Voi vauva..

On se aika mimmi.. Päivällä se raivoaa tissillä. (ikää kohta 3kk) syö kyllä kuitenkin, mut ei tosiaankaan aina kun tarjoaa.
Yöllä sitten ottanu tavaksi herätä lähes tunnin välein syömään.. |O |O

Ihanaa... :eek:
 
kylla se siita rauhottuu muutaman kuukauden sisalla. Mun poika alkoi heraileen vasta neljan tunnin valein kun se oli noin 4-5 kuukautta. Tsemii vaan, ja ota torkkuja paivalla, kylla se pian varmaan alkaa nukkuun pidempaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä oon aina miettiny, et onkohan ne semmoiset vauvat, jotka syö tissistä nätisti ja parissa minsassa kaiken (ja sit ovat tunteja tyytyväisiä ), vain huhupuhetta?... B)
Ihan selkeesti on.. :xmas: Semmosia oo olemassakaan, meil ei oo ketään kolmesta mitenkään tissillä viihtyny.. :/
 
muumimamma
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä oon aina miettiny, et onkohan ne semmoiset vauvat, jotka syö tissistä nätisti ja parissa minsassa kaiken (ja sit ovat tunteja tyytyväisiä ), vain huhupuhetta?... B)
Ei ole. Kyllä meillä on ollu kolme semmosta ihan oikeesti.
 
Rötvis
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä oon aina miettiny, et onkohan ne semmoiset vauvat, jotka syö tissistä nätisti ja parissa minsassa kaiken (ja sit ovat tunteja tyytyväisiä ), vain huhupuhetta?... B)
Meillä oli semmonen =)
 
äitylix2
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä oon aina miettiny, et onkohan ne semmoiset vauvat, jotka syö tissistä nätisti ja parissa minsassa kaiken (ja sit ovat tunteja tyytyväisiä ), vain huhupuhetta?... B)
Mulla on olemmat ollut tuollaisia. Imaisivat 5-10min sen mitä halusivat ja seuraavan kerran vasta tuntien päästä. Kuopus 3kk nukkui kerran 4h, eikä herättyäänkään vielä kaivannut rintaa. Mutta toki ollut myös kausia kun useemmin söivät. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja unelma108:
kylla se siita rauhottuu muutaman kuukauden sisalla. Mun poika alkoi heraileen vasta neljan tunnin valein kun se oli noin 4-5 kuukautta. Tsemii vaan, ja ota torkkuja paivalla, kylla se pian varmaan alkaa nukkuun pidempaan:)
Torkkuja on hankala ottaa kun vanhemmat on 3.5v ja 2v. Vanhempi ei enää päivällä nuku. :/
 

Yhteistyössä