vit** mies on kusipää

  • Viestiketjun aloittaja vehnäpulla
  • Ensimmäinen viesti
vehnäpulla
Käskin sen miettiä että mistä johtuu miehen intohimon puute. Se että ei ole hellyyttä. Eikä ikinä (vuosiin) kehu mun ulkonäöstä mitään
Vaikka tietää että tarvitsen noita .

Mies on tähän asti vastannut aiemmin joko
A.en tiedä
B.hänessä on jotain vikaa

. Nyt mies väitti että koska minä inhoan ja vihaan häntä.

Mä inhoan välillä miestä ja olen vihainen koska tuo edellä mainittu käytös satuttaa ja on tahallista loukkaamista koska tietää mitä tarvitsen ja miltä tuntuu kun mies ei ilmeisesti halua.koe intohimoa. Eikä viitsi kerta vuodessa edes sanoa kauniiksi.

Vieras mies kehui mua laivalla kauniiksi monta kertaa. Hyvä että en purskahtanut itkuun.

Kyllä olen vihainen miehelle.
Mutta miehen haluttomuus ei voi johtua mun vihaisuudesta koska haluttomuus oli ensin!!!!

Kusipää mies vierittää siis syyn mun niskaan
 
vierailija
Ymmärrän ton intohimon ja hellyyden kaipuun mutta minkä takia ihmiset kaipaa kauniiksi kehumista? En mä käsitä mitä siitä kehumisesta saa? Miksi luulet sen laivalla olleen miehen sua kehuneen? Ja miltä se ny tuntuis jos mies kehuis sua kauniiksi koska sä oot käskeny?
 
vierailija
Oletko itse huomioinut miestäsi mitenkään? Tuskinpa. Näytä itse ensin esimerkkiä niin kyllä sitä hellyyttä alkaa sieltä löytyä sinullekkin. Marisevaa lahnaa ei kukaan jaksa himota ja paapoa.
 
vierailija
Oliko teillä alun perin suhteessa intohimoa ja kehuiko mies silloin kauniiksi?

Ystäväni seurusteli yli vuoden sellaisen miehen kanssa, joka ei IKINÄ sanonut edes olevansa ihastunut tähän, rakastumisesta tai rakastamisesta puhumattakaan. Koskaan ei kehunut kauniiksi, vaikka ystäväni on upean näköinen - kun lähtivät johonkin juhliin tms. ja ystäväni oli laittautunut, niin mies saattoi sanoa esim. "kiva vyö".

Sanoin alusta alkaen ystävälleni, että mies on ihan pökkelö. Tunneköyhä. Jopa pikkuisen narsistisia piirteitä, koska nautti selvästi siitä, että ystäväni oli häneen NIIIIN ihastunut. Luulin jo, että homma jatkuu hamaan tulevaisuuteen, mutta nyt mies sitten oli sanonut, että hänellä ei ole tarpeeksi tunteita jatkaakseen.

Olin iloinen siitä erosta, koska vaikka muuten olisi "mukavaa", niin jos ei ole tunteita - ei ole mitään. Tsemppiä suhteeseesi, mutta pidemmän päälle on helpompaa olla yksin kuin epätyydyttävässä parisuhteessa.

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi.
 
vierailija
Anna mä arvaan että sinä puolestasi kehut miehen ulkonäköä päivittäin. Kehut sen jumalaista vartaloa ja sanot ettet voi olla hänen lähellään koskematta, niin seksikkäältä hän näyttää.

Vai menikö se niin?
 

Yhteistyössä