No rehellisyys ei sitten kuulu sun mielestä herrasmiehen piirteisiin.
No ei näissä asioissa. Herrasmies ei arvioi naisia tuollatavoin, vaikka kysyttäisiin. Ei ei.
 
kaksineljäseitsemän
Seuraavaksi sais lähtä häätöön tuo Tiina. Hitto mikä valittaja ja kiroaa koko ajan. Hän lähtee seuraavaksi!
Edelleen toivon, että Jarkko voittaa ja Sauli on toinen. Piia sais olla kolmas. Niko on nostanut pisteitään koko ajan, koska jaksaa olla positiivinen jatkuvasti. Kunhan vähentäis tuota viheltelyä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ovat muuten typeriä jos laittavat Kadin taas äänestykseen, on voittanut niin monet jo.

Jos itse olisin talossa en millään ainakaan haluisi joutua Kadia vastaan. :whistle:
Niinpä, mutta jotenkin vaan tuntuu, että siltikin on äänestyksessä. Ainakin Piialta saa 2 pistettä, mahdollisesti myös Tellulta. Oikeastaan luulen, että Jarkko ja Suvi on mahdollisesti ainoat ketkä ei nimeä Kadia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja se sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja onneks timo sai lähdöt!:
Mutta eikö ketään muuta ärsyttäny se, miten Timo haastattelussa jutteli Suvista ja arvosteli naisia siinä vielä? "Jos Suvilla ois pienempi perse, tykkäisin siitä enemmän... antasin sille 7- arvosanaksi" ???????

Aivan törkeä "mies". Timosta ei löydy yhtään piirrettä, mikä tekis siitä herrasmiehen.
No rehellisyys ei sitten kuulu sun mielestä herrasmiehen piirteisiin.
No ei näissä asioissa. Herrasmies ei arvioi naisia tuollatavoin, vaikka kysyttäisiin. Ei ei.
Mä nyt joka tapauksessa arvostan enemmän rehellisyyttä. Pidän miestä enemmän herrasmiehenä, kun sanoo suoraan. Kuin että jättäis asiaan miettimisen varaan. Itse olisin Satuna mieluummin kuullut totuuden, kuin jäänyt harhakuvitelmiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ovat muuten typeriä jos laittavat Kadin taas äänestykseen, on voittanut niin monet jo.

Jos itse olisin talossa en millään ainakaan haluisi joutua Kadia vastaan. :whistle:
Vahvat uskaltaa nimetä Kadin, heikommat pelkää. Mutta joskus joku joutuu kuitenkin Kadia vastaan. Onko se sit parempi sitten kun on vähemmän ihmisiä (ne viimeiset kolme-neljä) vai nyt, kun voi tippua vielä näitä "heikompia". Eli siis kertaus: ne jotka haluavat Kadin pois ja joilla on vahva talossa pysyvyyden tunne: nimeävät Kadin. Ja ne, jotka haluaa Kadin pois, mutta pelkäävät itse olevansa äänestyksessä eivät välttämättä nimeä Kadia. Ja ne jotka eivät halua Kadia pois talosta muista syistä; nimeävät jonkun muun. Ja se, että he nimeävät jonkun muun, ei tietenkään tarkoita, että he pelkäisivät joutuvansa Kadin kanssa äänestykseen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ovat muuten typeriä jos laittavat Kadin taas äänestykseen, on voittanut niin monet jo.

Jos itse olisin talossa en millään ainakaan haluisi joutua Kadia vastaan. :whistle:
no mutta nythän just olis hyvä nimetä kadi sekä joku jonka haluaa ihan ehdottomasti pois talosta :whistle:

vai pitäiskö ennemmin sitten "luovuttaa" ja päästää kadi loppuun asti jollon (talossa olijat) ois aika varmoja että kadi sitten voittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ovat muuten typeriä jos laittavat Kadin taas äänestykseen, on voittanut niin monet jo.

Jos itse olisin talossa en millään ainakaan haluisi joutua Kadia vastaan. :whistle:
no mutta nythän just olis hyvä nimetä kadi sekä joku jonka haluaa ihan ehdottomasti pois talosta :whistle:

vai pitäiskö ennemmin sitten "luovuttaa" ja päästää kadi loppuun asti jollon (talossa olijat) ois aika varmoja että kadi sitten voittaa?
Mut jos joutus esim. Saulia vastaan, niin Kadi putois aika varmasti. Mutta kysehän on siitä, kuka talossa haluaa Kadin vielä siellä olevan. Luulis, että ne joita Kadi suuresti ärsyttää - eivät sitä halua aina viikkoa eteenpäin katsoa, vaan ottavat sen riskin, että joku muu putoaa. Eikä se Kadin putoaminenkaan viimeksi niin paljosta ollut kiinni.

Se mikä taas äänestäjiä (katsojia) saa helposti laittaan plussat Kadille on se, että Kadi on yksi "vanhoista" - meinaan, jos vastassa on uusi.

Sais kyl tulla vielä yks taloon. Yks ja hyvä :heart: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ovat muuten typeriä jos laittavat Kadin taas äänestykseen, on voittanut niin monet jo.

Jos itse olisin talossa en millään ainakaan haluisi joutua Kadia vastaan. :whistle:
no mutta nythän just olis hyvä nimetä kadi sekä joku jonka haluaa ihan ehdottomasti pois talosta :whistle:

vai pitäiskö ennemmin sitten "luovuttaa" ja päästää kadi loppuun asti jollon (talossa olijat) ois aika varmoja että kadi sitten voittaa?
Mutta kun kukaan ei tiedä joutuuko itse äänestykseen, eihän nimeämisistä saa puhua. :whistle:
Sen takia en ainakaan tässä vaiheessa menis Kadille pisteitä antamaan, myöhemmin vasta. Jos siis hänet tahtoisin edes nimetä...



 
Olenko ainoa laatujaan
Niko saisi voittaa koko potin. Ainoa positiivinen koko talossa. Tuo Jarkon kukkoilu ja "olen talon pomo"- asenne alkaa ottamaan tosiaan päähän!!!!!!!!!!! Ja se virne, arrrrgggg!
 
latua p*rkele
Juu eivät saa hiihdettyä; reilut 4400 kierrosta pitäis hiihtää ja nyt on kasassa 765. Ja 2 vrk aikaa. Eli niiden pitäis hiihtää keskimäärin 61 kierrosta tunnissa...siis kellon ympäri. Nyt ovat hiihtäneet n. 31 kierrosta tunnissa...kylläkin nukkuivat yön.
 
latua p*rkele
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jostain olin lukevani että Niko ei sais hiihtää?? Miksi??
Rangaistus jatkuvista sääntörikkomuksista. Ei sanottu kuka on rikkonut ja mitä sääntöä.
Epäreilua tuo Nikon evääminen; ilman sitä niillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada tehtävää läpi.
 

Yhteistyössä