Voi ei, mistä mä tiedän onko tää nyt lapsivettä vai spermaa :/ :/ :/

  • Viestiketjun aloittaja "jeps"
  • Ensimmäinen viesti
"jeps"
Eilen illalla saunassa olessamme rakastelimme. Nyt kun heräsin ja nousin vessaan niin valui muutama tippa reisiä pitkin jotain... Yöllä olin suihkussa hoitamassa kipeitä jalkoja ja selkää enkä silloin huomannut mitään, ja osa spermasta valui ulos jo saunassa, tiedä sitten paljon toi mies tuottaa sitä. Tää vetinen vuoto ei haise miltään (en maista) .

Mut kai se vesi lorahtais kunnolla jos lorahtaa..

nyt on rv 38+4
 
Lemmenpuuhissa jää aina vähän spermaa sisälle joka sitten valuu ajan kanssa pois, mitenpä sitä siunattuun tilaan muuten päätyisikään.

Muistaakseni lapsivettä tulee heti reilusti kun on tullakseen eikä tipoitellen.
 
No mulla se holahti kyllä ihan kunnolla ja sitä tuli paljon. Ihan höpöhöpöä että todellisuudessa sitä tulee litran verran, sitä tulee kohtuun niin kauvan kun lapsi siellä on, mulla ainakin holahti monta kertaa, ennen synnytystä !
 
-
no mulla meni esikoisesta lapsivesi tihkumalla, pieniä tippoja tuli vain. En mä olis tiennyt mitä se oli, ellei ole sairaalassa testattu. Kunnon hulahdus tuli vasta myöhemmin, samana päivänä tosin kuitenkin (olin silloin jo sairaalassa)
 
"mama"
[QUOTE="jeps";24998221]Voi että ku en millään kehtaa soittaa äp.lle ja kysyä tuunko näytille kun en oo varma valuuko musta mällit vai tirskuuko lapsivettä..voi kääk.. :D[/QUOTE]

No eipä sinne tarvitsekkaan soitella. Kyllä sä sen sitten tunnistat jos lapsivettä alkaa ihan kunnolla tulla tai vaikka vaan tihuuttelisi...ei sitä spermaakaan sieltä koko ajan valu suuria määriä :D Eli katsele nyt rauhassa tää päivä, lirahtaako housuihin jotain vai ei :D
 
mamx6
voi hyvinkin olla lapsivettä. Yöllinen jalkojen suihkuttelu kuulostaa
kohdunkaulan lyhenemisen aiheuttamalta jalkojen "suppareilta".
Mulle tuttuja. Lapsivesi tulla tihkulla, niin on mulla tullut 2 raskaudessa 6:sta.
Seuraa tilannetta. Todennäköisesti sua alkaa supistelee tai lapsivettä lorahtaa enemmän jossain vaiheessa.. Tsemppiä!
 
jos sulla on värillisiä alkkareita (mustat, siniset ja punaset parhaita) paat semmosen, oottelet jos tulis vielä, sit jos kuivuessaan ei jätä tahraa se on lapsivettä.

mulla ekassa synnnytyksessä alo tihkuu vettä 11 aikaan ja kalvot puhkaistiin 5 aikaan..
 
"sartsa"
Mullakin alkoi toisessa raskaudessa tiputella lapsivettä enkä alkuun ollut todellakaan varma siitä, että onko se sitä vai valkovuotoa. Päättelin sen lapsivedeksi siitä, että kun pötkötteli paikoillaan hetkisen ja nousi ylös niin tuntui, että sitä lirahti aina vähän enemmän ja jostakin "ylempää". Luulisi, että se sperma on kuitenkin jonkin verran paksumpaa kuin vesi ja sen tulo loppuu aikanaan?
Koivunkävyn vinkki noista tummista alkkairesta oli hyvä! Ja sit jos vielä arveluttaa niin side housuihin ja näytille. Ne tekee siihen siteeseen kertyneestä nesteestä sellaisen testin, mikä näyttää jos se on lapsivettä.
 
"jeps"
Hei kiitti vinkistä koivunkäpy :) :) Mä laitoin valkoiset alushousut kun ajattelin et lapsivesi voisi olla myös hieman punertavaa??? Vai olenko ihan väärässä.. Ja siis voi olla myös ihan väritöntä... :)
 
Villi veikkaus et spermaa tai valkovuotoa, laita pikkuhousunsuoja tai side housuihin ja kato tuleeko sitä lisää..

Tuo aamulla valahtaminen on aika normaali ilmiö seksin jälkeen, vaikka kuinka pesis paikat kunnolla..
 

Yhteistyössä