Vitsit ku löysin ihania meikkejä! *kuva*

Seppälässä kävin tytön kans ja siel on tuota Wet n´Wild sarjaa ja niiiiiiiiiiiiiiiiin ihania sävyjä luomiväreissä että ostin melkeistä kaikki, sellanen vaaleen vihree oli ainut sävy jonka sinne jätin :D

Samoten ostin samasta sarjasta tollasen paletin missä on neljä sävyä, vihree peiteväri (joka on ihan ykkönen), normipeiteväri, korostusväri ja viel joku vaaleempi peiteväri. Ihan ykköstä :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=4283429.jpg
Tollasia on luomivärit, pakko päästä testaa :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Noita kun käyttää pari kertaa, niin alta paljastuu ei niin ihana väri.
mitäs tää tarkottaa?
Että niissä ei ole tota helmiäistä muuta ku pinnassa.
meinaatko? onpa törkeetä!!
Ainakin niissä mitä mä ostin. Olin pettynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
värit on kyllä tosi nätit, mutta noita pitää osata laittaa sillain, ettei näytä pellehermannilta tahi pubiruusulta.. enkä epäile, etteikö ap osaisi :)
Joo sellaisenkin noilla saa aikaseks :LOL: Samoten ku valokynällä ittestään saa pandan (en oo itte testannu) :D

Sen verran on jo tullu tuota meikkaamista harrastettua jo ettei erehdy tuonne pellen puolelle.. :whistle: :D
 
pah
Eye-liner on sellanen siveltimellä ja ruskea hohtava väri on aivan ihana, se vaan on ollut loppu joistain Seppälöistä, toivottavasti sitä ei lopeteta ikinä, olen niin vannoutunut sen käyttäjä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olisin jättänyt ton pronssinvärisen sinne kauppaan ja ottanut tilalle sen vihreän :D
Tällä vauhdilla mulla on kohta se vihreeki.. :snotty: :LOL:

Kaveri nauro katketakseen ku näki taas mun ostokset :D Se joskus aiemmin jo nauro että ku hänellä on meikkipussi ja mulla on meikkimatkalaukku.. :LOL:
 
Voi elämä sua taas :D

Mä oisin kyllä tuon pinkin jättänyt sinne kauppaan :LOL:

Hmm.... onkohan tuo jotain sukuvikaa, ku mullakin noita meikkejä tuntuu olevan joka laatikossa :D Pitää kohta joku iso pahvilaatikko hommata niille :LOL:
 

Yhteistyössä