VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
miuta kans on hiukka ruvennu ärsyttään toi jarkko.en kyl edelleenkään tykkää nikosta kovin paljoo ehkä liian energinen ihminen miun makuun,mut ei se ärsytä enää niin paljoo kun aikasemmin.
tellu sais lähtee pois se on ärsyttävä.
 
vaikka timo ei ollu millään tavalla mies mun makuun,enkä näe mitään herrasmies käytöstä siinä että arvostelee naisia ulkonäön perusteella,haukkuu huoraksi ja lutkaksi,antaa naisille arvosanoja tyyliin just 7- mutta on naisen kans silti "koska ei nyt parempaakaan ole",
niin silti jotenki jäin kaipaamaan...talo tarvis nyt timon ja nikon kaltasen kaksikon joka tekee niitä jekkuja,hauskuuttaa,nauttii talossa olosta ja pitää siellä hauskaa&yrittää saada muutkin viihtymään =)

kadi ei anna mitään! valittaa,nukkuu,valittaa ja valittaa.näyttelee nuita sen ihme kohtauksia eikä ole yhtään hauska.olis ihan selvästi joutanu jo kotiin :/

seuraavaksi toivoisin kotiin piian (ärsyttää tuo sen "tää on kussu jo"-juttu joka ikisessä tehtävässä ja muutenki tuo negatiivisuus. yrittää olla sen varjolla muka hauskaki)
ja samoten tellu,ärsyttävää tuo jatkuva kiroilu ja v*tun viljely,oli tapahtunu sitte hauskaa tai ei niin hauskaa. mikään tehtävä ei tälle v*ttu-prinsessalle sovi,mihinkään ei ole tyytyväinen! |O

mutta olis varmaan tiukka äänestys jos tellu ja piia olis vastakkain :whistle
 
TheUnforgiven
no musta on ihan hyvä että kusee..mietin just nimittäin viime viikkotehtävän aikana että miks on tollasia tehtäviä mitkä pääsee kokoajan varmasti 99:llä läpi
 
voi ei
tulispa nyt kaljaa taloon, niin nähtäis onko tuo Kadi oikeesti kipee. vois migreeni unohtua bilehileeltä, jos tulis muutama olunen taloon.
Tellu ulos ja sitten seuraavaksi vois lähtee Suvi.
 
juus
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
tulispa nyt kaljaa taloon, niin nähtäis onko tuo Kadi oikeesti kipee. vois migreeni unohtua bilehileeltä, jos tulis muutama olunen taloon.
Tellu ulos ja sitten seuraavaksi vois lähtee Suvi.
Kadilla taas "migreeniä" vai?

 
Kadi muuten aivan ihana, mutta nyt kun porukkaa alkaa olee vähän, niin sitä mieltä, että kaikki jotka ei osallistu viikkotehtäviin pois. Yksittäiset tapaukset eri juttu, mutta kyllä Kadi on ollut jo liian monesta pois.

Tellunkin "kipeä polvi" jotenkin tympii. Ja se mikä oli siin sähköjutussa "mä en haluu, mä en haluuuu" Ja Tellu muutenkin sen määrättömän kiroilun takia pois.

Toisaalta, BB:hän niitä osallistumisvapautuksia antaa. Että... Mutta Kadin kohdalla kannattais jo miettiä, että onko oikea ihminen talossa, jos kokoajan joku vialla, ettei voi osallistua. Siitä en tykkää.

Piia taas tosi raivostuttavalla asenteella: "voi mä hiihtää, mutta mä hiihdän tosi hitaasti". Mitä sitten?! Kunhan hiihtää, kyllä se hitaasti hiihtäminenkin tuo kierroksia.

Ja se vielä, että vaikka viikkotehtävä olis jo "k.ss.", niin kyllä mun mielestä pitää vetää viimiseen asti, eikä alkaa yhtään luovuttelemaan.
 
ehdottomasti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ei voittoa kellekään kesken kauden tulleelle!!!! :attn: :attn:
Kyllä! Voitto Nikolle!! Mitä nuo Kadi, Sauli , Jarkko tai Piia on yhtään sen parempia. Niko on paljon viihdyttävämpi. Sauli ei ole tehnyt mitään hauskaa Perhe-tehtävän jälkeen, Jarkko on alkanut oksettaa minua, Piia narisee ja Kadi on aina sairas (paitsi silloin kun on viinaa tarjolla) Niko ja Suvi ovat minun suosikit nykyään!
 
No, mun mielestä tässä tehtävässä on oikeastaan jokaisella asenteessa parantamisen varaa. Ei pelkästään Kadilla, sehän on kuitenkin jo hiihtänyt, vaikkei tuo taito kovin hallussa näyttänyt olevankaan... Eniten mua ärsyttää Tellu, sillä ei ole mitään positiivista sanomista mihinkään ja kaikkiin tehtäviin tosi nuivasti suhtautuu. Ilmeisesti kuitenkin pystyy konttaamaan jne. mutta hiihtäminen ei onnistu? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ehdottomasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ei voittoa kellekään kesken kauden tulleelle!!!! :attn: :attn:
Kyllä! Voitto Nikolle!! Mitä nuo Kadi, Sauli , Jarkko tai Piia on yhtään sen parempia. Niko on paljon viihdyttävämpi. Sauli ei ole tehnyt mitään hauskaa Perhe-tehtävän jälkeen, Jarkko on alkanut oksettaa minua, Piia narisee ja Kadi on aina sairas (paitsi silloin kun on viinaa tarjolla) Niko ja Suvi ovat minun suosikit nykyään!
Jaa mun mielestä Niko on tapettia, harmaata näkymätöntä massaa siinä missä Saulikin.
Eivät tee koskaan mitään erikoista. :whistle:

Vaikka en pitäisi juuri kenestäkään alkuperäisestä asukkaasta, jollekin heistä soisin voiton mieluummin. Koska ideahan on nimenomaan selviytyä talossa kolme kuukautta.
 
nikki
onko kadilla viiltelyarpia käsivarsissa? jo yli puolet hiihdetty. mun inhokki on tellu. subin tekstillä (ja 24/7kin) on muuten se fiilismittari sivulla 660-> niin sielt on kiva käydä kattoo kuka on inhotuin ja suosituin, muutama ylläri oli!
 

Yhteistyössä