Voi tuota tyttöö..

Olin joku tovi sitten ulkona laittamassa pyykkiä kuivumaan kun tyttö,1v6kk,marssi ulos ja tuumi että ei väsytä,tulen auttaa. Minä sitten lupasin ja homma jatkuu. Pian tyttö osottaa tyhjää kaljapulloa joka tuhkakuppina toimi ja sanoo ei saa koskee,on kakka. Äiti kehuu et juu,olitpa fiksu.

Jatkan ripustamista ja kohta kuuluu kauhee kikatus: Tyttö naapurin pihalla antamassa pulloo noin sata vuotiaalle naapurin mummolle ja sanoo: Isi joi kaiken. Loppu. Saa maistaa.

Katto mummeli meitä ku ufoja,minä nolona kiikutan flikkaa omalle pihalle. On se kyllä yks tihulainen ja jokapaikanhöylä :heart:
 
Viblsp
Meillä tyttö täytti just 3.6. 1v 7kk ja on kyllä ihana höpöttelijä. :heart: "Ellillä kakka, hyi", "Aatu-vauva söpö, oiii" ja muuta ihanaa. :D Ei vielä oo onneksi ehtiny nolata. Laulelee nyt tuolla teletappi-laulua. =)
 
Meillä keskimmäinen puhi täysillä tuon ikäisenä, mutta tuo nuorimmainen ei juuri puhu. NE-NÄ sanoo ja jotain oleellista "anna, anna,anna, OTAA TOTA" ja ei sekä apua. Ja nam naam on kaikki ruokaan liittyvä.
Mutta muuten kyllä osaa tehdä itsensä ymmärretyksi; kun mamma on kylässä, muitta mutkitta kiipee mamman autoon istumaan ja vilkuttaa, jos on jano, tuo ensin jääkaapista juomapullon ja kohta laatikosta mukin perään.
Kyllä se kaiken puheen tuntuu ymmärtävän, mutta itsellä on kiinnostus puheeseen hiipunut, kaiken mitä hän sanoo, hän sanoi jo 1-vuotiaana.
 

Yhteistyössä