voi vit*n ukko!

  • Viestiketjun aloittaja kade
  • Ensimmäinen viesti
kade
sano lähteväsä kaverille saunaan. nyt ollu reissussa jo kohta 4tuntii.

miksei voi sanoo suoraa et jää sit ottaa kaljaakin.
ja huomen sama juttu - on lähös viihteelle.
 
Ehkä se ei halunnu sanoo, jos vedät kauheat skitsot. Ei se silti oikein ole.

Mä VIHAAN sitä ettei voi avoimesti kertoa suunnitelmistaan. Menee samaan sarjaan turhien lupausten kanssa, joita tietää itsekin ettei pysty täyttämään.
 
haloo...
Miehet kun puhuu saunomisesta niin siihen liittyy yleensä aika oleellisesti kalja, tarviiko sitä erikseen mainostaa. Kyllä mä ainenki tajuan jos mies sanoo menevänsä kaverille saunomaan että ei sieltä ole tunnissa takaisin ja aivan selvinpäin
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ehkä se ei halunnu sanoo, jos vedät kauheat skitsot. Ei se silti oikein ole.

Mä VIHAAN sitä ettei voi avoimesti kertoa suunnitelmistaan. Menee samaan sarjaan turhien lupausten kanssa, joita tietää itsekin ettei pysty täyttämään.
no ei se pelkää mun skitsoja - enkä mä sellasia vedäkään kuin jos on oikeesti tarvis B) mut ärsyttää ihan sairaasti turhaa venata täällä ja miettiä että onko se joko a.kännissä kaverillaan tai b.kuolleena jossain ojanpohjalla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ehkä se ei halunnu sanoo, jos vedät kauheat skitsot. Ei se silti oikein ole.

Mä VIHAAN sitä ettei voi avoimesti kertoa suunnitelmistaan. Menee samaan sarjaan turhien lupausten kanssa, joita tietää itsekin ettei pysty täyttämään.
no ei se pelkää mun skitsoja - enkä mä sellasia vedäkään kuin jos on oikeesti tarvis B) mut ärsyttää ihan sairaasti turhaa venata täällä ja miettiä että onko se joko a.kännissä kaverillaan tai b.kuolleena jossain ojanpohjalla.
Ymmärrän. Jotkut on tommosia. Mä en käsitä tota toimintatapaa. Miksi ei voi avoimesti sanoa, jos kuitenkin on menossa?! Tekeekö se näin usein?

Tosin kyllä mäkin tiedän automaattisesti että kavereilla saunominen pitää sisällään kaljoittelua.
 

Yhteistyössä