voi voi, ei oo ku 30e lahjoihin.. :'(

  • Viestiketjun aloittaja *surkeeta*
  • Ensimmäinen viesti
*surkeeta*
ostettiin uus bemari eilen ja maksettiin se pois. sit mä lähden joulua pakoon teneritvalle kahdeks viikkoa. mies jää lasten kans rukalle viettää joulua. mut rahaa lahjoihin ei oo ku 30e? mitä me tehdään. tää joulu tuli niin yllättäen taas!?
yleensä mä oon mun mummolta saanu tonnin joulurahaa, vähä niinku lahjaks, vaan ku mummo kuoli eikä perintöö oo viel jaettu. raskasta!
eihän tässä rutina auta, pitänee mennä röökille ja ottaa taksi, kurvata äitille syömään ku ei taida olla mitään ruokaakaan nyt jääkaapis. auttaiskohan sosku, tai kirkko tai lähettäisitteks te palstalaiset mulle rahaa?! =)
 
todella
mauton provo!! mä en voi käsittää kuinka iminen viitsii olla toiselle noinvittumainen! täälä on monia joilla ei oikeasti rahaa ole ja siitä sitten pitää vittuilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja todella:
mauton provo!! mä en voi käsittää kuinka iminen viitsii olla toiselle noinvittumainen! täälä on monia joilla ei oikeasti rahaa ole ja siitä sitten pitää vittuilla.
No mikäs siinä jos itteltä löytyy, se kun on koko vuoden säästänyt ihan vaan joulua varte, ei sitä ny lomautuksilla yms. ole väliä.
 

Yhteistyössä