Voi hitto kun pistää vihaksi!! (Baby P)

Uusimassa seiskassa kun oli juttua Baby P:tä pahoipidelleen kolmikosta ja heidän tuomioistaan niin voi että mä hypin seinillä!!

"Kolmikon jäsenet ovat pyytäneet uutta identiteettiä ja jatkuvaa suojelua vapautumistaan seuraavalle ajalle. Suojelun makasaisivat englantilaiset veronmaksajat."

Miten he*****ssä tällainen voi mennä läpi??? Kuka suojeli Baby P:tä??
 
suruinen
Alkuperäinen kirjoittaja Dr Vanilja:
Kai siinä on aito vaara, että heidät lynkataan. Väärin tekivät, mutta ei kai sitä valtio voi heitäkään susien syötäväksi jättää.
Saisi jättää, mutta niin se taitaa valitettavasti olla :(
 
Määä
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
ne joku kumminkin joskus hakkaa..en voi kyllä sanoa silloin olevani pahoillani!
Oikeasti toivon, että saavat "palkkansa", enkä minä myöskään olisi ollenkaan pahoillani!! (Vaikka en siis väkivaltaa missään nimessä suosi.)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Määä:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
ne joku kumminkin joskus hakkaa..en voi kyllä sanoa silloin olevani pahoillani!
Oikeasti toivon, että saavat "palkkansa", enkä minä myöskään olisi ollenkaan pahoillani!! (Vaikka en siis väkivaltaa missään nimessä suosi.)
Juu tässä tapauksessa tosiaan toivoisi, että jotenkin joutuisivat heräämään siihen, mitä kamalaa ovat tehneet.

Mutta voi olla, että pakkohoito/-terapia tms. voisi silti olla parempi keino alkaa erottaa hyvää ja pahaa, ja katkaisemaan väkivallan kierre. En tiedä, en kyllä jaksa uskoa, että hakkaaminen voisi olla keino "parantaa" hakkaaja.
 

Yhteistyössä