voi elämän kevät...työkkäri asiaa....

Kävin työkkärissä nyt pitkästä aikaa.No enneku edes pääsin istumaan niin tää työkkärin nainen paukasee,että "lähdetkö siivoamaan??"
Minä olin niin hämmentynyt etten edes osanut mitään vähään aikaan sanoa :eek:
No siinä sitten kaikkea muuta puhuttiin ja lopuksi kysyi,että ssako antaa työnantajalle mun tiedot?No enhän minä osannut kieltää.
No eilen tuli sitten soitto tältä työnantajalta...Ei jeesus sentään!!
Siivous työtä 6 pvä/vko n.22h.Kaupan ja pankin siivousta...
Voin sanoa jo heti suoraan ettei pätkääkään kiinnosta!! :kieh:
Mutta niinhän en voinut tälle naiselle sanoa.Koitin sanoa,että mun selkä on tosi huono kuntoinen(mikä on myös totuus)ei tää ymmärtäny,kun kyse on vaan kuukauden hommasta!Mutta jos mun selkä ei kestä 2tuntia seisomista ym...niin miten se kestää kuukauden??No minä lupasin ilmoittaa hänelle n.2 viikon kuluttua otanko työn.Mitä minä teen?Neuvoja kehiin!
Ja minä en nyt tarvii mitään "laiska paska"juttuja tähän kiitos!! :ashamed: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Etsi äkkiä parempi työ.
Juu tarkoitus oli todellakin äkkiä löytää jotain...mutta eipä täällä pienellä paikkakunnalla ole oikein työpaikkoja.Hyvää tuossa työssä on se,että se kestää vain heinäkuun...joskin mä kyllä missaan sitten parhaan kaverini häät :/
 
vieras
Jos sulla ei ole lääkärintodistusta toimittaa työkkäriin sun selkäkivuista, sulla voi olla se 8 viikon karenssi edessä, jos kieltäydyt töistä. Valitettavasti. Työkkärintöistä kieltäytymiseen täytyy olla aika hyvät syyt ja vielä todistusten kera.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Mitähän mulla ei ois... :/ Mulla on skolioosi...lievä kylläkin...4-5 nikaman väli madaltunut,eli väliä ei ole juurikaan...en osaa muuten sitä selostaa,kun en itsekkään ymmärrä.nyt on 2viikkoa ollu yläselkä niin jumissa,että pitkin päivää koukin ja venyttelen selkää...mulla on jotain ihme patteja selkärangan vieressä...ja ne on tosi kipeitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Niin ja miksi se selkä on niin kipee?
Selitystä yläpuolella ja mistä minä tiedän miksi se on niin kipee!!?Aina se on ollut ja siihen on jotenkin jo tottunut,kun se on mun jokapäiväistä elämää....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Mitähän mulla ei ois... :/ Mulla on skolioosi...lievä kylläkin...4-5 nikaman väli madaltunut,eli väliä ei ole juurikaan...en osaa muuten sitä selostaa,kun en itsekkään ymmärrä.nyt on 2viikkoa ollu yläselkä niin jumissa,että pitkin päivää koukin ja venyttelen selkää...mulla on jotain ihme patteja selkärangan vieressä...ja ne on tosi kipeitä...
Mitä sille tehdään sit? Kuntoutetaan miten? Jumppaatkin varmaan, mut mitä lääkäri sanoo.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Niin ja miksi se selkä on niin kipee?
Selitystä yläpuolella ja mistä minä tiedän miksi se on niin kipee!!?Aina se on ollut ja siihen on jotenkin jo tottunut,kun se on mun jokapäiväistä elämää....

Kait sille nyt jotain tehdään, vai loppu iänkö pakoilet töitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Mitähän mulla ei ois... :/ Mulla on skolioosi...lievä kylläkin...4-5 nikaman väli madaltunut,eli väliä ei ole juurikaan...en osaa muuten sitä selostaa,kun en itsekkään ymmärrä.nyt on 2viikkoa ollu yläselkä niin jumissa,että pitkin päivää koukin ja venyttelen selkää...mulla on jotain ihme patteja selkärangan vieressä...ja ne on tosi kipeitä...
Mitä sille tehdään sit? Kuntoutetaan miten? Jumppaatkin varmaan, mut mitä lääkäri sanoo.
Fysioterapiaa ja omaa jumppausta!Mutta kun oon niin laiska ja saamaton niin jumppaus jää aika vähiin...En vielä tähän päiv''n mennessä ole löytänyt lääkäriä joka tutkisi eikä vain määräisi särkylääkkeitä!Kyllä fysio auttaa,mutta ei sillä selviä mikä mun selkää oikeesti vaivaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Niin ja miksi se selkä on niin kipee?
Selitystä yläpuolella ja mistä minä tiedän miksi se on niin kipee!!?Aina se on ollut ja siihen on jotenkin jo tottunut,kun se on mun jokapäiväistä elämää....

Kait sille nyt jotain tehdään, vai loppu iänkö pakoilet töitä?
Mä mitään töitä pakoile...
:saint: Mutt ehkä itse kuitenkin tiedä mitä mun selkä kestää ja mitä ei!!!
 

Kait sille nyt jotain tehdään, vai loppu iänkö pakoilet töitä?
[/quote]

Kaikelle nyt ei vaan voi tehdä mitään! Skolioosi varmaan on ja pysyy ja kuulostaa nikamavaivakin siltä että ei sitä nyt ihan jumppaamalla korjata! Ja kun selkäjuttuja korjataan, niin siltikään ihmisestä ei välttämättä tule jokaiseen työhön sopivaa. Että silleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Niin ja miksi se selkä on niin kipee?
Selitystä yläpuolella ja mistä minä tiedän miksi se on niin kipee!!?Aina se on ollut ja siihen on jotenkin jo tottunut,kun se on mun jokapäiväistä elämää....

Kait sille nyt jotain tehdään, vai loppu iänkö pakoilet töitä?
Mä mitään töitä pakoile...
:saint: Mutt ehkä itse kuitenkin tiedä mitä mun selkä kestää ja mitä ei!!!

Mutta oot laiska ja saamaton (sun omia sanoja), kun voisit itse asialle jotain tehdä :/
 
vieras
Madaltunut välilevy on mun mielestäni siitä, että on ollut välilevyn pullistuma, joka on aikojen kuluessa surkastunut. Pullistunut välilevyhän ei ikinä palaudu normaaliksi. Se joko jää pullistuneeksi tai surkastuu littanaksi. (voidaan myös leikata tietty) Jotenkin näin sitä mulle lääkäri selitti, mulla on alimmainen välilevy madaltunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Fysioterapiaa ja omaa jumppausta!Mutta kun oon niin laiska ja saamaton niin jumppaus jää aika vähiin...En vielä tähän päiv''n mennessä ole löytänyt lääkäriä joka tutkisi eikä vain määräisi särkylääkkeitä!Kyllä fysio auttaa,mutta ei sillä selviä mikä mun selkää oikeesti vaivaa...
Ai ai, jumppaamaan siitä! *piiskaa* No ei, vitsi se oli :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Fysioterapiaa ja omaa jumppausta!Mutta kun oon niin laiska ja saamaton niin jumppaus jää aika vähiin...En vielä tähän päiv''n mennessä ole löytänyt lääkäriä joka tutkisi eikä vain määräisi särkylääkkeitä!Kyllä fysio auttaa,mutta ei sillä selviä mikä mun selkää oikeesti vaivaa...
Ai ai, jumppaamaan siitä! *piiskaa* No ei, vitsi se oli :hug:
Mä tiedän että pitäs jumpata!! :/ Nyt mä oon venytellyt selkää pitkin päivää ja se on jo yksi alku sekin...mutta kyllä mua oikeesti jonkun pitäs piiskata...!! :/
 
vieras
no mitä sä sitten menit sielt työkkäristä hakemaan? onks sulla joku koulutus vai teetkö ns. hanttihommia? se on kyl vaikee yhtälö jos ei ole koulutusta ja hantihommiin ei ala! ei siit jää summaksi muuta kuin et töitä ei saisi olla mut rahaa pitäis tulla.
 

Yhteistyössä