vk 43 kilopino!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja merelle
  • Ensimmäinen viesti
merelle
mulla tullu painoa 3kg takas!!!!! plaah, eli nyt painoa 59kg, kyllä masentaa :headwall: :headwall: noh tänään on taas spinninkiä ja namit heitän missä pippuri kasvaa!!!! \|O \|O \|O \|O
 
No, meikäläisen täytyy varmaan vaihtaa punnituspäivä sunnuntaille kun taas kävi klassinen nousu.. Eilen oli paino 68,4, eli -1kg ja grammoja päälle, mut tänä aamuna se kumma turvotus! +3kg!!! Stressaanko mä punnitusta vai mikä on? Aina maanantaihin se paino nousee...
 
.. no jeps huomenta.. sama täällä.. mulla paino jotenki varkain nousee tohon maanantaiaamulle..
eli viimeviikosta on kilo tullu lisää p....
eli paino on taas 74kg.. niin mikäs se rankaisu jutska olikaan oliks se ylimääränen lenkki vai mikä kumma.. aamuaerobickit oon viikolla joka päivä kyllä tehny ja viikolla oon koirien kanssa aamulenkillä ja paino nousee :ashamed: . no eipä sen puoleen kyllä on suklaata ja kaikkee hyvää kyllä mennykkin kilotolkulla, en tiiä masentaako tää syksy vai mikä kumma nyt mättää...pitää siis pitäis ottaa itteensä niskasta kiinni. mutta miten.. potkikaa mua nyt silleen varovasti nousemaan pois koneelta ja menemään tekemään edes jotain hyödyllistä.. miten mä pystyn olemaan ilman mitään hyvää...nam jotain mutusteltavaa on saatava kun koneelle tulee... kääk kauheeta seka melskaa tää kirjotuski, samanlaista kun oma olotilakin..yritetään petrata ensviikkoon.. hitto mä en anna kyllä periksi.. ihanvarmasti mä otan kaikki ylimääräset kilot pois.. lupaan ja vannon... :D
 
Jess!!!! Minä olin tiukka itselleni ja tulos sen mukainen -1.1kg, eli nyt paino on 68.7. Tavoitteenahan mulla on 62kiloo, matka sinne on tuskainen mutta minä teen sen! ;) Viimeksi niin kauniita lukuja vaaka on näyttäny 7vuotta sitten, mutta sitä seitsemää vuotta en kyllä nyt pudota vaan tahti tulee olemaan ihan toinen :D . Näytän kaikille että kyllä minunkin sisu riittää en ole ihan toivoton tapaus :whistle: .
 
Nirzu hei, älä vaan masennu!!!! Kun menet koneelle niin ota vaikka kahvi seuraksi,minä olen huomannu sen hyväksi konstiksi niin eipä tarvi ottaa kahvileipää tms. vaan sen hörppii lukemisen lomassa. Tai nytkin otin vesilasin mukaan niin tulee se juoma puolikin huolehdittua. Ja mietippä sitä jos et olisi niillä lenkeillä käyny niin kuin kovasti se paino olisi noussu kun niin kovasti olet herkutellu. Mulla oli toissa viikko sellainen väsymyksen viikko laihduttamisessa en jaksanu ajatella mitä söin vaan ajattelin että ensi viikolla jatkan ja kummasti se antoi lisä pontta kun ei koko ajan ajatellu vaan laihdutusta ja tämän viikon tuloshan oli sitten se-1.1 kun jaksoi taas uudella innolla jatkaa mässäily viikon jälkeen.Nyt vain isku päälle ja herkut jätät sinne kauppaan niin niitä ei enää tule syötyä, täydellä vatsalla käyt vaan kaupassa niin ei tee edes nin paljon mieli makeisia ostella. TSEMPPIÄ! :wave:
 
[18.10.2004 klo 09:47 SuSu79 kirjoitti"]
No, meikäläisen täytyy varmaan vaihtaa punnituspäivä sunnuntaille kun taas kävi klassinen nousu.. Eilen oli paino 68,4, eli -1kg ja grammoja päälle, mut tänä aamuna se kumma turvotus! +3kg!!! Stressaanko mä punnitusta vai mikä on? Aina maanantaihin se paino nousee...

Susu79 ota rennosti!! Löysää hetkeksi, kyllä ne kilot vielä karisee ja taitohan sulla on hyppysissä. Etkö vain pudottanut 10kiloo kahdessa kuukaudessa? Nyt on junnaus vaihe päällä ota hetki rennosti ja jatka uudella sisulla tai susulla :D . Uusi susu tulee ainakin kun loputki ylimääräiset on pois ;)
 
Anne-74 harmaana
Buu mulle! Kilon verran nousi viikossa kun possuilin kolme päivää...tosin hilloviikko lähestyy :-( Noh, ens viikolla sit taas parempiin tuloksiin. Tsemppiä kaikille!
 
heips rile-x kiiti kovasti kannustuksesta... joo tottahan se on jos en mitään olis tehny olisinko pysyny ees plus yhdessä kilossa.. :) ..joo miten sitä sais ne kädet pysymään kurissa kun kaupassa käy.. :\| .. niin ja sitten tämä kun että ostan muksuille valmiiks karkkipäiväks..heh ja sit sitä tulee itse naposteltua..joo meillä kun käydään vaan kerran viikossa kaupassa niin sitä ostaa varastoon.. pitää varmaan piilottaa ne herkut itseltäni =) ..
joo nyt tein niiku neuvoit että juon vaan kun tässä käväsee.. heh raahasin tähän kahden litran vesi pullon viereen :D ...mä raahasin tän kannettavan tähän keittiöön niin pystyy nopeemmin välillä käväsemään koneella.. heh niin on noi keittiö kaapit tossa vierellä...joo ei kyllä se tästä.. mä parannan tapani .. olkoon tää opiksi muille.. ei herkkuja mahan täydeltä... :ashamed:
 
Vautsi vau!Just muistin käydä puntarilla ja ei ollu noussu yhtään,eikä tosin laskenutkaan,mutta onnex ei ollu noussu.Oon nimittäin viime viikon syöny aika lailla ja nyt viikonloppuna varsinki tuli syötyä ja ku se pv:n romppu ei toimi enää...Et pisteitäkään en enää laske.
 
Miiru
Miinusta 500g. Oli viikonloppuna enempiki, mut eilen tuli syötyä suklaata ja pizzaa. No ens viikkoon taas....liikuntaa ei oo tullu harrastettua ku tuo ryökäleen flunssa ei meinaa parantua sitte millään.
 
viidenäiti
Täällä plussaa +600g...Menkkojen pitäs tulla ihan näinä päivinä, joten on varmaan sitä. Oon liikkunut ihan mukavasti. Yritän joka viikko liikkumalla kuluttaa 2000kcal, sitten ei tarvitse olla niin tarkkana mitä syö. Tai tietenki jos ois tarkkana niin sittenhän niitä miinuksia tulis vaikka ois kuinka menkat tulossa...No eihän tässä kiirettä ole. Harmittaa vain kun tuli uhottua noita miinuksia ja unohdin koko menkat.....Mutta ens viikkoon sitten.

Heinoa Rile-x !!! sulla on ollut hieno viikko ja niiin on monella muullakin...=) Hyvä te!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2004 klo 19:23 viidenäiti kirjoitti:
Täällä plussaa +600g...Menkkojen pitäs tulla ihan näinä päivinä, joten on varmaan sitä. Oon liikkunut ihan mukavasti. Yritän joka viikko liikkumalla kuluttaa 2000kcal, sitten ei tarvitse olla niin tarkkana mitä syö. Tai tietenki jos ois tarkkana niin sittenhän niitä miinuksia tulis vaikka ois kuinka menkat tulossa...No eihän tässä kiirettä ole. Harmittaa vain kun tuli uhottua noita miinuksia ja unohdin koko menkat.....Mutta ens viikkoon sitten.

Heinoa Rile-x !!! sulla on ollut hieno viikko ja niiin on monella muullakin...=) Hyvä te!!
Kiitti vaan :) Mulla ei näköjään menkat vaikuta painoon, eilen juuri alkoi. Toivottavasti se ei näy sitte ensi viikon tuloksessa. Joo ensiviikolla sitten ehkä sun tulos on tuo-1.1kiloo toivotaan ainakin! Yritäppä taistella kiloja vastaan tosissaan niin mä uskon että sinä voitat :) nehän on vain rasvaa joka sulaa kun niitä muistaa lämmittää eikä heitä kylmää päälle eli lisäpotkua vaan :wave:
 
Nyt ei kyllä tekis yhtään mieli ilmoitella ittestään. :ashamed: Nyt on jo kaks viikkoo menny aivan plörinäks, ku en oo saanu pidettyä näppejäni erossa herkuista. :D
No vaaka näytti tasan kaksi kiloa enemmän kuin viikko sitten :eek: mutta onneksi ei tullu takas ihan kaikki mitä olen tässä pudottanu (vielä 1,3 kg miinusta) :whistle:
No nyt yritetään tarttua itteä niskasta kiinni ja uudella innolla eteenpäin. Flunssa tahtoo taas vaan kiusata eikä täten pääse lenkillekään.
Onnea ja jaksamista muillekin :flower:
 
no79
NO Nyt sit ilmoittaudun tänne kilopinoon kans. Elikäs viime viikolla jo kuurin aloittanut silloin mittari näytti 85 ja nyt olis sit niinkun lähtenyt
-1,7kg, et eiköhän tää tästä! Olen kolmen lapsen äiti ja kaikilta on jäänyt vähän extraa ja nyt olis tarkoitus karistaa liikakilot toivotaan et onnistuu...
Kaikille oikeen hyvää viikkoa! :wave:

 
Elefantteni
Eihän tästä tule mitään! Miksi noita vieraita pitää käydä aina vaan? Toisivat mukanaan sen mitä syövät, ja veisivät jämät pois lähtiissään.. :ashamed:

2kiloa takasin viikonlopun aikana. Hui! :'( :'( :'(
 
viidenäiti
Huh, kävin sitten tänäänkin vaa'alla ja yllätys yllätys, nyt näyttikin pudotusta 600g!!! Mutta menkatkin tuli sitten eilen. Heti vissiin alkaa nuo nesteet liikkumaan. Ajattelin nyt sitten vähän kiihdyttää viikon verran ja pitää vähän tiukempaa linjaa noiden herkkujen kans.

No joo näillä eväillä ensviikkoon...
 
Limppari-Amppari
Viikossa nyt sitten multa tippunu 1,9 kg =) =)
Jipii jipii,ja syöny kuitenkin olen,tosin en nii sikana ku ennen :D Eli siis kaikki turha pois eikä ees nälkä oo ollu,lisäny rutkasti kasviksii ruokiini ja nyt vasta uskon et ne todellakin täyttää.
Aamupalaksi syön 2 ruisleipää margariinilla,lounaalla keittoo tai salaattia,päivällisellä perunoita/pastaa,vihanneksii ja kanaa/lihaa ja iltapalaksi jugurttia tai puuroa.
Mä en oo ikinä oikein osanu syyä välipaloja,en ikinä kerkii tai muista joten tässä nyt sitten mennään...
 
häpeää kovin... en kehannu eilen käyä.... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
eli iski lääkäri perjantaina tujun antibiootti kuurin ja sit ko on kipeä tulee syötyä mitä sattuu eli eilen maanantaina aamulla painoa oli 81 kiloa... eli +1 kg

eli huono saldo ....

ehkä siis nyt paremmalla tsempillä jatketaan... toivon ainakin...
 
Mä vasta pv:ssä 4 vk mutta on puonnu onnex jo 2 kiloo (huuuhh!!) tosi hurjaa, vaikka kyllä viimex oli tullu 200 g takas, kun söin mitä sattuu.
ELi kyllä ne vihannekset ja hedelmät RULETTAA!!
Uskoo pitää jo nyt. Mut nyt sitten kax vk pitää ottaa oikeen kunnolla, jos vaikka ois saanu siihen mennessä kilon pois
*toivoo hartaasti*

meillä vain torstaisin punnitus
 
Eilen puntaroin mutten ehtinyt koneelle viestimään. Paino on jämähtänyt, 56,8 kg tällä kertaa ja taitaa olla +100g viime viikkoseen. Nyt tosin lähenevät ne naisten riesat joten sekin turvottaa kun pitää kaikenaikaa syödä (seli seli).

Ensi viikolle tavoitteeksi taas miinusmerkkinen lukema :wave:
 
Nirzu, Tinni ja Viidenäiti!!! :wave:
Teillä meni kyllä viikko nyt ihan höpöksi :( . Haasteen tarkoitus oli pudottaa painoa ei nostaa \|O !!!! Nyt ottakaapa itseänne niskasta kiinni ja miettikää haluatteko todella painoa pois vai onko se aivan sama mitä vaaka näyttää.TSEMPPIÄ, TSEMPPIÄ. Te kyllä osatte jos vain tahdotte :heart:
 
kiitos.. öö olikohan se niin että olin pudottamassa painoa :D ...
:ashamed: joo kyllä nyt alkaa olla pikkasen paremmin asiat..alkaa kaikki hyvät kohta loppumaan kaapista ;) ...eli takas routuu pääsen varmaan jo ens maanantaiksi... =)
:flower: juu kiitti kannustuksesta ja tsemppi myös muille öhöm.. mainituille :saint: ...
 

Yhteistyössä