Vitsi mä tein hyvää ruokaa..

Pilkoin perunaa, kesäkurpitsaa ja porkkanaa uunivuokaan, lirutin munamaitoa sekaan jonka olin maustanut suolalla, rakuunalla ja mustapippurilla. Sitten pekonia päälle ja uuniin...

Olin taas kerran hyvinkin epäileväinen että millasta ruokaa tulee mutta ihan törkeän hyvää :p
 
varo
[QUOTE="vieras";26230843]Älä nimeä ruokaa mitenkään!!!' Risotto-riitta' revittiin täällä kilon palasiksi.[/QUOTE]

Tuo Kerpeleen luomushan on ihan selkeästi frittata...
 
"kolmen äiti"
Pilkoin perunaa, kesäkurpitsaa ja porkkanaa uunivuokaan, lirutin munamaitoa sekaan jonka olin maustanut suolalla, rakuunalla ja mustapippurilla. Sitten pekonia päälle ja uuniin...

Olin taas kerran hyvinkin epäileväinen että millasta ruokaa tulee mutta ihan törkeän hyvää :p
Peruna, kesäkurpitsa ja porkkana uunivuoassa... Hmm... kuulostaa hyvältä.
Mutta eikö pekoni kuivunut??? Tai jos taas oli munamaidon seassa, niin eikä jäänyt lössöksi???

Näetkös, jotain tarvitsee arvostella :D

No eiku ihan oikeasti mietin, että tässä olisi ideaa, mutta tuon pekonin olomuoto jäi mietityttämään. Meidän pienet neidit kun ei syö sitä, jos se "läski" on löllöä. Mutta ei aivan kuivaksi kärähtänyt pekonikaan nyt kauheasti houkuta...
 
[QUOTE="kolmen äiti";26231111]Peruna, kesäkurpitsa ja porkkana uunivuoassa... Hmm... kuulostaa hyvältä.
Mutta eikö pekoni kuivunut??? Tai jos taas oli munamaidon seassa, niin eikä jäänyt lössöksi???

Näetkös, jotain tarvitsee arvostella :D

No eiku ihan oikeasti mietin, että tässä olisi ideaa, mutta tuon pekonin olomuoto jäi mietityttämään. Meidän pienet neidit kun ei syö sitä, jos se "läski" on löllöä. Mutta ei aivan kuivaksi kärähtänyt pekonikaan nyt kauheasti houkuta...[/QUOTE]

Ei, pidin uunissa n. 175 asteessa ja nostin lämpötilan 200 asteeseen kun tuntui että kasvikset oli tarpeeksi kypsyneet, pekoni rapsakoitui ja sitten otin ulos uunista :)

Pekoni oli siis päällä..
 
Hahah mä olen ollut aikaani edellä, kun oon jo ajat sitten alkanut kutsua kaikkia ruokiani mössöksi! Tänään syötiin keltaista mössöä, eilen ruskeaa mössöä, viime viikolla vihreää mössöä ruskealla mössöllä... :D Ei tuu paineita esillepanon suhteen! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä