voiko elämä ilman seksiä, miehiä ja lapsia olla onnellinen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijax
  • Ensimmäinen viesti
vieraantunut
Kyllä voi. Nyt minulla on lapsia, enkä siksi voi kuvitella elämää ilman heitä, mutta ennen lapsia olin tosi onnellinen myös, vaikka seksiä oli vain noin kerran kuussa, eikä pysyvää parisuhdetta lainkaan. Eli joo, kyllä voi. Olen sinkku tällä hetkellä, masturbointi on miljoona kertaa parempaa kuin seksi on ollut koskaan, enkä kaipaa miestä rinnalleni ollenkaan. Ainoa mistä en luopuisi on lapset, mutta sekin vain siksi, että TIEDÄN millaista on rakastaa lapsiaan. Jos en olisi koskaan lapsia saanut, en siitä mitään tietäisi, joten tuskin osaisin sitä kaivatakaan.
 
Riippunee siit, toivooko seksiä, miestä tai lapsia.

Mä taitaisin kuolla, ellen saisi jonnkun muunkin kuin itseni toimesta edes joskus orgasmeja. Tai ainakin siihen, ellen pääsisi ikinä kenenkään kainaloon päivätorkuille.

Ja lapset. Ellei niitä olisi, ei niitä olisi. Mutta jos nuo nyt jo oltuaan katoaisivat jonnekin, ois elämässä turhan iso merkityksetön aukko.
 
Totta kai voi olla :)!

Onhan niitä ihmisiä, jotka ovat hyvinkin tasapainossa ja tyytyväisiä, onnellisia elämäänsä eläessään itsellisinä sinkkuina ilman seksielämää ja lasta ja sitä miestä. Koska ympärillä on sitten niitä muita asioita, jotka tuovat sitä onnellisuutta elämään - ystävät, joilla on asiat hyvin ja jotka tukevat sinua, työ joka antaa turvaa ja sekä kiintopistettä elämään, harrastukset jne. ja se oma elämän katsomistapa :).

Elämää voi rakastaa eri tavalla ja eri muodoilla ja siten voi myös olla onnellinenkin :)
 
Tota
Kyllä voi. Nyt minulla on lapsia, enkä siksi voi kuvitella elämää ilman heitä, mutta ennen lapsia olin tosi onnellinen myös, vaikka seksiä oli vain noin kerran kuussa, eikä pysyvää parisuhdetta lainkaan. Eli joo, kyllä voi. Olen sinkku tällä hetkellä, masturbointi on miljoona kertaa parempaa kuin seksi on ollut koskaan, enkä kaipaa miestä rinnalleni ollenkaan. Ainoa mistä en luopuisi on lapset, mutta sekin vain siksi, että TIEDÄN millaista on rakastaa lapsiaan. Jos en olisi koskaan lapsia saanut, en siitä mitään tietäisi, joten tuskin osaisin sitä kaivatakaan.
Ja masturbointi ei ole seksiä vai ?
 
vierailijax
Ilman seksiä ei. Jopa ilman miestä voi.
Käsitithän että valinta "ilman miestä" tarkoitti että ilman miestä. Minkälaista sinun seksisi on ilman miestä? Toki jos olet lesbiaani niin silloin kysymys oli jo epärelavantti.
Tuskin kukaan tyytyy vapaaehtoisesti pelkkään sauvaan ja mastusrbaatioon eli haluttais sitä miestä vähän siihen työntelemään pohjaan saakka.
 

Yhteistyössä