Virallinen twilight-pino vol.3

selleri harmaana
Pitää laatia jonkinmoinen sotasuunnitelma tuon postin suhteen. Esim. laitetaanko kirje, iso pahvi tai jonkinmoinen portfolio? Jos siitä tulee isokin niin ja jos keretään kasaamaan niin voin ottaa mukaan Lontooseen ja laittaa postiin siellä niin ei maksaiskaan paljon mitään.
 
Hei, minä myös liittyisin tänne fanittamaan Twilight:ia ( ja kuolaamaan Robertia ). Ja mua myös kiinnostaisi tuo faniposti-idea :D Niin ja ikää täällä on 19v.

Aamunkoista tosiaan kaksi elokuvaa kiitos! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=1dw&num=100&q=%22robert+pattinson+loves%22&btnG=Haku&meta=&aq=f&oq=

Maailman alkeellisin tapa aloittaa :D
No tiedossa on kaiken maailman nippelitietoa kuten lempivärit jne. En vaan löydä sitä tekstiä missä puhui fanipostistaan :/
Mutta kyllähän me twimammat tehdään kaikista paras ja näyttävin :D :whistle:
 
Nyt on New Moon nähty 3 kertaa, kahdesti teatterissa. Joka kerralla oon tykännyt enemmän ja enemmän. Eikä haittaa enää yhtään, että tämä leffa ei oo sinisävyinen niinkun eka oli (mua kun se kovasti harmitti aluksi). Näyttää Bellakin enemmän ihmiseltä, kun ei oo niin kalpeakasvoinen ;) Ja vitsit miten upeat hiukset sillä on! Jokaisessa Bella-kohtauksessa mä vaan tuijotin sen hiuksia :p Miltäköhän mahtaa näyttää Eclipsessa, jos kerran on ollut lyhyt tukka jo kuvausten aikana... :/
Mikä ihme siinä muuten on, että noita leffoja ei osata suomentaa oikein?! Oon miettiny, et ketä helvetin tunareita ne palkkaa siihen hommaan kun näyttää olevan noin vaikeeta :whistle: Tämäkin aivan mitätön ja turha asia, mutta ärsyttää kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Ei ole hirveemmin mitään suuniteltu. Kerätään tietoa mistä Rob pitää ja siltä pohjalta liikutaan.
Löysin yhden tekstin missä Rob kertoo saaneensa fanijoukolta nidotun teoksen missä oli paljon terveisiä ja siitä piti oikein paljon...muuta en ole vielä löytänyt.
ok. mä oon lomilla koko ens viikon niin ehdin sit paneutua sun kaa tähän ja voin kaivella jotain. tää mun uus konekin on niin paljon nopeampi, että on kivempi tehdäkin. :D
 
Hei vaan!

Täällä kans yks mamma joka on ihan hulluna koko Twilight- saagaan! Kirjat luettu moneenkertaan ja elokuvatkin katsottu useesti. En oo eläissäni parempaa kirjasarjaa nähnyt :D Tuuntuu ihan pöljältä hehkutella tämmöstä asiaa kun ikääkin on jo 29v.... mutta eihän se ikää katso!
 
En tiedä miltä Bellan hiukset eclipsessa näyttää, mut ainakin sillä on peruukki siinä. Toivottavasti on saman näkönen peruukki kun millaset hiukset sillä on ollut aikaisemmissa.

Tuleekos siihen postiin nimet vai joku yhteinen "nimike" meille? Mitäköhän siihen sais kehitettyä.. Ettei olis ihan samanlainen paketti kun monet laittaa :)
 

Yhteistyössä