voi *aatanan *elvetin kevät *ittu!!!

vicy (ei pääse kirjautumaan)
Mulla kanssa kilahtaa hermo tuollaisiin valopäihin... Ei ole pitkä aika, kun vein meidän pojan tarhaan niin sielä joku äiti toi poikaansa hoitoon saate sanoilla "Meidn Nico-petteri on ripuloinu viel yöllä, mutta kun o muuten ihan reippaana niin aattelin tuoda sen hoitoon". Tämä nico-petteri oli ollut juuri paripäivää pois oksutaudin takia... Arvatkaas montako lasta oksensi seuraavana päivänä...
 
Anni
Me oltiin eilen miehen isällä, jonne tuli myös miehen sisko lapsineen. Toinen lapsista kertoi että oli toissa päivänä ja yöllä vielä oksentanut ja ripuloinut.
Mä hermostuin ja menin sanomaan miehen siskolle, että on todella vastuutonta tuoda vatsataudissa olevaa/ollutta lasta mukana kylään. Sitten pakkasin perheeni autoon ja tultiin himaan.
Pistää niin vihaksi tollanen toiminta!!! Nyt sitten odotellaan että tarttuiko.
 
NIIN
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:
Me oltiin eilen miehen isällä, jonne tuli myös miehen sisko lapsineen. Toinen lapsista kertoi että oli toissa päivänä ja yöllä vielä oksentanut ja ripuloinut.
Mä hermostuin ja menin sanomaan miehen siskolle, että on todella vastuutonta tuoda vatsataudissa olevaa/ollutta lasta mukana kylään. Sitten pakkasin perheeni autoon ja tultiin himaan.
Pistää niin vihaksi tollanen toiminta!!! Nyt sitten odotellaan että tarttuiko.

TIUKKAPIPO OLET
 
vieras
No kyllähän se oksennustauti tarttuu jo ennen oksentamistakin. Me olimme sairaalassa puhetutkimuksissa, ja joku äiti oli tuonut sinne oksennustaudissa olevan tytön, "koska aikoja on niin vaikea saada". Oma lapseni alkoi sitten yöllä oksentaa, ja mielessäni kuvittelin että sieltä sairaalasta tauti saatiin. No myöhemmin kävi ilmi oireiden perusteella, että tartunta olikin tullut päiväkodista jo paria päivää aikaisemmin. Niinpä niin, meillä on tällä hetkellä menossa kolmas oksennustauti kahden kuukauden sisällä.
 
anni
Alkuperäinen kirjoittaja NIIN:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:
Me oltiin eilen miehen isällä, jonne tuli myös miehen sisko lapsineen. Toinen lapsista kertoi että oli toissa päivänä ja yöllä vielä oksentanut ja ripuloinut.
Mä hermostuin ja menin sanomaan miehen siskolle, että on todella vastuutonta tuoda vatsataudissa olevaa/ollutta lasta mukana kylään. Sitten pakkasin perheeni autoon ja tultiin himaan.
Pistää niin vihaksi tollanen toiminta!!! Nyt sitten odotellaan että tarttuiko.

TIUKKAPIPO OLET
Juu, niin olenkin. Mielellänihän mä olen lapsien kanssa sairaana. Pitää varmaan soittaa ja pyytää anteeksi reaktiotani. Juu...
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Näyttää kovasti siltä, että täällä on puolet mammoista juuri niitä, joille oma työ on tärkeämpi kuin lapsi ja sitten tuodaan lapsi hoitoon sairaana. Puolustellaan, että johan se on eilen tartuttanut.
Pakko tähän nyt kommentoida, että kyllä ne taudit tarttuu ennen näkyviä oireita. Se on ihan fakta.

T. äiti jolle työ ei ole lasta tärkeämpi :)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Näyttää kovasti siltä, että täällä on puolet mammoista juuri niitä, joille oma työ on tärkeämpi kuin lapsi ja sitten tuodaan lapsi hoitoon sairaana. Puolustellaan, että johan se on eilen tartuttanut.
Pakko tähän nyt kommentoida, että kyllä ne taudit tarttuu ennen näkyviä oireita. Se on ihan fakta.

T. äiti jolle työ ei ole lasta tärkeämpi :)
Ja myös näkyvien oireiden aikana. Usein myös vielä niiden jälkeenkin.
 

Yhteistyössä