Vm -77 äidit HUHUU...

Onko teitä ketään täällä? :whistle: Tämä äiti asustaa Mikkelissä ja lapsia 3 iältään 5v, 1v11kk ja vauva 2,5kk :wave: Olis kiva vaihtaa ajatuksia samaa ikää olevien äitien kanssa ympäri Suomea...
Toivottavasti teitä löytyy edes jokunen... :wave: :wave:
 
hande & tuisku Oiiih.... teillä jo nuinkin isoja lapsia :wave: Olitteko itse kotona kun esikoiset aloittivat koulun? Minulla olisi tarkoitus olla niin kauan (ainakin) kotona kun esikoinen aloittaa 2 vuoden kuluttua koulun. Odottaa jo nyt kovasti vuoden päästä alkavaa esikoulua :p odottaakohan yhtä innokkaasti myös koulun alkua :LOL:
 
mä olin noitten isompien aikaan kotona putkeen yhteensä jotain 7vuotta eli sillo ku isoin lähti kouluun ni mä ite alotin opiskelut. Nuo kaks isointa asu sillon jo isänsä kanssa ni poika on joutunu/saanu lähtee itekseen kouluun. Onneks on itsenäinen tapaus ja omasta tahdosta tuon teki. Tykkäs kuulemma ku sai olla aamulla itekseen kotona ja tulla itekseen kotio :)
nyt pienimmän kanssa en ollu kotona ku vajaan vuoden, sain niin hyvän työtarjouksen, että kannatti lähtee töihin ja saatiin pappa aluks hoitaan poikaa ni ei sillee tarvinnu miettii ees hoitoa. Nyt ollu jo vajaan vuoden päiväkodissa ja viihtyy siellä hurjan hyvin. Mulla se hyvä, että teen tällä hetkellä vaan yötöitä ni on pitkät vapaat ja pojalle ei tuu iha hurjasti noita hoitopäiviä ja tytön ei tarvi lähtee itekseen kouluun ku kerkeen sitä ennen kotiin ja oon kotona ku tulee koulusta :)
 
hande Itsellä tulee nyt syksyllä vuosi kotona oloa. Ja taidan olla useamman vuoden kotona lasten kanssa. Voi olla että vierähtää 5 vuotta kotosalla tai riippuu ihan omasta nupista, sitten on mentävä töihin kun alkaa seinät kaatumaan niskaan... :headwall:
 
Tamlin Missäpäin Mikkeliä asustelet? Oiiih.... teille tulossa mukava joululahja :wave: On varmaan ollut aika tukalaa nämä helteet :whistle: meillä ainakin muksut sisällä melkein koko ajan kun pihalla on niiiiiin KUUMA :snotty: Miten saan sinulle suoraan postia???
 
Kun olet kirjautunut, niin huomaat nimimerkkini alla kirjekuoren, sitä klikkaamalla saat minulle yksityisviestin. Vielä majailen Graanin lähettyvillä, mutta asunto tuli ostettua keskustasta ja siihen vielä remppa tehtävä ennen muuttoa. Pääse sitten vihdoin "pesänrakennukseen".
 
hande Paljon onnea uudesta työstä :flower: Hyvä että teillä järjestyi asiat noin hyvin. Meillä ei varmaan onnistuisi, siksi palaan takaisin työelämään vasta... joskus :whistle: Meillä tulee myös aika pitkät koulumatkat joten jonkun täytyy olla viemässä muksuja sitten taksille ja olla ottamassa vastaan koulupäivän päätyttyä.

Tamlin Me asutaan n. 20 km päässä Mikkelistä, Ristiinassa. :wave: Onnea uudelle asunnon haltijalle :flower: se on sitten mukavaa kun pääsee "pesänrakennukseen". Onko teillä Graanilla vuoka-asunto? Taitaa olla aika hyvän hintaisia vuokria nykyään. Minkä kokoinen asunto teille keskustaan tulee ja missä siellä? Itse olen asunut Siekkilässä ja Nuijamiestenkadulla... Oli niissä ainakin aika suolaiset vuokrat... :eek:
 
haaveilija77Tervetuloa joukkoon. Teilläkin isoin jo koulussa... :wave: Meillä odotellaan ensi syksynä alkavaa esikoulua jo kovasti, onneksi saa tarhassa hieman muuta ajateltavaa niin ei touhota kokoaikaa esikoulusta :LOL: Mistäpäin Pohjois-Savoa olette?
 
Heksamiina Tervetuloa myös jokkoon pieneen... :wave: Mukavaahan se on että löytyy edes jokunen, todellista vuosikertaa :LOL: Teilläkin taitaa olla jo meno kovaa tytöllä. Meillä todellista menoa aamusta iltaan. Onneksi ovat edes nukkuessaan hiljaa :LOL:

 
Kiitos, Ronsutar :) On kiva vaihdella ajatuksia samanikäisten vähän vanhempien äitien kanssa (vai ollaanko me edes vanhoja... Ikäkriisiä taitaa mulle pukata :D ).
Meillä tosiaan riittää tytöllä vauhtia ja höpötystä myös! Taitaa olla varsinainen papupata tulossa.. =)
Itse palailin töihin hiljattain ja tyttö aloitti päiväkodin. Jännitin sitä ihan hirveästi, mutta hyvin on ainakin tähän asti sujunut.
 
Pohjois-Pohjanmaalta ihan tuore palstailija :wave: Lapset 3v10kk ja 10kk :heart:

Ja muokkaan vielä, että taustalla on 1 tuulimunaraskaus ja pieni enkelityttö (keskeytys rv22+, 05/08) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Uuuih... kaksplussan sivut näemmä kokeneet ison muodon muutoksen loma reissun aikana :O

Tervetuloa kaikki uudet, joita on tullut mukaan :wave: Mukavaa saada uusia tuttavuuksia, samanikäisistä äideistä. Teillä näkyy monella olevan aika pieniä lapsia vielä. Meillä tuo nuorimmainen tulee 3kk ikään ja kovasti seurailee siskon ja veljen touhuja :p

Arkaea Onnea tulevan perheen lisäyksen johdosta ;)
 
Täällä myös yksi "parasta vm.77" oleva äiti :) Minulla on 6 vuotias eskarin aloittanut tyttö ja 3 vuotias poika. Seinäjoelle juuri muutettiin (Naantalista) ja totutellaan uuteen asuinympäristöön...
 
LumiPisara Hui, menikö itsekseen kesken vai oliko taustalla jotain vakavampaa? Ikäviä tollaiset tapahtumat, varsinkin jos on ollut haluttu lapsi. Onneksi teillä nyt tuo pienokainen tuo varmaan paljon lohtua menetykseen :hug: tuossa vielä halaukset päälle.

mk77 Tervetuloa myös joukkoon pieneen :wave: Mites teillä muksut muuton ottivat? Joko ovat saaneet uusia kavereita eskarista ja lähiympäristöstä?

Voitteko kuvitella, että tällä mammalla on ENSIMMÄINEN vapaa viikonloppu sitten.... :confused:... 5 vuoteen! Mummo ja ukki ottivat kaikki muksut luokseen koko viikonlopuksi :p joten tämä mamma pääsee kavereineen viettämään hauskaa iltaa keilauksen parissa (tosin vasta huomenna) mutta tänään lämmitetään sauna ja pidetään saunailta tyttöjen kesken :whistle:

Nyt täytynee lopetella kun alkaa porukkaa saapumaan... :wave::wave: ja hyvät viikonloput!
 

Yhteistyössä