Voi tätä kurjuutta

Jotkut elävät kuluttamista varten.
Kulutus tulee vasta monen muun asian jälkeen. Ei tässä ole aikoihin oikeasti hankittu mitään. Viime kuussa nuo kengät ja viikonloppuna pari kangasta. Joskus voin olla ostamatta mitään parikin vuotta. Joten kaipa sitä sitten elää kuluttamalla :) Mutta onneksi Hopen asiakkaat kostuu niistä ja ilostuu kun taas vien sinne tavaraa.
 
"maiju"
Alkuperäinen kirjoittaja kenkäfriikki;30083010:
Mä tykkään myös kengistä, laatikkoissa löytyy tällä hetkellä 187 paria ja lisää ostan :) Viimeisimmät on ihanat Manolot <3
Voisitko laittaa jonkun kuvan sun ihanista kengistä, jos mä nätisti pyydän? Joooooohan? :)
Varsinkin nuo Manolot olisi kiva nähdä?
Mun mielestä on kiva nähdä minkälaisista kengistä ihmiset tykkää ja ne kertoo mun mielestä tosi paljon ihmisestä. :)
 
vierass
Hei Booty kerro miten toimit kenkien kanssa kun minun taytyy ostaa aina vahintaan kaksi kokoa ja palauttaminen on tuskaa ja ulkomaille maksaakin. Onnistuuko sinulla aina kerrasta nuo ostokset vai tuleeko sopimattomia kokoja?
 
Hei Booty kerro miten toimit kenkien kanssa kun minun taytyy ostaa aina vahintaan kaksi kokoa ja palauttaminen on tuskaa ja ulkomaille maksaakin. Onnistuuko sinulla aina kerrasta nuo ostokset vai tuleeko sopimattomia kokoja?
Tulee sopivia. Ei vielä ainakaan tullut huteja. Riski aina toki olemassa. Jos tulee väärät niin sitten laitan kyselyä jos joku tahtoo tytöltä ensin tosin mulla on pienempi jalka mitä tytöllä.
 

Yhteistyössä