Voi kun saisi nukkua.

:'( Meillä muutenkin nukutaan huonosti kun 3,5v ja 1,5v herättävät useita kertoja yössä, mut nyt kun toi kuopus on kipee, niin tää on ihan helvettiä. Tällä hetkellä laulelee sängyssään, reilu pari tuntia on nyt siel itkeny/kiukutellu/huutanu/ollu hiljaa/laulanu.

MUA VÄSYTTÄÄ, MIKSEI SE VOI NUKKUA?!?!?! |O
 
7v:lläkin oli joku ongelma ja rymisi vessaan pissalle (se ei siis ollu se ongelma se pissahätä :D ) ja sit keksi kertoo et jalkaa särkee. Pamol F naamaan ja vettä pääl ja se takas sänkyyn. Ihmeen hiljaa ollu se meijän pahin valvottaja! :eek:
Vielä kun tuo taaperoinen hiljenis, nyt on ihmeeeeen hiljasta, pitäskö kiljasta??? :LOL:
*Minäkö väsy?* B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Meil 3v2kk kiukutteli nukkumaan mennessä, jätin sit huoneeseensa rauhoittumaan. Vartin päästä oli hiljaista ja kuorsaus kuului pöydän alta, siellä poika nukkui pylly pystyssä :D
Uhmikset on "ihania" :D
Juu, oikeita Herran enkeleitä :saint: :D

Vointeja sulle :hug: :hug: :hug:
Samoin! :hug: :hug: :hug: :hug:

Kuopus: hiljaisuus. huuto. laulua. huuto. hiljaisuus. kitnä. huuto. laulua. huuto.

MITEN SE JAKSAA???????????? :headwall:
 
Jaksamista. :hug:

Täällä kaikki muksut kipeenä. Räkä valuu ja lämpöä riittää. Kaksoset nukkuvat levottomasti. Pronaxenia ja parasetamolia on kulunut, muuten ei tulisi unista varmaan yhtään mitään. Esikoisella ääni ollut su asti käheänä, alkaa nyt vähän palautua onneksi.
 
Pieni Lasienkeli
:hug:

Meillä valvotaan, vaikka mitään tautia ei olekaan. Poika vaan päätti, että ne yhdeksän unet olikin sitten päikkärit. :headwall:

Minä oon ihan kuolemanväsynyt. Ei ole hauskaa ollenkaan.
 
Höh...meillä samanikäiset,nukkuvat kuin enkelit mutta äiti on ihan pyllystä eikä saa nukuttua.Mulla jo kolmas yö peräjälkeen kun nukun huonosti.
Yöt on tosi pitkiä kun kelloa kyttää...

MÄkin oon väsynyt mut en kai sitte tarpeeks...aivot käy ylikierroksilla..ja sitte iski nälkäkin.
PAula lehmä vanukas on todella hyvää!!! :whistle:
ja pullaa...
hyvät yöpalat!!
nam...
 
voi, mäkin voisin mennä nukkuun... täällä töissä nyt kuiteskin on valvottava... aamulla sitten vasta pääsee uinumaan. Nyt tuntuu siltä, että suu on enemmän auki kun kiinni haukotusten takia.. viis tuntia vielä.
 

Yhteistyössä