Voiko joku laittaa mulle yksäriä, että mistä mä saan tän päivän maaseudun tulevaisuus-lehden. Mun aloituksia ei saa auki

"tsubaki"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25243338:
Onko kirjastot auki huomenna? Tuleeko kirjastoon oikeesti sellaiset lehdet.
Kaveri sanoi, että siellä on nyt podhispentuja, mutta en mä saa puhelinnumeroa mistään.
Voisin kyllä laittaa sulle sen puh nron, mutta ei tuossa mun mielestä ole mitään podhispentuja (mä en kyllä tiedä koirista mitään) onko niillä joku toinen rotunimike:)
 
[QUOTE="tsubaki";25243368]Voisin kyllä laittaa sulle sen puh nron, mutta ei tuossa mun mielestä ole mitään podhispentuja (mä en kyllä tiedä koirista mitään) onko niillä joku toinen rotunimike:)[/QUOTE]
owczarek podhalanski (ei täällä saa laittaa oikeita nimiä ja puhelinnumeroita, vink vink)
 
Joo, yksärinä aioinkin sen laittaa, mutta tuossa ei ole kuin dreever, pyreneittenkoira, lapinporokoira, saksanpaimenkoira, suomenajokoira, karjalankarhukoira, itäsiperianlaika, vakoinenpaimenkoira ja chow chow. Joten ei varmaan kannata lähteä huomenna kirjastoon. Ellei sitten ole jossain muussa kuin myydään osiossa.
 
Joo, yksärinä aioinkin sen laittaa, mutta tuossa ei ole kuin dreever, pyreneittenkoira, lapinporokoira, saksanpaimenkoira, suomenajokoira, karjalankarhukoira, itäsiperianlaika, vakoinenpaimenkoira ja chow chow. Joten ei varmaan kannata lähteä huomenna kirjastoon. Ellei sitten ole jossain muussa kuin myydään osiossa.
Se on varmaan sit ajatellut, et se on se valkoinenpaimenkoira...
 

Yhteistyössä