Virallinen twilight-pino vol.3

Siis niin miun tuuria :headwall: :headwall: kävin eilen kahto tota linkkiä ja se toimi, piti jättää se kesken ku tyttöö nukutin ja nukahin itekkii ja KAPPAS, tänää se linnki ei enää toimikkää |O |O :kieh: :kieh: :headwall: voi paska..!!! Se oli jo poistettu.. :( pakko päässä kahtoo se laffaan..!
 
Esme harmaana
aamunkoi lähti taas käyntiin................................................. Mä voisin kanssa katsoa sen new moonin uudelleen, mut en taida saada leffailtaa aikaiseksi vähään aikaan, ett pääsisin teatteriin. Odotan kyllä kuin kuuta nousevaa, ett saan omalla kotisohvalla nyyhkiä tota new moonia oikeesti yksin!!!!! Ja susista puheen ollen... olin TODELLA positiivisesti yllättynyt leffassa kuinka hienosti susikohtaukset oli tehty! Ja susipojat todellakin olivat aika NAM... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Siis niin miun tuuria :headwall: :headwall: kävin eilen kahto tota linkkiä ja se toimi, piti jättää se kesken ku tyttöö nukutin ja nukahin itekkii ja KAPPAS, tänää se linnki ei enää toimikkää |O |O :kieh: :kieh: :headwall: voi paska..!!! Se oli jo poistettu.. :( pakko päässä kahtoo se laffaan..!
eikä, minä kun en kanssa jaksanut enää eilen katsoa, olin katonut puolet siitä linkista :snotty:
 
Yksi asia mua alkoi just vaivaamaan hurjasti uudesta kuusta, sekä kirjassa että leffassa...

Alice tietää ihmissusista. Sitten italiassa Volturien luona kun Aro koskee häntä nähdäkseen kaiken mitä Alice tietää... niin ei kuitenkaan saa tietää ihmissusista vaan aamunkoissa ne tulevat heille ihan yllätyksenä. Miulta on joko mennyt jotain ohitse tai sitten tuossa on ristiriita.


Kiitos Solmussa, leffaa katseltu :heart: :heart: :heart:
 
On se Aro homma vähän ristiriitainen. Tosin Alice ei tykänny Jakobista ja onhan Volturit ennen olleet tekemisissä ihmisusien kanssa siis erilaisten mitä nämä uudessakuussa. Niin että Volturit yllättyi kun ihmissudet (muodonmuuttajat) ilmestyvät siellä aamunkoissa ja ovat Alicen ja niiden puolella.

Elikkä Aro näki Alicen ja ihmissuden kireät välit.. Tosin näkihän se sen mitä Aliceki näki Bellan ja Jakobin välillä olevan..
 
MissCissy
Jaahas, elokuva katsottu, laatukin oli kohtuullinen:)

Hmmmm....mitäs sitä sanoisi... tykkäsin kyllä elokuvasta, mutta en aivan varauksettomasti!

Hienoa oli se, että se oli kirjalle tosi uskollinen. Siihen oli todella panostettu ihan yksityiskohtia myöten! Lisäksi sudet oli tosiaan tehty hienosti ja se koko niiden tarina ja mukanaolo oli tosi hyvin hoidettu.
Tykkäsin vähän keveämmästä otteesta, kun oli huumoriakin mukana, onhan sitä myös kirjoissa aika paljon! Musta muuten Mike oli söpö:)
Volturi oli myös toteutettu mahtavasti.

Näyttelijöistä Kristen pärjäsi musta nyt paljon paremmin kuin ekassa, mutta Rob...(älkää suuttuko!) oli kyllä aika...pettymyskin jopa. Siis jotenkin käsittämättömän ilmeetön ja jäykkä. Siis onhan se vampyyri ja kylmä ja kova, mutta ei se kirjoissa mielly musta ihan noin p-jäykäksi. Nooh, onneksi se ainakin näyttää jumalaiselta:)

Ja pisteet Charlielle, voi ihana! Ai niin ja Jacob oli todella hyvä! Mä ihan tykkäsin siitä, mikä on jo ihme!

Eniten oli menetetty mun mielestä siinä, missä eka onnistu, vaikka se olikin välillä nolo ja kömpelö. Tässä toisessa ei ollut läheskään niin intiimi ja aavemainen tunnelma, eikä musiikki ollut lainkaan niin hyvin valittu. Ja jäin tosi paljon kaipaamaan sitä Twilightin "taustamusiikkia", tässä oli jotain perussoitantoa vaan. Eikä mikään varsinaisista biiseistä jäänyt mieleen, kun Twilightissä ne oli melkein puolet koko kokemuksesta! No mutta, tää on vain eka vaikutelma, katsotaan uudestaan, sitten kun tän on kattonu sellaiset viisi-kuusi kertaa:)

Mä aina tykkään vähän selostaa, hups:)
 
Tykkäsin :heart: Tässä jotain aatoksia:
Mua lähinnä nauratti ne susipojat, jotenkin näyttivät koomisilta kun kulkivat ilman paitaa koko ajan :D
Musiikki kuulosta paaaljon paremmalta kun levyltä kuunneltuna.
Edward oli tosiaan aika jäykkis ja jännä et se oli niin paljon ilman paitaa, koska näytti aika riutuneelta ruipelolta :/
Mutta ei vaihtunut team Edward team Jacobiin, sitä jopa pelkäsin koska näyttää siltä että kaikki kuolaa vaan Jacobia nykyään. Edward kelpaa mulle myrtsinä ruipelonakin :p Jacob oli edelleen mun silmissä liian pikkupoika...

Mutta kaikista yllättynein olin siitä miten kuuma Carlisle oli tossa leffassa :p :p Mä olin ihan liekeissä!! (En siis Twilightissa pitänyt sitä kovin kuumana)
Se harmittaa, että New Moon on niin värikäs. Toki tiesin sen jo etukäteen, mutta harmittaa silti. Tykkäsin kovasti Twilightin sinisävyisestä ja kalpeasta tunnelmasta.
 
påppa
Mua taas häiritsee noissa kirjoissa se, että miksi niitä susia ei ilmaannu jo aikaisemmin kun ekassa kirjassa ne kolme vampyyria tappavat ihmisiä?

Elokuva nähty ja oli ihana :heart: Olis saanut kestää vähintään viisi tuntia! Ja sudet olivat kyllä hienoja! Tykkäsin kovasti Jacobista tuossa leffassa vaikka kirjassa en niinkään. Niin kuulosti tykkäävän teatterissa moni muukin, sellainen ihastunut huokaili ja kikatus alkoi kun Jaakoppi riipaisi paidan pois :D Edward oli vähän turhan jäykkis, mutta se on niin upea, että kuolaisin sitä vaikka seisois vaan paikallaan koko leffan ajan sanomatta mitään :p
 

Yhteistyössä