VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Musta on myös huvittavaa kun melkei joka kerta on ollu kunnolla rahaa ostoksiin ja sit ostavat hulluna karkkia ja muuta mässyä ja sitten päälle valittavat kun "ei ole kunnon ruokaa"...
Pitäiskö niillä rahoilla vaikka ostaa kunnon ruokatarvikkeita ja sit jos jää ylimääräistä niin ostaa niillä jotain hyvää, eikä aina hamstrata ensin kaljat ja karkit ja sipsit ja suklaat ja sitten ruveta miettiin et joo pitiks meidän ottaa muuta. :headwall:
 
Mua on kans suunnattomasti alkanut korpeemaan tuo Tellu! :x
ttu ttu ttu ttu ttu ttu |O |O |O

Eilisessäkin koosteessa...Olihan tehtävä uusi ja kaikilla oli kivaa, mutta huomioni kiinnitti miten ne käytti kaiken hiihtoajan ja energian puhumiseen ja kikattamiseen ja kaatuiluun :headwall:

Tai sitten koosteessa haluttiin vain näyttää nuo kohdat.
Jos jokaisen annettaisiin tehdä oma suorituksensa omassa rauhassaan muiden ollessa talossa sisällä voisi tulosta syntyäkin.
Ei tuosta mitään tule, että puolet ajasta mietitään miltä näytetään, hirnutaan ja kompastellaan sen sijaan, että keskityttäisiin tehtävään.

Tän hetken fiilisket on, että Niko on noussut mullakin suosikiksi, ihuna :heart: :heart: .
Tellun saisivat laittaa pihalle..niinku v#ttu :xmas:
 
vee käyrä alkaa vaan nousta
Onko Jarkolla noussut hiukan pissi päähän. olette kuulleet kun puhuu vain itsestään. Vain hän osaa laittaa ruokaa, vain hänestä kaikki asukkaat pitävät ja vain häntä kuunnellaan, vain hän osaa hiihtää ja hän pystyy hiihtämään 5h putkeen, hän hiihtää koko yön. Kauhea uho koko ajan, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. Onko tuo Jarkko jo vinksahtanut, vai eikö enää 9 viikon jälkeen voikaan näytellä sitä mukavaa nallekarhua? Onko se ollut joku rooli? Onko kukaan muu huomannut samaa? Minulla varsinkin eilen pisti silmiin tuo jatkuva itsensä korostaminen ja uhoaminen. Miksi kuitenkaan ei toteuttanut esim. sitä 5h hiihtoaan, kun siihen mukamas ainoana asukkaana pystyi.
 
Gluteus maximus
Minä oikeasti olen luullut, että jokainen suomalainen osaa hiihtää? No, nyt tuli nähtyä, että ei todellakaan osaa. Eniten ihmettelen Tellua, näyttelikö vai eikö tosiaan osaa hiihtää? Kadikin on voittanut hiihtokilpailuja :headwall: :headwall: Tosiaan näyttikin siltä. Ja joo, latu oli jäinen, mutta kyllä jokaisella nyt pitäisi sentään olla tasapaino, että suoralla pysyy pystyssä. =)

Ja sitten tuo Jarkko!!!!! En ole taas vähään aikaan nähnyt ihmistä joka ei tee muuta kuin kehuu itseään :headwall: :headwall:

NIKO VOITTOON :heart:

Sauliltakin pudonnut jo pisteet. Pitääkö hiihtäessäkin näyttää hyvälle??? Arrrrgggggg!!! Odotan mieheltä vähän muutakin kuin että tukka on hyvin :headwall: :headwall:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
^Mitä Tellu oikeastaan edes osaa tehdä? :xmas:

Voihan olla että Kadi on voittanut kisoja, eihän me sen tarkemmin tiedetä muiden osallistujien tasoa... :D
Niin tuota en ajatellutkaan. Taso on voinut olla kova :kieh:

Tellu ei osaa muuta kuin hokea sitä veellä alkavaa sanaa ja marista...olikos nyt polvissa vikaa? :headwall: Luulen, että on äänestyksessä Kadin kanssa :whistle:
 
Piia on äänestyksessä Kadin kanssa!

Piiaan menee muutenkin hermo. Uusin mitä se pomottaa ja taivastelee. Kun Niko avasi uuden maitopurkin, vaikka vanhakin olisi ollut auki. Ihan turhaa valittaa, jos Niko haluaa rasvatonta maitoa, niin ottakoot. Kyllä se kevytmaito tulee kahdeksan hengenporukassa juotua kahden päivän sisällä. Ihan turhaa kitinää Piialta taas. |O
 
vieras
Joko on selvinny ketä voi äänestää? Toivottavasti Tiina tippuis, mä en jaksa kuunnella sen valitusta. Toinen ruikuttaja on Piia. Suvi on aika hapannaama välillä ja ootteko huomannu, että se kaveeraa kovasti Kadin kans, mutta piikittelee Kadia tosi pahasti.
 
ihmetys
Mulla on käyny hassusti. Kun Niko meni Taloon, en kerta kaikkiaan voinut sietää kyseistä ihmistä. Vaatteita myöten koko tyyppi ärsytti minut hiustenlähdön partaalle. Ja mikä on tilanne nyt? Mä olen tällä viikolla alkanut pitää siitä, itse asiassa se alkaa mennä mun silmissä Jarkon ohi! Jarkosta puolestaan alkaa paljastua vähän tuollaisia ylimielisiä piirteitä; hän osaa ja tietää kaikesta kaiken, on vähän olevinaan muiden yläpuolella...me voidaan saada siitä ennen joulukuuta vielä Heka2! :D
 
samahuomio
Alkuperäinen kirjoittaja vee käyrä alkaa vaan nousta:
Onko Jarkolla noussut hiukan pissi päähän. olette kuulleet kun puhuu vain itsestään. Vain hän osaa laittaa ruokaa, vain hänestä kaikki asukkaat pitävät ja vain häntä kuunnellaan, vain hän osaa hiihtää ja hän pystyy hiihtämään 5h putkeen, hän hiihtää koko yön. Kauhea uho koko ajan, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. Onko tuo Jarkko jo vinksahtanut, vai eikö enää 9 viikon jälkeen voikaan näytellä sitä mukavaa nallekarhua? Onko se ollut joku rooli? Onko kukaan muu huomannut samaa? Minulla varsinkin eilen pisti silmiin tuo jatkuva itsensä korostaminen ja uhoaminen. Miksi kuitenkaan ei toteuttanut esim. sitä 5h hiihtoaan, kun siihen mukamas ainoana asukkaana pystyi.
Siis joo, olen huomannut. Alusta asti Jarkko on ollut mun suosikki, mutta enää en ole siitä niinkään varma.
 
Jarkon viimeisin heitto: Oli Hekakin älykäs (tai jotain), mutta kyllä mä olen vieläkin älykkäämpi. Vaikka oli Heka normaalia älykkäämpiä. Jarkko siis kokee olevansa "normaalia" älykkäämpi. Mitenhän se "normaali" luokitellaan. Tuli taas Jarkon ylimielisyys esiin.
 
apua
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Jarkon viimeisin heitto: Oli Hekakin älykäs (tai jotain), mutta kyllä mä olen vieläkin älykkäämpi. Vaikka oli Heka normaalia älykkäämpiä. Jarkko siis kokee olevansa "normaalia" älykkäämpi. Mitenhän se "normaali" luokitellaan. Tuli taas Jarkon ylimielisyys esiin.
voi luoja! Sanoiko oikeasti noin? Jarkko on "älykkyydeltään" ihan tavallisen pulliaisen tasolla. Turha korottaa itseään millekään jalustalle. Minusta Niko on paljon älykkäämpi ainakin hänen tieto/taitonsa perusteella. Niko vaan ei hehkuta älykkyyttään koko ajan, myös Piia on älykäs, vaikka liikaa nariseekin. Miten muka Jarkko nyt olisi muita älykkäämpi :(
 
vieras
meni maku tuohon jarkkoon kunnei siinä ollu miestä sanomaan nikolle,että hän sen rangastuksen saajan joutu nimeemään!
bb ei ollut kieltäny sitä kertomasta,mutta jätkä pokalla sano nikolle,että hän ei saa kertoo!
 
se sama
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja se sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja onneks timo sai lähdöt!:
Mutta eikö ketään muuta ärsyttäny se, miten Timo haastattelussa jutteli Suvista ja arvosteli naisia siinä vielä? "Jos Suvilla ois pienempi perse, tykkäisin siitä enemmän... antasin sille 7- arvosanaksi" ???????

Aivan törkeä "mies". Timosta ei löydy yhtään piirrettä, mikä tekis siitä herrasmiehen.
No rehellisyys ei sitten kuulu sun mielestä herrasmiehen piirteisiin.
No ei näissä asioissa. Herrasmies ei arvioi naisia tuollatavoin, vaikka kysyttäisiin. Ei ei.
Mä nyt joka tapauksessa arvostan enemmän rehellisyyttä. Pidän miestä enemmän herrasmiehenä, kun sanoo suoraan. Kuin että jättäis asiaan miettimisen varaan. Itse olisin Satuna mieluummin kuullut totuuden, kuin jäänyt harhakuvitelmiin.
No siinäkin on vissi ero, miten asiat ilmaisee. Voi olla rehellinen, ja pitääkin olla, mutta ei tarvitse olla tyhmä, epäkohtelias ja moukka. Todellakaan herrasmies ei hauku suorassa tv-lähetyksessä naisen persettä isoksi yms.
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaapa minulle:
Miksi Jarkko valitsi Nikon kärsimään rangaistusta? onko sillä jotain Nikoa vastaan? Kannattiko valita vahvin lenkki kärsimään rangaistusta, kun olisi voinut valita vaikka Tellun joka marisee jokaisesta viikkotehtävästä! Vaikka ei tiennytkään rangaistuksesta niin olisi kyllä voinut valita heikoimman lenkin eikä vahvinta. Ei kyllä Jarkollakaan järki päätä pakota! Hiukan taktikointia kannattaisi käyttää eikä vaan sitä alapäätään.
Eihän jarkko tiennyt, mitä rangaistukseksi tulee, kun piti joku valita. Valitsi Nikon siksi, kun arveli, että Niko huumorimiehenä kestää rangaistuksen. Ihan fiksusti mielestäni valitsi. Ei esimerkiksi ketään marisija-Tellua, eihän sen marinaa ois kukaan kestäny, jos rangaistus olisikin ollut vaikka joku paljun pesu tms.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meni maku tuohon jarkkoon kunnei siinä ollu miestä sanomaan nikolle,että hän sen rangastuksen saajan joutu nimeemään!
bb ei ollut kieltäny sitä kertomasta,mutta jätkä pokalla sano nikolle,että hän ei saa kertoo!
Jarkko pelkää todella nyt voiton mahdollisuuksiaan. Niko on nostanut suosiotaan valtavasti. BB-sivuilla se on noussut yhdeksi katsojien suosikeista enkä ihmettele. Aluksi ärsytti, mutta nyt olen täytin hullaantunut =) Puhui niin kauniisti tyttöystävästään, Pettämistä ei hyväksy ollenkaan eikä retostele seksisuhteillaan niin kuin nuo muut miehet :x :x :x Tässä todellinen mies. Ja vaikka horoskooppeihin en uskokaan, niin tuo Niko on aivan kuin oma mieheni (mielipiteissään, uskollisuudessaan jne.) ja kumpikin on rapuja :heart: :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Niin ja Fabe on varmasti älykäs, vaikka välillä muuta esittääkin. Se vaan haluaa olla kaikkien kaveri, koska pelaa.
Joo Fabe pelaa ihan selvästi. Kukaan muu ei ole antanut pisteitä Jarkolle ja Saulille mutta Fabe antoi koska haluaa suosikit ulos. Eilen kävi haukkumassa Kadin pk-huoneessa älykääpiöksi että se pudotettaisiin ulos jo vihdoin koska pelkää sen jo voittavan.

Jarkko on ällöttävä naisten hiplaaja, yksin ei uskalla tehdä aloitetta mut jos esim. Timo alkoi kutitteleen jotain tyttöä niin eikös Jarkko mennyt heti sitten mukaan. Muutenkin on noussut k...i päähän

Saulista tulee koko ajan naismaisempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Niin ja Fabe on varmasti älykäs, vaikka välillä muuta esittääkin. Se vaan haluaa olla kaikkien kaveri, koska pelaa.
Joo Fabe pelaa ihan selvästi. Kukaan muu ei ole antanut pisteitä Jarkolle ja Saulille mutta Fabe antoi koska haluaa suosikit ulos. Eilen kävi haukkumassa Kadin pk-huoneessa älykääpiöksi että se pudotettaisiin ulos jo vihdoin koska pelkää sen jo voittavan.

Jarkko on ällöttävä naisten hiplaaja, yksin ei uskalla tehdä aloitetta mut jos esim. Timo alkoi kutitteleen jotain tyttöä niin eikös Jarkko mennyt heti sitten mukaan. Muutenkin on noussut k...i päähän

Saulista tulee koko ajan naismaisempi.
 
TheUnforgiven
hyi hitto tuo jarkko on alkanut etomaan ja nko on tosiaan paras..nopeesti nuo vaihtuu nuo mielialat..vai johdatellaanko meitä vaan??..paljon on heillä hiihtämättä?? tietääkö kukaan?
 

Yhteistyössä