voe poika parkaa :(

sai tänään paikallishoidoissa 11 kortisonipiikkiä ja kovin ollut kipeä :( jospa taas sitten puoleksitoista viikoksi edes kivut helpottaisi =) äiti miksi aina sattuu? äiti kuolenko mä? :'( tollasia asioita pyörii 4vn päässä :(
 
kyllä vaan lastenreuma.. ärhäkkänä ollut helmikuusta 4 viikon välein aina kortisoonit :( max puolitoista viikkoa pistoksen jälkeen helpompaa aikaa mutta ei silloinka täysin kivutonta.. jatkuvasti syö pronaxenia 2 vrk ja panadolia päivittäin.. satunnaisesti tramalia
 
hydris
Hei! Voisitko tutustua pehmeämpiin hoitomuotoihin? Katso vaikka tämä keskustelu fb:ssa: http://www.facebook.com/topic.php?uid=74805635634&topic=13593 Suosittelisin ottamaan selville ruokavaliohoitoa ja homeopaattista hoitoa! Itse olen ehdottomasti homeopaattisen hoidon kannalla ja ruokavaliolla on erittäin suuri merkitys! Ei myrkyille, sokerille, paljon mustikoita, mansikoita..
 
alun luin niin tolla ihmiselllä oli tullut se jinkun lääkkeen sivu vaikutuksena tai siis hänen pojalla niin oliko välttis reuma?? en siis vielä lukenut loppuun... meillä ollut trexan käytös helmikuusta ja nyt ensi kuussa alkaa toinen erittäin kallis lääke lisäksi...
 
kiitos kaikille :) meillä ainakin lääkäri painottanut että mitää luonnontuotteita tai sellaisia ei saa aloittaa ennen lääkärin hyväksyntää, että aikuisia on jopa joutunut maksan siirtoon niitten takia... mulle on tarjottu aloe vera jotain lihas voidetta mikä käy nivelille jne, mutta en uskalla ennen kun varmistan ensi kuussa taas lääkäriltä :)
 

Yhteistyössä