Vm -77 äidit HUHUU...

Tervetuloa uusille minunkin puolestani! :flower:

Ronsutar, olikos mukava vapaa viikonloppu kavereiden kanssa? Vai tarvitseeko edes kysyä? =)

Arkaea, kiva saada mukaan joku toinenkin Tampereen seudulta. Onnea odotukseen! Meidän ainokainen neiti täyttää 2v. samoihin aikoihin kuin sulla on laskettu aika. :)

rupina, ymmärrän hyvin sun "vanha äiti" -ajatukset... Itselläkin oli jokin aika sitten pieni ikäkriisi, mutta se meni onneksi aika nopeasti ohi. Kyllä me kuitenkin ollaan nuoria vielä!! =)

Meillä on työ-/päiväkotiarki asettunut ja lähtenyt sujumaan mielestäni tosi kivasti. Eilen oli eka iltapäivä, kun hakiessa tyttö ei olisi millään halunnut lähteä kotiin... Ilmeisesti viihtymisen kanssa ei siis ole ongelmia! :D
 
Heissan!

V...u tää jaksaa taas reistailla! En mukamas ole muistanut kirjautua... :stick: Mitähän vielä!!!

Heksamiina Juu... kiitos vaan. Mukavaa oli ja kyllä meni aika tosi nopeasti. Ajateltiin ottaa uusiksi jossain vaiheessa kun saadaan aikataulut soviteltua yksiin. Palkinnoksi saan nyt sitten hoitaa 3 potilasta, kun kaikilla on aivan tajuton räkätauti ja korkea kuume siiihen päälle.

Taas oli jokunen uusikin sattunut tulemaan mukaan. Tervetuloa kaikille tasapuolisesti. Nyt kuulu kutsu käyvän, tyttö huutaa kuumehourussa äitiä joten palataan taas paremmalla ajalla :wave:
 
Tervetuloa kaikki uudet :wave:vaikka itekin olen aika keltanokka vielä täälä :whistle:

Ronsutar: Jouduimme miehen kanssa tekemään keskeytyspäätöksen sikiön poikkeavuuksien vuoksi. Ennuste oli tosi huono, mikäli olisi elänyt synnytykseen asti. Nyt meillä on pieni poika, jota ei olisi, mikäli emme olisi edellistä raskautta keskeyttäneet ja poika on todella rakas ja toivottu :heart:

Nyt on ollut jo pitemmän aikaa semmoinen olo, että joku tästä vielä puuttuu :rolleyes: .

Toivottavasti oli hauska viikonloppu sulla Ronsutar, olet sen varmasti ansainnut :)

Rupina: Et todellakaan ole vanha äiti, roskiin tommoset ajatukset :D

Tiukku2: Onnea loppuodotukselle :), joko sisarukset kovasti odottelee uutta tulokasta?
 
Heksamiina Itseasiassa täällä on kolmaski Tampereen kupeesta, nimittäin minä ;) Tai siis ehä minä tiä, ootteko te Tampereelta vai ympäristöstä, mutt kuiteski :LOL:

Kävin tässä taannoin tänne "hihkumassa" olevani vm. -77, mutt sen jälkeen en oo paljon jutustellu. MUtta jospa, vaikka tästä eteenpäin saisin tänne rustailtua jotain. Aina kun tuo 5kk ikänen jäpiskä ei oo seuraa vailla tms.
 
Viimeksi muokattu:
Jääkyynel: kiva, että löytyy lisää väkeä Pirkanmaalta! =) Me asustellaan Tampereen naapurissa, "maalla" ;)

Tuli tuosta Ronsuttaren vapaasta viikonlopusta mieleen, että mulla ja miehellä on vapaa viikonloppu kahden viikon päästä. Tyttö menee mummolaan hoitoon ja me mennään viettämään iltaa ystäväpariskunnan luo. Odotetaan sitä molemmat innolla, kun viime kerrasta on jo vierähtänyt aikaa. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Heippa pitkästä aikaa,

isommat tosiaan odottaa tulokasta välillä vähän turhankin innokkaasti. Liekö siihen syynä yli-innokas äiti, joka on laittanut kaiken valmiiksi jo aikapäivää sitten:whistle: Odotuksesta alan olla sitä mieltä, että mut voitaisiin vaikka vaivuttaa koomaan viimeisiksi seitsemäksi viikoksi, sen verran tuskaiset on oltavat jo... Eiköhän tämä tästä , kun ei tarvitse enää töihin raahautua, vaan voi huilailla aina tarpeen tullen.
 
Terve Flower again! Muutamme Raumalle heti kunhan löydämme mieleisen kodin perheelle. En ole myöskään alkuperäinen, mutta mies on umpiraumalainen.. Ilmottelen sijaintiamme, kunhan se selviää!
 
Täällä olis äiti vuosimallia -77, poika on vuosimallia 11/06 Tampereella asutaan. :)

Moikka!
Täällä myös äiti vm. -77 Tampereelta.Perheeseen kuuluu minun lisäkseni tyttö 09/06, poika 05/02 ja isukki.
Ollaan asuttu Tre:lla vasta puoli vuotta ja kavereita olis kiva löytää niin itselle kuin tuolle 4 vuotiaallekin. Esikoinen on saanut koulun kautta kivasti kavereita.

Jos kiinnostaa tutustua meihin, niin mulle voi kirjottaa osoitteeseen: mintuska@hotmail.com

Jouluterveisin,

Minna

P.S. Myös muut Tre:laiset äidit voi kirjotella, olis kiva tutustua :)
 
Moi! Täällä Turun seudulta äiti vm 77. Yks laps on 1,5 v ja toista tässä lähiaikoina varmaan ruvetaan yrittämään:) Oli kiva tutustua äiteihin täältä Varsinais-Suomesta!

Käyn töissä ja olen osittaisella hoitovapaalla ainakin toukokuuhun:)
 

Yhteistyössä