Virtsatietulehduksesta....

Onko kellään tietoo virtsatietulehdukseen liittyen. Muuttuuko valkovuodon koostumus jollainlailla silloin? Haju? Vai johtuuko kaikki vaan antibioottikuurista? Ekaa kertaa eläissäni sairastan ko. tautia, toinen antibioottikuuri menossa :(:O
 
"vieras"
Vähän ohi aiheen, mutta mitä antibiootteja olet syönyt? Itse sain perjantaina Trimopan-kuurin, mutta todella huonosti on vaikuttanut, ja siksi on yksityiselle tänään taas aika varattuna, tässä kunnossa en huomenna töihin pääse, ja toista kertaa en enää tuntikausiksi lähde päivystykseen jonottamaan... Huoh. Inha tauti, toivon, että saan jotkut toiset antibiootit.
 
sama vaiva
[QUOTE="vieras";22704555]Vähän ohi aiheen, mutta mitä antibiootteja olet syönyt? Itse sain perjantaina Trimopan-kuurin, mutta todella huonosti on vaikuttanut, ja siksi on yksityiselle tänään taas aika varattuna, tässä kunnossa en huomenna töihin pääse, ja toista kertaa en enää tuntikausiksi lähde päivystykseen jonottamaan... Huoh. Inha tauti, toivon, että saan jotkut toiset antibiootit.[/QUOTE]

itellä ei koskaan trimopan auttanut... mulla kun tulehduksen aiheuttaa enterokokki tai streptokokki b. niihin ei trimopan auta...
 
kaalimaan vartija ejk
Jos on virtatietulehdus niin pissa saattaa alkaa haista "emäksiselle" tai makealle, mutta ei tulehdukset oo mulle koskaan aiheuttaneet valkovuotoon mitään muutoksia. Hiiva tai emätintulehdus mullekin ekaksi tulisi mieleen....
 
"vieras"
itellä ei koskaan trimopan auttanut... mulla kun tulehduksen aiheuttaa enterokokki tai streptokokki b. niihin ei trimopan auta...
Miten se todetaan, mikä bakteeri on kyseessä? Itse annoin virtsanäytteen, ja pari tunnin päästä siitä pääsin lekurille. Onkohan ne tuossa ajassa selvittäneet mikä bakteeri on kyseessä? Lääkäri sanoi vain, että tulehdus on, mutta ei tarkentanut mitenkään..
 
...
[QUOTE="vieras";22704597]Miten se todetaan, mikä bakteeri on kyseessä? Itse annoin virtsanäytteen, ja pari tunnin päästä siitä pääsin lekurille. Onkohan ne tuossa ajassa selvittäneet mikä bakteeri on kyseessä? Lääkäri sanoi vain, että tulehdus on, mutta ei tarkentanut mitenkään..[/QUOTE]

viljelyllä selvii mikä bakteeri on kestää noin 2-3pvä. yleensä ne kattoo vaan sitkseillä onko bakteereja vai ei ja sitten pistävät eteenpäin viljelyyn jonka tuloksia saa soitella 2-3pvän kuluttua...
 
"vieras"
viljelyllä selvii mikä bakteeri on kestää noin 2-3pvä. yleensä ne kattoo vaan sitkseillä onko bakteereja vai ei ja sitten pistävät eteenpäin viljelyyn jonka tuloksia saa soitella 2-3pvän kuluttua...
Ok, kiitos vastauksesta. Lienee siis minullakin jompikumpi noista bakteereista, johon Trimopan ei pure. No, jospa lääkäri heltyisi antamaan jotain muuta merkkiä tänään, kuuria loppuun en kyllä tällaisesta olosta halua kärsiä.
 

Yhteistyössä