voi äly, kun nää kotipäivät on tylsiä ja PIIITKIÄ

äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Ei aika kulu millään....
vaikkaolenm yrittänyt tehdä kaikenlaista
Juu. Huomattu on. Onneksi isännällä alkaa loma huomenna ja minulla keikkapäivä heti alkuunsa.Jeeeeee. Olen nyt ollut kotona 9 päivää isännän työputken takia ja se tuntuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Älä muuta viressä. Onneksi tytöllä tarha alkaa 6.8 ja mulla opinnot 30.7 :D
no mulla työt alkaa 23 päivä ja o kolme viikoa, sen jälkeen onkin jo koulut ja eskarit alkaneet ehkä minäkin pääsen syskuussa kouluun ( olen hakenut tietoa ei vielä oletulllut)
 
Tyttösenäiti harmaana
Minä olen ihan iloinen kun olemme päässeet jo takaisin arkeen,eli miehen loma loppui :)
Minä jatkan kotielämää lasten kanssa, hoitovapaa vaihtuu äitiyslomaksi ensi viikolla.
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mulla taas ei ehdi aika tuleen tylsäksi, kun tätä 5 lapsen taloutta(nuorin n kuukauden ikäinen) lähes yksinäni pyörittelen....mies kun on lähes aina töissä
Onko sinun lapset minkä ikäisiä?
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mulla taas ei ehdi aika tuleen tylsäksi, kun tätä 5 lapsen taloutta(nuorin n kuukauden ikäinen) lähes yksinäni pyörittelen....mies kun on lähes aina töissä
Onko sinun lapset minkä ikäisiä?

poika 16v, tytöt 14v,11v,7v ja sit kuopus, jonka iän jo mainitsinkin
=)
On se hyvä, että jollakin aika kuluu kotonakin. Meillä myös isäntä pitkät päivät töissä ja minä täällä pyöriskelen nuo päivät tämän meidän katraan kanssa (6 lasta) Kun isännällä alkaa vapaat, olen ihan kypsä lähtemään töihin.
 
Fleur de la Cour
Miten ihmeessä kotona voi olla tylsää? Kotonahan voi aina siivota vaikkapa jääkaapin alusen taikka hellantakusen jos ei muuta keksi, alinomaan voi pyyhkiä pölyjä tai imuroida jos haluaa, pyykkiä löytyy aina pestäväksi tai silitettäväksi, pihalla on tähän aikaan vuodesta joko kukkia, marjoja tai nurmikkoa ohjelmassa. Leipoa voi ja laittaa ruokaa jos haluaa. ja jos ei ole kiinnostunut kotitöiden harrastamisesta niin voi harrastaa muuta, vaikkapa askarrella jotakin, tai lukea tai katsoa elokuvia tai kuntoilla ja jos ei jaksa niin voi istua koneella ja juoda kahvia tai nukkua.. en nyt vaan millään käsitä miten voi olla tylsää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Miten ihmeessä kotona voi olla tylsää? Kotonahan voi aina siivota vaikkapa jääkaapin alusen taikka hellantakusen jos ei muuta keksi, alinomaan voi pyyhkiä pölyjä tai imuroida jos haluaa, pyykkiä löytyy aina pestäväksi tai silitettäväksi, pihalla on tähän aikaan vuodesta joko kukkia, marjoja tai nurmikkoa ohjelmassa. Leipoa voi ja laittaa ruokaa jos haluaa. ja jos ei ole kiinnostunut kotitöiden harrastamisesta niin voi harrastaa muuta, vaikkapa askarrella jotakin, tai lukea tai katsoa elokuvia tai kuntoilla ja jos ei jaksa niin voi istua koneella ja juoda kahvia tai nukkua.. en nyt vaan millään käsitä miten voi olla tylsää?
älä käsitä,mulla vaan on koona tylsää. töissä päivät kuluvat nopsempaan.
 
No kyllä munki mielestä kotona on väliin tylsää. Jaksa aina innostua jostain siivoomisesta ja poikakaan ei väliin halua äitiä leikkejään sotkemaan ni mitäs sitte tekis.. No kohta mennään varmaan jo päikkäreille molemmat ni on tekemistä pariks tunniks. :D
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Miten ihmeessä kotona voi olla tylsää? Kotonahan voi aina siivota vaikkapa jääkaapin alusen taikka hellantakusen jos ei muuta keksi, alinomaan voi pyyhkiä pölyjä tai imuroida jos haluaa, pyykkiä löytyy aina pestäväksi tai silitettäväksi, pihalla on tähän aikaan vuodesta joko kukkia, marjoja tai nurmikkoa ohjelmassa. Leipoa voi ja laittaa ruokaa jos haluaa. ja jos ei ole kiinnostunut kotitöiden harrastamisesta niin voi harrastaa muuta, vaikkapa askarrella jotakin, tai lukea tai katsoa elokuvia tai kuntoilla ja jos ei jaksa niin voi istua koneella ja juoda kahvia tai nukkua.. en nyt vaan millään käsitä miten voi olla tylsää?
Just tätä se on, täyttä työleiriä päivästä toiseen, ihan loputtomiin. Eikä näy missään...puuduttavaa...Ihana lyödä välillä kotiovi kiinni ja painella töihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mulla taas ei ehdi aika tuleen tylsäksi, kun tätä 5 lapsen taloutta(nuorin n kuukauden ikäinen) lähes yksinäni pyörittelen....mies kun on lähes aina töissä
Onko sinun lapset minkä ikäisiä?

poika 16v, tytöt 14v,11v,7v ja sit kuopus, jonka iän jo mainitsinkin
=)
On se hyvä, että jollakin aika kuluu kotonakin. Meillä myös isäntä pitkät päivät töissä ja minä täällä pyöriskelen nuo päivät tämän meidän katraan kanssa (6 lasta) Kun isännällä alkaa vapaat, olen ihan kypsä lähtemään töihin.
Kotiäitinä olin aiemmin lähes putkeen 13 vuotta ja sitten olin välillä töissä ja kursseilla ja sitten taas töissä.Työt mulla loppuivat maaliskuussa ja siitä lähtien olen taas ollut työttömänä ja nyt sitten äippälomalla.Kyllä täällä tekemistä piisaa, omakotitalossa on aina pihahommia yms päivittäisten kotirutiinien lisäksi.Mies on ammatiltaan yrittäjä ja tekee myös viikonloppuisin töitä...hyvä jos joskus on sunnuntaina vapaalla.Viimeeksi piti nyt pakollisen vapaan silloin kun mä olin laitoksella jo ennen kuopuksen syntymää.

 
vieras
muistan joskus kun hernetäti kirjotteli että kotiäidit laiskottelee kotona kun ei ole tekemistä niin paljon kuin työpaikalla. Sitäköhän tääkin avaus taas oli, moittia kotiäitejä jotka laiskottelee(ja tyhmenee) ja kuolee tylsyyteen kotona?
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muistan joskus kun hernetäti kirjotteli että kotiäidit laiskottelee kotona kun ei ole tekemistä niin paljon kuin työpaikalla. Sitäköhän tääkin avaus taas oli, moittia kotiäitejä jotka laiskottelee(ja tyhmenee) ja kuolee tylsyyteen kotona?
Eiköhän kukin tee tahollaan , kuten parhaaksi katsoo. Toiset jaksaa, toiset ei.

Minun kohdallani ei niinkään ole kiinni tuosta työn määrästä. Kotona riittää meidän huushollissa ja pihassa töitä yllin kyllin. Kysymys on enemmänkin siitä, koenko sen mielekkäänä ja jaksanko sitä päivästä toiseen tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Minun kohdallani ei niinkään ole kiinni tuosta työn määrästä. Kotona riittää meidän huushollissa ja pihassa töitä yllin kyllin. Kysymys on enemmänkin siitä, koenko sen mielekkäänä ja jaksanko sitä päivästä toiseen tehdä.
Näinpä

 
Amelie
Olen jo ihan valmis töihin (aloitan työt syyskuussa).Olen ollut nyt 2 v ja risat kotona...ihan riittävästi.Minustakin kotona on välillä tylsää,samat kuviot päivästä toiseen,kaipaan jo muutakin kuin hiekkalaatikolla istumista ja puistoilua.En oikeasti ymmärrä miten jotkut jaksaa olla monta vuotta kotona.Oon sosiaalinen ja tykkään että joka päivä on jotain ohjelmaa.Kotona ollessa joutuu koko ajan kehittämään tekemistä tai seinät kaatuu päälle.
 
Minusta taas kotona on aina ihan hirveästi tekemistä. Jos ei muuta, niin voi vaikka kirjoittaa kirjeitä tai lukea kirjoja tai lehtiä.

Aina löytyy myös jotakin pientä sisustamista tai sen sellaista käsityötä. Minulla ei kyllä ole koskaan ollut tylsää kotona, ei sen puoleen kyllä töissäkään. Mutta kotona viihtyisin kyllä aika pitkään, jos semmoinen mahdollisuus olisi.
 

Yhteistyössä