Voi helvata mikä äiti pojan kaverilla!!!!

Eilen meidän poika oli "Kalle" kaverillaan leikkimässä ja sinne tuli heidän luokkakaveri "Jesse" joka alkoi houkutella poikia mukaansa kiskalle karkin ostoon. Kalle oli tottakai heti menossa mut meidän poika oli sanonu että ei mennä, se on tylsää.
Pojat oli vaan jatkanu että mennään pian nyt. Johon meidän poika oli sanonut että "ku ei mulla oo lupaa lähtee" niin tämä Kallen äiti oli sattunut olemaan vieressä ja sanonut näin "NO EI KAI SE POIKIEN VIKA OO ETTEI SULLA OO LUPAA LÄHTEE!" :kieh: :kieh:

Voi prkl että pisti vihaksi kun poika sit tuon tilanteen kertoi (en tietenkään näyttänyt vihaani vaan miehelle sit salaa siitä murisin)
 
Siis oikeesti tuo mutsi ois voinu tuossa tilanteessa vaikka sanoo että "ihan totta, jos kerta Matilla ei oo lupaa lähtee niin tehkääpä pojat jotain muuta, kyllä sinne kiskalle voi mennä muullonkin." Tai ite oisin ainaki näin sanonu...

Voi että mua sieppaa!! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Siis oikeesti tuo mutsi ois voinu tuossa tilanteessa vaikka sanoo että "ihan totta, jos kerta Matilla ei oo lupaa lähtee niin tehkääpä pojat jotain muuta, kyllä sinne kiskalle voi mennä muullonkin." Tai ite oisin ainaki näin sanonu...

Voi että mua sieppaa!! :kieh:

Kato se on demokratia. Toisaalta mä ymmärrän myös Jos kaks muuta haluu lähtee, niin menköön he ja sit poika kotiin, jos ei ole lupaa mennä mukana
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Siis oikeesti tuo mutsi ois voinu tuossa tilanteessa vaikka sanoo että "ihan totta, jos kerta Matilla ei oo lupaa lähtee niin tehkääpä pojat jotain muuta, kyllä sinne kiskalle voi mennä muullonkin." Tai ite oisin ainaki näin sanonu...

Voi että mua sieppaa!! :kieh:

Kato se on demokratia. Toisaalta mä ymmärrän myös Jos kaks muuta haluu lähtee, niin menköön he ja sit poika kotiin, jos ei ole lupaa mennä mukana
Näinhän mä oon pojalle sanonutkin että jos Kalle ja Jesse menee kiskalle niin tule sinä kotiin.
Mutta toi mutsin lausahdus, jukoliste vois aatella mitä suustaan päästää.
 
kyllä minusta tuon äidin olis pitänyt koittaa saada aikaan sellainen sopimus, että se kaikkia lapsia kohtelisi tasapuolisesti, eli että ensin ollaan tämän pojan kanssa, joka ei saa lähteä ja sit sopivan ajan kuluttua, tää poika lähtisi kotiin ja nämä kaksi menisi kioskille
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Siis oikeesti tuo mutsi ois voinu tuossa tilanteessa vaikka sanoo että "ihan totta, jos kerta Matilla ei oo lupaa lähtee niin tehkääpä pojat jotain muuta, kyllä sinne kiskalle voi mennä muullonkin." Tai ite oisin ainaki näin sanonu...

Voi että mua sieppaa!! :kieh:

Kato se on demokratia. Toisaalta mä ymmärrän myös Jos kaks muuta haluu lähtee, niin menköön he ja sit poika kotiin, jos ei ole lupaa mennä mukana
Näinhän mä oon pojalle sanonutkin että jos Kalle ja Jesse menee kiskalle niin tule sinä kotiin.
Mutta toi mutsin lausahdus, jukoliste vois aatella mitä suustaan päästää.
Joo. olihan se vähän harkitsematonta. Joskus pääsee sammakoita itelläkin

 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta se nainen olis voinut joka tapauksessa valita sanansa paremmin.
Tasan samaa mieltä! Kiitos, mä jo aattelin että oonko ainoo joka on tota mieltä! :D
Siis lasten kuullen ei pitäis päästellä suustaan tollasia sammakoita. Eihän ne koskaan opi kunnioittamaan toisten rajoja jos vanhemmatkaan ei niin tee! :(

Ja myönnän että monesti iteltäkin suusta livahtaa mitä sattuu mutta tuo oli mun mielestä aika paha lipsahdus.
 

Yhteistyössä