Voi jestas, ei sais nauraa...!

...kun eihän se kiva ole jne. mutta kun kuulostaa vaan niin pirun hauskalta! :LOL:

Tuttavani kertoi, että olivat kaveriporukalla (miehiä kaikki) olleet jonkun mökillä juhlimassa ja jollain festareilla. Muutama heistä oli sitten keksinyt oivan pilan porukan sammuneille. Olivat suihkuttaneet kasvoihin useita kerroksia voimakkaasti itseruskettavaa töfnää. Ja tietäähän sen miltä pärstä sitten on seuraavan aamuna näyttänyt. Eikä lähde pesemällä pois, ei. :LOL: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Jollekin kirjoitettiin a la "kaverit", kun sammui rannalle, aurinkorasvalla selkään Bimbo..... :ashamed:
sen saa sentään piiloon :D miettikää nyt, naama on kuin lantapallo ja vaik juhlat tulossa.. kyllä multa sais nyrkistä tuollaisen pilan jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tosi kivoja tuollaiset käytännön pilat. monta kuukautta pilalla.
Samaa mieltä olen kyllä hiukan minäkin. Mutta eikös se kuitenkin esim. kasvokuorinnalla, sellaisella ihan tavallisella vaalene aika paljon? Oletan.

Onkohan se lapsi terve ihan joka kerta kun se leikkii...? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tosi kivoja tuollaiset käytännön pilat. monta kuukautta pilalla.
Samaa mieltä olen kyllä hiukan minäkin. Mutta eikös se kuitenkin esim. kasvokuorinnalla, sellaisella ihan tavallisella vaalene aika paljon? Oletan.

Onkohan se lapsi terve ihan joka kerta kun se leikkii...? =)
ei oo hajua.. pesemällä se ei tosiaan lähde.
 
mä sain mahtavat raidat kinttuihini itseruskettavalla, eikä lähtenyt mihinkään vaikka pesin karkealla sienellä ja kuorin ihoa moneen kertaan. parissa viikossa lähti pois, et aika rankka pila minusta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mä sain mahtavat raidat kinttuihini itseruskettavalla, eikä lähtenyt mihinkään vaikka pesin karkealla sienellä ja kuorin ihoa moneen kertaan. parissa viikossa lähti pois, et aika rankka pila minusta :/
Menikö sulta itseltä ruskettava aine "piloille" vai oliko kyseessä toisten tekemä pila?
 

Yhteistyössä