VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Kertokaapa minulle
Miksi Jarkko valitsi Nikon kärsimään rangaistusta? onko sillä jotain Nikoa vastaan? Kannattiko valita vahvin lenkki kärsimään rangaistusta, kun olisi voinut valita vaikka Tellun joka marisee jokaisesta viikkotehtävästä! Vaikka ei tiennytkään rangaistuksesta niin olisi kyllä voinut valita heikoimman lenkin eikä vahvinta. Ei kyllä Jarkollakaan järki päätä pakota! Hiukan taktikointia kannattaisi käyttää eikä vaan sitä alapäätään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaapa minulle:
Miksi Jarkko valitsi Nikon kärsimään rangaistusta? onko sillä jotain Nikoa vastaan? Kannattiko valita vahvin lenkki kärsimään rangaistusta, kun olisi voinut valita vaikka Tellun joka marisee jokaisesta viikkotehtävästä! Vaikka ei tiennytkään rangaistuksesta niin olisi kyllä voinut valita heikoimman lenkin eikä vahvinta. Ei kyllä Jarkollakaan järki päätä pakota! Hiukan taktikointia kannattaisi käyttää eikä vaan sitä alapäätään.
Jarkko perusteli valintansa sillä, että Nikolla on eniten huumorintajua ja hän kestäisi rangaistuksen parhaiten.
Ois voinu valita Faben, jos ois tienny mikä rangaistus tulee

:D
 
miettii
Varmasti Nikolla onkin eniten huumorin tajua tuohon rangaistukseenkin, mutta luulen, että Jarkko on huomannut, että Niko kirii kohta hänen ohitseen. Voi olla vaan villi veikkaus, mutta hiukan alkaa siltä näyttämään.
 
miettii
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
mikskähän suvi sai kulhollisen vanukasta?
ehkä on rehkinyt liikaa :)
varmaan oli vaan se puhelu-juttu.

kyl pitäis rivakammin sivakoida, ei ole edes tuhatta kierrosta kasassa.. tuleepi köyhä viikko??
joo ja voi sitä valituksen ja narinan määrää jos karkit ja suklaat loppuu! Onko muut muuten huomannut, että nuo syö ihan järjettömästi karkkia ja suklaata tuolla talossa. Sellaisia määriä, että ei ole kyllä ihan tervettä. Varsinkin nuo naiset. Aina kioskireissulla 4-5 suklaalevyä ja niitä rasioita karkkeja. En voi tajuta!!!!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
mikskähän suvi sai kulhollisen vanukasta?
ehkä on rehkinyt liikaa :)
varmaan oli vaan se puhelu-juttu.

kyl pitäis rivakammin sivakoida, ei ole edes tuhatta kierrosta kasassa.. tuleepi köyhä viikko??
joo ja voi sitä valituksen ja narinan määrää jos karkit ja suklaat loppuu! Onko muut muuten huomannut, että nuo syö ihan järjettömästi karkkia ja suklaata tuolla talossa. Sellaisia määriä, että ei ole kyllä ihan tervettä. Varsinkin nuo naiset. Aina kioskireissulla 4-5 suklaalevyä ja niitä rasioita karkkeja. En voi tajuta!!!!

Olen kyllä huomannut ja ihmetellyt ihan samaa. Ihan koko ajan mussuttavat karkkia ja suklaata. itsellekin tulee jo paha olo ja minä olen kuitenkin melkoinen herkkusuu, mutta noiden rinnalla voi sanoa, että en syö karkkia ollenkaan :)
 
mä oon huomannu kans ton karkin syönnin...ihan mielettömästi! :eek:
mutta talossa ei varmaan oo paljo muuta "tekemistä" ja nyt ku ne on tottunu sitä syömään tollasia määriä niin enään ei osaa olla ilmankaan...
vois olla vaikka joskus kaupasta karkit loppu ;)
aina ensimmäisenä ostavat tupakkaa,olutta ja karkkia,ruoka tulee sitten vasta jos rahaa riittää :whistle:
 
Mitä tähän karkin syöntiin tulee. Mä luulen, että suuri syy on myös sillä, että ihmisellä on taipumus purkaa tunteitaan syömiseen. Oli sitten kyse hyvästä olosta, pahasta olosta, ikävästä jne.
 
hellu
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Mitä tähän karkin syöntiin tulee. Mä luulen, että suuri syy on myös sillä, että ihmisellä on taipumus purkaa tunteitaan syömiseen. Oli sitten kyse hyvästä olosta, pahasta olosta, ikävästä jne.
ilmankos mä oon läski kun oon niin tunteikas!
 
Alkuperäinen kirjoittaja latua p*rkele:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jostain olin lukevani että Niko ei sais hiihtää?? Miksi??
Rangaistus jatkuvista sääntörikkomuksista. Ei sanottu kuka on rikkonut ja mitä sääntöä.
Epäreilua tuo Nikon evääminen; ilman sitä niillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada tehtävää läpi.
Rangaistus tuli säännön "tuotannollisista asioista puhuminen on kielletty" rikkomuksesta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Mitä tähän karkin syöntiin tulee. Mä luulen, että suuri syy on myös sillä, että ihmisellä on taipumus purkaa tunteitaan syömiseen. Oli sitten kyse hyvästä olosta, pahasta olosta, ikävästä jne.
ilmankos mä oon läski kun oon niin tunteikas!
Ihminen tekee tota helposti, jos ei itse kiinnitä huomiota siihen. Eikä se ole lihomisen syy välttämättä, tunnesyömistä esiintyy hoikillakin ihmisillä. Ja tunteikkuus ei liity tähän mitenkään - vaan se miten niitä tunteita käsittelee. Toiset lähtee lenkille, tuolla se on hieman vaikeampaa, kuin "siviilissä".

 
Mutta kyllä tuo Tellu taas heitti aika törkeetä. Kun yksilöi ja nälvi, että "... ei osaa edes tehdä ruokaa".. No toki Kadi ei osaakaan. Mutta Fabea ei tarttis vetää tohon mukaan. Kadi on sanonut sen, mutta onko Fabe?
 
Kirsi
Fabe on sanonut, että ei osaa tehdä suomalaista ruokaa, joka on kai ihan ymmärrettävää Irakilaiselta joka on asunut kauan Turkissa. Talossa ei varmaan ole aineksia turkkilaisiin tai irakilaisiin ruokiin. Fabe on myös sanonut, että Irakilainen ruoka vie sormetkin mennessään kun on todella hyvää, että eiköhän se osaa sitä tehdä.

Minua mietityttää kovasti se, että Jarkko ei valinnut itseään suorittamaan rangaistusta. Yleensähän kaikki on tehnyt tuolla niin ja se olisi ollut kaikkein järkevin veto!
 

Yhteistyössä