Voi teitä av:t :D

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uli uli. Tää on vapaa maa. Ja palstan Otavan, ei sun tai sun sisäsiittoisen plussakantispiirin.
Oletko sä idiootti lukenut säännöt, tuossa pätkä jos ymmärrät

Ohjeita keskustelijoille:
1. Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
2. Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
3. Älä omi muiden nimimerkkejä.Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
4. Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia. Älä rohkaise häiriköitä reagoimalla heidän viesteihinsä.
 
vierailija
Vaikka vakkarit valittaa, niin mä olen iloinen että täällä puhutaan muustakin kuin mamuista!

Tykkääköhän Pin niistä mamu aloituksista, kun noin kovasti on aaveeita häätämässä?
 
vierailija
Oletko sä idiootti lukenut säännöt, tuossa pätkä jos ymmärrät

Ohjeita keskustelijoille:
1. Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
2. Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
3. Älä omi muiden nimimerkkejä.Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
4. Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia. Älä rohkaise häiriköitä reagoimalla heidän viesteihinsä.
Jaajaa, miten tämä nyt liittyy siihen, että te plussahörhöt yritätte systemaattisesti savustaa meitä aaveita pois täältä?
 
Tuo ei ole syy vaan seuraus. Oltiin aluksi ihan kiltisti täällä, mutta te hyökkäsitte välittömästi meidän kimppuun, kun saavuttiin tänne. Eräskin häiriintynyt täti-ihminen alkoi heti uhkailemaan oikeudella.
Rauhoittukaa, mammat. Jos jaksatte roikkua täällä muutaman päivän, huomaatte että Peyote on ihan kiinnostava krskustelija, vaikka polttaakin joskus hetkeksi päreensä.

Siihen olen hieman pettynyt, että teistä kovin monella ei tunnu olevan mitään kiinnostavaa kommenteissa.
 
vierailija
Tää palsta on ihan kuollut verrattuna siihen, mitä AV oli aina syyskuun alkuun asti. Lisäksi täällä on mielestäni ilkeämpiä ihmisiä. AV:lla vain trollailtiin, eikä sitä kukaan voinut ottaa tosissaan mutta täällä ollaan ilkeitä. :(

Pitäkää tunkkinne, etsin toisen paikan.

t. Vaeltava aavee
 
vierailija
Tää palsta on ihan kuollut verrattuna siihen, mitä AV oli aina syyskuun alkuun asti. Lisäksi täällä on mielestäni ilkeämpiä ihmisiä. AV:lla vain trollailtiin, eikä sitä kukaan voinut ottaa tosissaan mutta täällä ollaan ilkeitä. :(

Pitäkää tunkkinne, etsin toisen paikan.

t. Vaeltava aavee
Älä nyt vielä hermostu. Pysytään täällä, katsotaan miten käy.
t.ex-aavee
 
Tää palsta on ihan kuollut verrattuna siihen, mitä AV oli aina syyskuun alkuun asti. Lisäksi täällä on mielestäni ilkeämpiä ihmisiä. AV:lla vain trollailtiin, eikä sitä kukaan voinut ottaa tosissaan mutta täällä ollaan ilkeitä. :(

Pitäkää tunkkinne, etsin toisen paikan.

t. Vaeltava aavee
Kyllä tänne on nyt viimeisen parin päivän aikana pesiytynyt joku ilkeä provosakki, ettei mitään tolkkua. Ja kaikki aaveepakolaiset tunnistaa siitä ihan hölmöstä ja sivistymättömästä ilkeilytyylistä, mitä ei aikaisemmin täällä ole näkynyt. Ja argumentointikin on yleensä melkoisen löyhää ja mielikuvituksetonta.
 
vierailija
Sinänsä mielenkiintoista, että täällä valitetaan että nimenomaan av-pakolaiset olisivat ilkeitä. Kuitenkin sen hurjan 4 kuukauden av-palstalla pyörimiseni jälkeen olen kokenut nimenomaan tämän paikan paljon ilkeämmäksi, tulehtuneemmaksi ja sisäänpäinlämpiäväksi. Ehkä täällä on pari sekopäätä pilaamassa kaikkien maineet raivoisalla suhtautumisellaan, kun joku vieras voisi vaikka tulla omalle hiekkalaatikolle leikkimään, tai sitten täällä oikeasti on vielä erikoisempaa porukkaa kuin av:lla (minkä luulin olevan mahdotonta, mutta ei se näemmä olekaan). Monistahan puhkeaa esiin se todellinen luonto vasta sitten, kun pelätään joltain mielikuvituksen varaan rakennetulta valtaistuimelta putoamista, epäilen tästä ilmiöstä olevan kyse.
 
vierailija
Sinänsä mielenkiintoista, että täällä valitetaan että nimenomaan av-pakolaiset olisivat ilkeitä. Kuitenkin sen hurjan 4 kuukauden av-palstalla pyörimiseni jälkeen olen kokenut nimenomaan tämän paikan paljon ilkeämmäksi, tulehtuneemmaksi ja sisäänpäinlämpiäväksi. Ehkä täällä on pari sekopäätä pilaamassa kaikkien maineet raivoisalla suhtautumisellaan, kun joku vieras voisi vaikka tulla omalle hiekkalaatikolle leikkimään, tai sitten täällä oikeasti on vielä erikoisempaa porukkaa kuin av:lla (minkä luulin olevan mahdotonta, mutta ei se näemmä olekaan). Monistahan puhkeaa esiin se todellinen luonto vasta sitten, kun pelätään joltain mielikuvituksen varaan rakennetulta valtaistuimelta putoamista, epäilen tästä ilmiöstä olevan kyse.
Minä olen huomannut, että täällä vallitsee pieni sisäpiiri. Jos uskallat sanoa vastaan sisäpiiriläiselle, kaikki vakkarit hyökkäävär kimppuusi haukkumalla ja puhumalla aiheen vierestä. Vakkareiden kanssa keskustelun tulee olla heitä miellyttävää, muuten saat itse lokaa niskaasi, vaikka mikä olisi aihe.

Kivempaa on keskustella anonyymien kanssa, jolloin ei tarvitse pelätä mistä aiheesta "piiriläiset" nyt suuttuvat. Silloin oikeasti puhutaan mielipiteistä, eikä keskitytä puolustamaan toisen ajatuksia.
 
vierailija
Minä olen huomannut, että täällä vallitsee pieni sisäpiiri. Jos uskallat sanoa vastaan sisäpiiriläiselle, kaikki vakkarit hyökkäävär kimppuusi haukkumalla ja puhumalla aiheen vierestä. Vakkareiden kanssa keskustelun tulee olla heitä miellyttävää, muuten saat itse lokaa niskaasi, vaikka mikä olisi aihe.

Kivempaa on keskustella anonyymien kanssa, jolloin ei tarvitse pelätä mistä aiheesta "piiriläiset" nyt suuttuvat. Silloin oikeasti puhutaan mielipiteistä, eikä keskitytä puolustamaan toisen ajatuksia.
Eihän täällä edes ole enää kuin muutama vakkari. Silloin kun mustia oli paljon niin tommonen sisäpiirien kimppakiva oli kyllä yleistä.
 
vierailija
Sinänsä mielenkiintoista, että täällä valitetaan että nimenomaan av-pakolaiset olisivat ilkeitä. Kuitenkin sen hurjan 4 kuukauden av-palstalla pyörimiseni jälkeen olen kokenut nimenomaan tämän paikan paljon ilkeämmäksi, tulehtuneemmaksi ja sisäänpäinlämpiäväksi. Ehkä täällä on pari sekopäätä pilaamassa kaikkien maineet raivoisalla suhtautumisellaan, kun joku vieras voisi vaikka tulla omalle hiekkalaatikolle leikkimään, tai sitten täällä oikeasti on vielä erikoisempaa porukkaa kuin av:lla (minkä luulin olevan mahdotonta, mutta ei se näemmä olekaan). Monistahan puhkeaa esiin se todellinen luonto vasta sitten, kun pelätään joltain mielikuvituksen varaan rakennetulta valtaistuimelta putoamista, epäilen tästä ilmiöstä olevan kyse.
Tykkään!! (y)
Juurikin näin. Täällä sisäsiittoinen piiri pieni pyörii, ja jos joku ulkopuolinen rohkenee yrittää mukaan leikkiin, niin alkaa välitön ulossavustus.
 

Yhteistyössä