Voihan paskakakka

Mulla ei oo alkanu menkat ja näytti negaa.Iso määrä oireita on ja menkat myöhässä.Lapsi ois todella toivottu,ekaa yritettiin se 2v. :ashamed:

En ikinä yrittäessä oo tosi paljon pettynyt,tällä kertaa kyllä koska olin 110% varma että oon raskaana.Mm.Tissit todella kipeet,menkat myöhässä,alavatsa kipee ja väsyttämistä ja huimaamista.Samat kun ekasta paitti pahoinvointia ei oo 24/7.

Tässäkö tää nyt sit taas oli ja odotan vaan että menkat alkaa.Paska.

Kiitos. :flower: :/

Ja apteekin raskaustestillä tein,on todella luotettava kuulemma.Eli no niin taas meni meiltä ohi.
 
Oli kyl ihan tummasinipunanen se negan viiva. :|
Tissit oikeesti ihan turvoksissa ja kipeet.Eli toisin sanoen mun pco-lääkkeet vaan temppuilee mulle.Yks päivä tuli tisseistä maitoo mut lopetin imettämisen vasta 4kk sitten,nyt mein tyttö 1v5kk. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Ei ne oo myöhässä kun 2 päivää eli hyvin voi menkat viä alkaa tänä viikonloppuna
Että oikein kaks päivää myöhässä....? Sulla sitten menkat tulee tunnin tarkkuudella?
Ei tule mutta oireita ollut nyt viimeisen viikon.Mulla kierto on ihan sekaisin pco:n ja metforminin takia eli 22-40 saattaa olla mutta keskimäärin tuo 31 varmaankin.Aattelin testata kun oireita kerta ollut.Ennen kierto oli AINA tasan 31.
 
2 päivää myöhässä? :D Teepä testi muutaman päivän kuluttua uusiksi. Mä plussasin kun kuukautiset oli parisen viikkoa myöhässä, sitä ennen 3 negaa ja aina pari päivää testien välissä, mut mä vaan tiesin olevani raskaana. =) :hug:

Muoks. Ja se plussa oli sellainen aika heikko viiva vain, heikosti positiivinen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
2 päivää myöhässä? :D Teepä testi muutaman päivän kuluttua uusiksi. Mä plussasin kun kuukautiset oli parisen viikkoa myöhässä, sitä ennen 3 negaa ja aina pari päivää testien välissä, mut mä vaan tiesin olevani raskaana. =) :hug:

Muoks. Ja se plussa oli sellainen aika heikko viiva vain, heikosti positiivinen =)
Joo kun mä tota mein tyttöö vartosin niin menkat oli 10 päivää myöhässä ennen kun testasin.Joo ei mulla oo ees rahaa uusiin testeihin nyt.Kattoo sit ens viikolla,ei tosin nyt ennen keskiviikkoo kuitenkaan.
Tänään alko pahoinvointi ja väsy.Tissit todella kipeet mutta saattaa myös johtua tulevista menkoista.En kai vaan oo valeraskaana.. :eek: :ashamed:
Jännittää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei pahalla, mutta jos sulla on pco, niin kannattaa laskea kuukautiskierto sen pisimmän kierron mukaan. Joten olet myöhässä kun 40. päivä tulee mittariin.
Joo no näinpä mä vähän tossa mietinkin.Se vaan että juur nyt ei voida varuiks yritellä kun mulla puhkes sit raju hiivakin. :|
Viime raskaudessa oli tosi paha hiiva eikä meinannu millään lähtee.No,voihan mun kivut ja menkkajutut johtua ihan vaan pco:stakin ja hiivasta.En tiä.
 

Yhteistyössä