Voi äly! Onnistuiskohan tämmönen ollenkaan??

Tammikuussa alkaisi aikuiskoulutuksena semmonen linja jonka tahtoisin käydä. Kestäisi 1-1.5v..

Ongelmana mulla on se, nuorimmainen on nyt 7kk. Esikoinen 3v9kk ja keskimmäinen on 2v4kk..

Ääh, miks ei tää voisi alkaa vasta syksyllä! |O
 
kyy
Minä menin kouluun kun kuopus oli 6kk. Hyvin meni, isä jäi lapsien kanssa kotiin. :D Rahallisestikin meni paremmin kuin aiemmin, kun isä sai hoitorahaa enemmän kuin silloista palkkaa. :D

Niin ja lapsenkin kannalta meni hyvin. Isin tyttö tuosta on kasvanut, mutta kyllä äitikin on erittäin rakas. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Minä menin kouluun kun kuopus oli 6kk. Hyvin meni, isä jäi lapsien kanssa kotiin. :D Rahallisestikin meni paremmin kuin aiemmin, kun isä sai hoitorahaa enemmän kuin silloista palkkaa. :D

Niin ja lapsenkin kannalta meni hyvin. Isin tyttö tuosta on kasvanut, mutta kyllä äitikin on erittäin rakas. :heart:
Meillä ei kyl onnistuis mitenkään, et mies jäis vallan kotiin. Tää olis kai mahdollisuus hoitaa iltakoulutuksena (?) et sillon tietenkin lapset olis isän kanssa mut iltavuoroviikolla tarvis aina vaivata jotain sukulaista. :/
 

Yhteistyössä