Voi vietävä että ärsyttää...

  • Viestiketjun aloittaja petrooli
  • Ensimmäinen viesti
petrooli
nimittäin toi ukko!!!! Tietää tasan tarkkaan etten voi sietää kun lapselle(1v9kk) opetetaan sanoja niiden väärillä nimillä,lässyttämään siis.
Ilta-askareiden lomassa kuuntelin kun ukko sanoo pojalle " Missä Eetun KOOVA?" Ja hetken päästä "Älä laita sitä legoa suuhun, voi mennä KUUKKUUN."

Ei hemmetti!!!! Mikä KOOVA ja mikä KUUKKU???? Ärjäsinkin sit hetken päästä et "Seuraavan kerran kun meet lääkäriin muista mainita et sulla on KOOVA ja KUUKKU kipee." Meni äijä vähän hiljaseks...:)
 
:LOL: Toi sun ärjäsy oli hyvä, ei hitto käkätin tääl hetken täyttä häkää ja mies ihmetteli et mikä mulle tuli ja totes et kaippa sit kerrot ku oot sen verran rauhottunu et puhumaanki pystyt. :LOL:
 
petrooli
Jos joku mun tuttava piiristä alkaa lässyttää lapselleni tollasilla ei suomen kielisillä sanoilla aivan varmasti huomautan,suuttuahan en voi kun omalle ukolle joka tietää mun mielipiteen asiasta. Mieti ite jos aina vaan lapsi kuulee tollasia sanoja jotka ei ole aitoja ja lähteekin eskariin, mitä mahtais opet tuumia kun lapsi päästää suustaan ihan hölynpölyn sanoja??? Ihan olen vierestä seurannut kuinka ekalle tuleva lapsi lässytti puhuessaan ja oli aika kaameeta kuunneltavaa...
 
petrooli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ukko.. Äijä.. Ärjyit. Kuulostaa tosi rakkausavioliitolta.

Jos tollasesta vedit herneet nekkuun,
niin tulevaisuudessa onkin sitten aika rankkaa tiedossa.
20 vuoden avioliiton jälkeen miehestään voi käyttää jo vaikka millasia nimityksiä....on sen verran vankkaa tekoa tää liitto ettei ukkoihin,äijiin ja akkoihin kaadu.:D

 
liisa
Alkuperäinen kirjoittaja petrooli:
kaameeta kuunneltavaa...
:D kaameeta jos on koova kipee...SIIS KAAMEETA!Ähäkutti, ennen kuin huomaattekaan, samoin kuin karmeeta vääntyy jo luontevasti kaameeksi, samoin käy tuon koovan tai kuukkuun kans :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja petrooli:
Jos joku mun tuttava piiristä alkaa lässyttää lapselleni tollasilla ei suomen kielisillä sanoilla aivan varmasti huomautan,suuttuahan en voi kun omalle ukolle joka tietää mun mielipiteen asiasta. Mieti ite jos aina vaan lapsi kuulee tollasia sanoja jotka ei ole aitoja ja lähteekin eskariin, mitä mahtais opet tuumia kun lapsi päästää suustaan ihan hölynpölyn sanoja??? Ihan olen vierestä seurannut kuinka ekalle tuleva lapsi lässytti puhuessaan ja oli aika kaameeta kuunneltavaa...
Tästä sun tekstistä saa sen kuvan et käytät myös itse tuota lässytystä, kun lapsi ei kerran kuule "aitoja" sanoja.
 
petrooli
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja petrooli:
kaameeta kuunneltavaa...
:D kaameeta jos on koova kipee...SIIS KAAMEETA!Ähäkutti, ennen kuin huomaattekaan, samoin kuin karmeeta vääntyy jo luontevasti kaameeksi, samoin käy tuon koovan tai kuukkuun kans :D :D
Mitäs jos mulle tulikin kirjotusvirhe???? ÄHÄKUTTI KATTIMIES!

 
petrooli
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja petrooli:
Jos joku mun tuttava piiristä alkaa lässyttää lapselleni tollasilla ei suomen kielisillä sanoilla aivan varmasti huomautan,suuttuahan en voi kun omalle ukolle joka tietää mun mielipiteen asiasta. Mieti ite jos aina vaan lapsi kuulee tollasia sanoja jotka ei ole aitoja ja lähteekin eskariin, mitä mahtais opet tuumia kun lapsi päästää suustaan ihan hölynpölyn sanoja??? Ihan olen vierestä seurannut kuinka ekalle tuleva lapsi lässytti puhuessaan ja oli aika kaameeta kuunneltavaa...
Tästä sun tekstistä saa sen kuvan et käytät myös itse tuota lässytystä, kun lapsi ei kerran kuule "aitoja" sanoja.
Putosin kärryiltä, mut ei se mitään.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja petrooli:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja petrooli:
Jos joku mun tuttava piiristä alkaa lässyttää lapselleni tollasilla ei suomen kielisillä sanoilla aivan varmasti huomautan,suuttuahan en voi kun omalle ukolle joka tietää mun mielipiteen asiasta. Mieti ite jos aina vaan lapsi kuulee tollasia sanoja jotka ei ole aitoja ja lähteekin eskariin, mitä mahtais opet tuumia kun lapsi päästää suustaan ihan hölynpölyn sanoja??? Ihan olen vierestä seurannut kuinka ekalle tuleva lapsi lässytti puhuessaan ja oli aika kaameeta kuunneltavaa...
Tästä sun tekstistä saa sen kuvan et käytät myös itse tuota lässytystä, kun lapsi ei kerran kuule "aitoja" sanoja.
Putosin kärryiltä, mut ei se mitään.:D
Ihan tuossa itse sanot miten asia on, teidän lapsi kuulee aina vaan noita sanoja. Sun mukaan ei kuule aitoja sanoja myöskään sun suusta.
 

Yhteistyössä