voi paska

  • Viestiketjun aloittaja ihan loppu
  • Ensimmäinen viesti
ihan loppu
Mä en jaksa, koko kesän ja syksyn olen odottanut että mies pitäisi kesälomansa että minäkin saisin edes hetken levättyä ja saatas tehtyä rästissä olevia hommia pois. Viikko kerraallaan, parhaimmilaan pari kolme viikkoa on valehdellut että pitää lomansa, vaan ei niin ei. Tällä viikolla piti pitää, sitten ensi viikolla. Vaan ei ensi viikollakaan onnistu. Sellainen olo että lähden kävelemään.. pois vaan. Mä olen niin täynnä! Ahistaa kaikki ihan tajuttomasti, tuntuu että kurkkua kuristaa ja maha vääntyy solmuun. Lähtisin heti veks jos pääsisin.... Mies ei ota kantaa, kohan hymisee.
 
ihan loppu
Ilmeisesti suuri loojalisuus pomoa kohtaan, en mä tajua asiaa muuten. Aina sopivat että sen ja sen jälkeen -sitten onkin taas jotain hemmetin tärkeetä. Pomo kyllä kerkee lomailla ja muut työntekijät -vaan mun mies on se korvaamaton.. mukama.
 
Toivottavasti sulla ei ole sama tilanne kuin mun yhdellä kaverilla eli mies väitti lomansa moneen kertaan peruuntuneen vaikka todellisuudessa vietti lomapäivät niin,että lähti aamulla "töihin" ja olikin koko päivän toisen naisen luona...illalla sitten palasi "töistä väsyneenä" kotiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
voi kuule o onnellinen et sil edes o kesälomaa =) mun ukko o pitäny kesälomaa 10v!
Kun sais.. sillä on useamman vuoden kesälomat + rahat saamatta. Alussa pimittivät kaikki, sitten muutamana vuonna sai, nyt taas on menty tähän. Eli niin rahat kuin lomat valuu... joo, sinne.
 
ap
On niin hullua että tälläinen asia ahdistaa niin kauheesti. Jos mun ei olis pakko olla täällä huomen aamulla niin pakkaisin kamani ja lähtisin, tuntuu että olisi pakko saada vedettyä henkeä välillä. Jos tää tilanne viel venyy niin tuntuu että ainut keino on lähteä. Toinen ei puhu eikä tee asialle mitään. Mun ahdistus vaan syvenee kaikesta vetkuttelusta ja katteettomista lupauksista.
 
Pelimies
Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Toivottavasti sulla ei ole sama tilanne kuin mun yhdellä kaverilla eli mies väitti lomansa moneen kertaan peruuntuneen vaikka todellisuudessa vietti lomapäivät niin,että lähti aamulla "töihin" ja olikin koko päivän toisen naisen luona...illalla sitten palasi "töistä väsyneenä" kotiin.
Tässä on kyseessä todellinen pelimies:)
 

Yhteistyössä